Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.
Viki ja Köpi 😅😅.
No nyt ymmärrän hiukan miten tää ainutlaatuisuus selitetään.
Tällä varmaan viitattiin siihen HS:n taannoiseen haastatteluun, jossa heidän suhdettaan ja kemiaansa kuvailtiin hyvin samankaltaisesti kuin mitä Bojanista ja Jerestä on käytetty.
Miten minä en nää heissä mitään erikoista. Onhan ne omalla tavallaan hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varma et tänään tulee vielä jotain ihanaa hempeetä höttöä Kyprokselta. Koti-ilta. Ja joojoo vaikka miten olis shippareita varten niin ihan sama, mä rakastan sitä kaikkea! Ja yhdessä ovat kuitenkin näitä pohtineet ja nauraneet ja yhdessä toteuttavat näitä juttuja. Sekin on ihanaa.
Nimen omaan! Those who play together, stay together 💙💚
Luin että slay together. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.
Viki ja Köpi 😅😅.
Tällä varmaan viitattiin siihen HS:n taannoiseen haastatteluun, jossa heidän suhdettaan ja kemiaansa kuvailtiin hyvin samankaltaisesti kuin mitä Bojanista ja Jerestä on käytetty.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009702268.html
Tän mukaan erityisesti tapaamisensa alkuaikoina todella moni näki ja itsekin kuvailivat että ovat kuin aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne on jossain dinnerdatella 🥰
Mieluummin tekisivät itse jotain safkaa "kotona".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi 😅😅.
Sulta puuttuu kyky nähdä erityisiä juttuja. Eihän tää J B bromancekaan oo sulle mitään. Sorry, vika löytyy kun peiliä vilkaiset 🤷
Vihdoin oon uinut paatin kiinni.😅
Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰
Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tekisivät itse jotain safkaa "kotona".
Kyllä ennemmin jonnekin ulos ravintolaan, jossa kunnon hyvää ruokaa, pöytäliinat, tunnelmavalaistus ja musiikkia :D
Minuun taas Viki ja Köpi iskee lähes ärsyyntymishermoon. Tosin en paljoa ole seurannut. Ne on liian ADHD minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä spagettia ja lihapullia kuin Kaunottaressa ja Kulkurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varma et tänään tulee vielä jotain ihanaa hempeetä höttöä Kyprokselta. Koti-ilta. Ja joojoo vaikka miten olis shippareita varten niin ihan sama, mä rakastan sitä kaikkea! Ja yhdessä ovat kuitenkin näitä pohtineet ja nauraneet ja yhdessä toteuttavat näitä juttuja. Sekin on ihanaa.
Luin että slay together. :)
Sekin käy 😊
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun yrittää vierottua tästä shipistä ne iskee vaan kovempaa :D
You can check out any time you like but you can never leave. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä fanitaidetta, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä fanitaidetta, kiitos!
Bojan kaunotar ja Kärppy kulkuri? :D
Vierailija kirjoitti:
Minuun taas Viki ja Köpi iskee lähes ärsyyntymishermoon. Tosin en paljoa ole seurannut. Ne on liian ADHD minun makuun.
Joo, ei tässä ketään kiinnosta pidättekö Vikistä ja Köpistä tai heidän persoonallisuuksistaan, nyt oli kyse heidän yhteydestään, jossa on paljon samaa kuin K:n ja B:n yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰
Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙
Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.
Tämä on real people shippingiä, joka on yksi shippauksen muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi 😅😅.
Joo se artikkeli "Poikkeuksellista kemiaa". En tiedä löytyykö enää ei-tilaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.
Voi mamman pikku tissiposki 😇. Jos kohteet itse tarjoaa shippimateriaalia julkisuuteen, niin silloin se on täysin sallittua.
Tosin mä kyllä uskon something moreen ihan oikeasti 😊.
Nyt tulee Bluza-mielipide epämusikaaliselta naudalta, joten harpatkaa te, jotka ette kestä ammattitaidotonta arviointia. Epämusikaalisuus on sitten sitä luokkaa, että en erota rumpuja kitaroista (ihan oikeasti!).
Jos kuulisin tämän levyversion ekaa kertaa, rakastaisin sitä yli kaiken. Bluzan sävelkulku on ihana ja rakastan myös sanoja. Ihana biisi.
Mutta Kultsan versio on ns. se oikea versio siinä mielessä, että se on pelkistetympi ja B:n ääni pääsee siinä esille kunnolla. Myös eri soittimet tai soundit tai whatever musiikkitermi äänille erottuu selvemmin ja erityisemmin. Omasta mielestäni siis liveversiossa on säkeistössä "vain" rummut ja B:n laulu ja ehkä jokin sähkökitaran vetäisy siellä tai täällä (joo, ei kannata vaivautua opettamaan, olen oikeasti musiikkikuuro) ja sitten päästään kunnolliseen kertosäkeen revittelyyn ja B:n ääni on ihanan rosoinen.
Levyversion kitarat(?) säkeistössä on kivoja mutta niitä on jotenkin liikaa tai ne kadottaa B:n ääntä ja on jotenkin kauhean sliipattua vaikka ei missään nimessä huonoa. Ja sitten kun tulee se voimakkaampi kohta eli kertosäe, niin siinä on jo niitä soittimia sen verran, että kaikki ne luritukset (sähköpiano tai mikä lie pajupilli ) tekee hommasta ihan överin. Vaikka pidän yleensä Krisin (?) laulusta, niin nyt tuo aaah vaan on jotenkin liikaa kokonaisuuden kannalta (kiva lisä siis muuten mutta kun sitä tavaraa on vain liikaa) Ja valitettavasti se lud ja zvud-kohdat on pilattu täysin. Olivat mun lemppareita kertosäkeessä mutta levyversiossa ihan himmailtu eikä B:n ääni pääse revittelemään.
Ne palite još svetla -kohta on molemmissa hyvä ja ihana aina sinne ostacu sam -kohtaan asti. Siinä on mun mielestä onnistuttu tosi kivasti ja onneksi levyversiossa tässä on onnistuttu, koska aivan varmasti tulen kuuntelemaan nyt sitä myös tuon onnistuneen kohdan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on real people shippingiä, joka on yksi shippauksen muoto.
Ja shippaaminen ei ole mitään "suhdepakottamista".