Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12981/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes they need hole time.

Vierailija
12982/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa Kärpyn stooria kylppäristään, kun pyykkää Boitsun uimakamppeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12983/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole näin hauskaa pitkään aikaan kiitos K:n ja B:n siitä

Jotenkin surullista. Ihmisen hauska on kahden hälle elämään kuulumattoman pikkujulkun seuraaminen somessa 😢

Pikku... But it grows .. and then its big! 

Vierailija
12984/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista. Ihmisen hauska on kahden hälle elämään kuulumattoman pikkujulkun seuraaminen somessa 😢

Päinvastoin, on suuri lahja osata iloita myös toisten puolesta eikä vaan itsensä!

Vierailija
12985/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Härtsä shippari 

https://x.com/schlogie/status/1838975610971955666?t=xU-_R-swDaIoftRvyH8…

Ihanasti sanottu, ja sehän ollaan kaikki nähty, ainutlaatuinen suhde heidän välillä 💚

Vierailija
12986/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah you know, Bojan is busy, I'm busy. I hope we find a time when we can relax and hang out, but I don't know yet when is this time, but I hope it's coming soon.

-Kärppy marraskuussa

Vierailija
12987/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, on suuri lahja osata iloita myös toisten puolesta eikä vaan itsensä!

Luulen että tossa tarkotettiin, että surullista kun pitkästä aikaa näin hauskaa joka ei tapahdu edes itselle tai liity mitenkään itseen. 

kaikki normaalit osaa iloita toisen puolesta, mutta tottakai se on surullista jos elämässä ei ole muuta ilonlähdeträ ollut pitkään aikaan kuin ns tuntemattomat (sitä he lopulta ovat meille) ihmiset. 

Vierailija
12988/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yeah you know, Bojan is busy, I'm busy. I hope we find a time when we can relax and hang out, but I don't know yet when is this time, but I hope it's coming soon.

-Kärppy marraskuussa

Ja 10kk myöhemmin Kyproksen rantaloma 💚

Vierailija
12989/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä heidän välinsä onko se parhaita ystäviä tai brothereina vai something more, mutta heidän välinsä ovat hyvin ainutlaatuiset ja he rakastavat toisiaan paljon

Vierailija
12990/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä heidän välinsä onko se parhaita ystäviä tai brothereina vai something more, mutta heidän välinsä ovat hyvin ainutlaatuiset ja he rakastavat toisiaan paljon

Totta. Maailma tarvitsee tämän kaltaisia ihmissuhteita <3

Vierailija
12991/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌈💚💙🌈💚💙🌈💙💚🌈

Mä oon vaan niin onnellinen. Ihan helvetin väsynyt mut niin typerän onnellinen. Eikä tää edes liity muhun mitenkään. Tai nää. Tai mikään. Mut tieto siitä et he on yhdessä. Tuolla jossain ... 

Mä oon kanssa aivan helevetin väsynyt jo viime yön vähistä unista kun kyttäsin Kn tarinoita ja nyt homma jatkuu...!!💔💔

Vierailija
12992/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kärppy marraskuussa

😭😭💚💙

Vierailija
12993/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla et kun on jotain näin ihanaa ja uskomatonta menossa, kaikki mitä tässä odoteltu ja mistä haaveiltu, niin sit tulee näitä kommentteja et onpa surullista iloita nyt heidän puolestaan tai mainoskikka vain ja sitä ja tätä. 

Vierailija
12994/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Maailma tarvitsee tämän kaltaisia ihmissuhteita <3

Tää on niin totta. 

Vierailija
12995/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat samalla sivulla niin sanotusti. Siis toiveidensa kanssa.

Vierailija
12996/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla et kun on jotain näin ihanaa ja uskomatonta menossa, kaikki mitä tässä odoteltu ja mistä haaveiltu, niin sit tulee näitä kommentteja et onpa surullista iloita nyt heidän puolestaan tai mainoskikka vain ja sitä ja tätä. 

Joo. Mieluummin myötäelän ja iloitsen minulle vieraan ihmisen onnesta, kuin ankeutan minulle ihan yhtä vieraampien palstalaisten ilon hetkeä.

Vierailija
12997/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mieluummin myötäelän ja iloitsen minulle vieraan ihmisen onnesta, kuin ankeutan minulle ihan yhtä vieraampien palstalaisten ilon hetkeä.

Siis piti kirjoittaa että vielä vieraampien.

Vierailija
12998/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit ei lepää, he saa polttoainetta muiden kiusaamisesta ja ärsyttämisestä. Parempi vaan jättää heidät omaan arvoonsa ja olla tarttumatta syötteihin.

Vierailija
12999/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "maybe something more" on just tämmöstä. He elävät sitä just parasta aikaa. 

Vierailija
13000/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta aatella, että et tiedä muita läheisiä ihmisiä joilla on tollanen suhde :( mut niitä on! Toivottavasti sullekin vielä löytyy joku jos sellasen haluat 🤗

Se oli alunperin Härtsä, joka sanoi että K:n ja B:n bromance on ainutlaatuinen. Ja me ei oikeasti tiedetä kuin pieni osa siitä minkälainen heidän suhteensa on, Härtsä tietää aika paljon enemmän. Eli musta aika outoa mennä sanomaan, että tiedät ihmisiä, joilla on samanlainen suhde kuin heillä. 

Kaikki suhteet on ainutlaatuisia. Ei sen enempää eikä vähempää<3

Ketju on lukittu.