Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheiseni on sairaalassa, vieruskaveria ei ole käynyt

Vierailija
18.09.2025 |

kukaan katsomassa yli kahteen viikkoon. Muistisairas vanhus on unohdettu. Taustaa en tiedä miksi näin. Käykää hyvät ihmiset katsomassa onaisianne he kyllä kaipaavat teitä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sä siltä muistisairaalta asiasta vai hoitajilta ja puutut toisten asioihin, nehän ei saa sulle kertoa. Vai onko sulla aikaa olla omaisen luona aamusta iltaan joka päivä ja näet ettei muistisairaalla käy vieraita?

Vierailija
2/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaipaa, jos on täysin dementoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen guru, että voisin tuomita tuntemattomia. Mistä edes tiedät, että hänellä olisi läheisiä?

Vierailija
4/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hävetti sairaalassa olla ilman yhtään vierasta monta viikkoa. Yksinäisyys on häpeä kun se tulee ilmi.

Vierailija
5/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, omaiset satojen kilometrien päässä, vanhus ei tunnista vaikka käyvätkin. Mutta onneksi sinä ja omaisesi voitte kytätä muita ihmisiä, siinähän ihan virkistyy 😬

Vierailija
6/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, omaiset satojen kilometrien päässä, vanhus ei tunnista vaikka käyvätkin. Mutta onneksi sinä ja omaisesi voitte kytätä muita ihmisiä, siinähän ihan virkistyy 😬

Olet pahantahtoinen laiska otus.

Vierailija
7/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pahantahtoinen laiska otus.

Sanoisin että ap on.

Vierailija
8/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä samalla katso myös sitä vieruskaveria? Tuijotat vaikka 5min rävähtämättä eikä tarvitse edes sanoa mitään. Ei ole paljon vaadittu. 

Vierailija
9/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ap olet tämän tiedon saanut? Puhutte aiheesta kun sen dementikko on siinä vieressä? AI kuinka empaattista 🥰

Vierailija
10/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 18 vuotiaana sairaalassa kaksi viikkoa. Kukaan ei käynyt katsomassa. Hoitajatkin jo vähän ihmetteli, mutta kun ei niin ei. Kaikilla ei ole tervepäiset vanhemmat tai omaiset. 

Vierailija
11/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset saattavat asua muualla. Meidän suku on hajaantunut ympäri Suomea.  Itse en oleta, että omat lapseni tulevat jostain kaukaa minua katsomaan, jos olen joskus dementoituneena sänkyyn sidottuna. Se olisi heille tuskallista.

Jos tosiaan joskus päädyn siihen tilaan, niin aion liidellä henkenä ympäri universumia. Sitä tilaa ei saa tulla häiritsemään. Kaikki, jotka minut tuntevat, tietävät tämän. 

Vierailija
12/12 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin 9 päivää sairaalassa vastasyntyneen kanssa eikä kukaan käynyt katsomassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi