Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
Ei ole fanien kirjoituksia noi?
Vierailija kirjoitti:
Miten ilkeitä voi ihmiset olla täällä taas tänään vai yksi samako täällä raivoaa.Menee kunnianloukkauksen puolelle taas Kärtsärin haukkuminen.Meikein voisi kuvitella tässä olevan jotain henkilökohtaista.
Kateus ja triggeröityminen siitä, että miesartisti tekee jotain erilaista. Trollin mölinästä huolimatta Kärtsällä kun menee oikein hyvin, keikkaa riittää ja musalla hyvin kuuntelijoita, ei hätäpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt itse sitä of materiaalia näkisi seksin myymiseksi. Varsinkin kun vastaavaa näkee ihan perusnettiä selaillessa kokoajan ja rajumpaakin. K vaan laittaa sen materiaalin of ettei ole lasten silmissä ja ilmaista.
Käärijä on epätoivoisessa rahapulassa. Minnehän rahat menee, rahoittaako jotain riippuvuutta? Kärtsä tekee mitä tahansa rahasta, säälittävä tyyppi.
Käärijällä reilut 1,2 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyssa. Kellä muulla suomeksi esiintyvällä artistilla on näin paljon? Ei kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein erehdyin antamaan Bluzalle kannatuskuuntelun, mutta onneksi lukaisin palstan läpi ensin. Miksi tulisin bändiä, jonka fanit on tälläsiä?
Miksi roikkuisit ketjussa joka on kyseisen bändin faniketju? Hyvästi 😂
Ja jutut sen mukaisia? Miettikää vähän mitä viestejä ankeuttajat laitatte täällä. Annatte todella paskamaisen kuvan suomalaisista Joksufaneista. Kaiken lisäksi herjaatte JO ja Boitsun rakasta ystävää.
Edelleenkään täällä ei JO-fanit hauku K:ta eikä K-fanit JO:ta, vaan trollit, jotka ei tykkää kummastakaan. Aito tietenkin sitten poikkeuksena.
Upea, lahjakas, jalat maassa ja vahvan tukiverkoston sekä monien (lue: Bojanin) rakastama Kärtsä.
Go Kärtsä go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy myöntää että en nyt erityisemmin ihastu tähän K.n uuteen. Ja että kieltämättä tulin jotenkin surulliseksi. Nuohan on aika surulliset sanat jos alkaa ajatella.
Todellakin. Itseironiaksi verhoiltu hätähuuto lähinnä. Ja mt-ongelmaiset mammat hehkuttaa kuinka hassun hauskaa on.
Vai että oikein hätähuuto. :D Anna mun kaikki kestää. Toi biisi on ihan linjassa Kärtsän muuhun tuotantoon ja hahmoon. Mä diggaan. Sun ei tartte mutta taidat tykätä kuitenkin kun täällä roikut. 😘
Tänne on aina mahtunut Kärtsä ja Joksufanit, eikä ole haukuttu. Trollit ja Aito poikkeuksena. Ei kannata sen takia jättää kuuntelematta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fanien kirjoituksia noi?
Tähän selitykseen mä en enää usko. On SE.
No et tietenkään usko, koska olet se trolli, joka täällä trollaa koko ajan.
Mua vähän rassaa, kun tulee sellaiset Portion Boys vibat pätkästä. Toivotaan, että kokonaisuus onkin sitten jotain parempaa.
B heräsi vihdoinkin promoaan Bluzaa
Vierailija kirjoitti:
Missä se Kärtsän uusi biisiklippi on muualla kuin TikTokissa? TikTok ei päästä minua enää sivustolle.
😅 Avasin just Tiktokin ja ekana rävähti kuuluville Mä aloin tekee seksii, kun seksi myy Hetken kuuntelin, että mitä, mitä? Sitten lävähti hymy kasvoille T. Marketta VI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kai puhdasverinen Marketta, joka on moneen kertaan tuominnut henkilökohtaisuuksiin menevät härskit nöpötysviestit ja vastaavat, mutta tuo K:n uusi biisihän on aivan briljantti, hauska, itseironinen ja oivaltava. Naurattaa lukea näitä pöyristyneitä kommentteja. :D K itsessään on paitsi hahmo, myös kuin performanssi, joka osallistaa niin yhteiskunnan, median, fanit kuin anonyymit "mammatkin". Biisien ym. julkaisu on vain lähtölaukaus, josta esitys vasta alkaa, ja kaikki voivat osallistua.
Hauskasti kuvailit tämän. Olet The Marketta selkeästi <3
Yes, näin kauan siinä meni, että sain oman nimimerkin! Mikä kunnia! 🥰 Ja kiitos, markettuus on mielentila.
The Marketta
Vierailija kirjoitti:
Turha opettaa mua
Ristiin jalkojani laittaa
Synnyin syntiseksi
Sori jos se sua haittaa 💅💅💅
Mutta mietippä tämänkin kappaleen esittäjää. Hän sanoo olevansa lavalla sitä mitä on mutta..
Sitten hän kertoo kotona olevansa aika erakko, rakastaa pientä koiraansa ja ahdistuu helposti
Minusta nämä ovat jotenkin surullisia tarinoita joita vain miettii.
Kuka ja millainen on esim Erika ihmisenä.
Miksi se lavarooli on mitä on ?
Ja kuinka paljon se ihmistä syö.
*Katselijoina ja kuuntelijoina enää läskit rumat mammat ja hinurimiehet.*
Jep! Meitä on sellaiset 1.2 miljoonaa Kärtsän kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyssa ja siihen lisäksi muut streamausalustat. 😊
t. hinurimamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt itse sitä of materiaalia näkisi seksin myymiseksi. Varsinkin kun vastaavaa näkee ihan perusnettiä selaillessa kokoajan ja rajumpaakin. K vaan laittaa sen materiaalin of ettei ole lasten silmissä ja ilmaista.
Käärijä on epätoivoisessa rahapulassa. Minnehän rahat menee, rahoittaako jotain riippuvuutta? Kärtsä tekee mitä tahansa rahasta, säälittävä tyyppi.
Käärijällä reilut 1,2 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyssa. Kellä muulla suomeksi esiintyvällä artistilla on näin paljon? Ei kellään.
Botit ja koneet laitettu soittamaan kärtsän biisejä repeatilla 24/7, huijausta on luvut
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Kärpyn huumoria 😂 Marketoille jutun juurta.
"Kun en muutakaan keksiny"
Eikö täälläkin joku ole viljellyt tuota lausetta, kun on keskusteltu Kärpän OF:stä? Joko K itse on käynyt trollaamassa tai hän tai 112 on käynyt lukemassa kommentteja 🤭
Kärtsän ura on laskussa :D Tämä teoria kuuluu vähän samaan kategoriaan kuin Kärtsän ja Joksujen / B välirikko :D
Norjalainen Rob oli eilen viimeistä iltaa Kyproksella ja postasi videon baarista. Kärtsää ja Bojania ei siinä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä riehuu tasan se, joka Kärtsästä kilaroi muutenkin ja haukkuu joka välissä. Tosin ihmettelen edelleen, että voiko noin ilkeä ihminen olla Joksu fani?8
Ei ole A tämä.
Juu en. Mistä tämä kirjoittelu nyt yhtäkkiä kumpuaa? Eilen fiilisteltiin poikien ihanaa lomaa ja odotettiin Bluzaa, se saatiin yöllä ja muuttui itsellenikin ihanaksi versioksi alun pienen tyrmistyksen snippetistä jälkeen, tää on kuin eri ketju yks kaks?
Pitääkö minunkin sanoa kuluneet sanat, että jaahas, täällä on trolli vauhdissa, pitääpä käydä muissa askareissa ja katsoa olisiko iltapäivällä parempi tunnelma?
🥺
Hauskasti kuvailit tämän. Olet The Marketta selkeästi <3