Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13041/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne on jossain dinnerdatella 🥰

Ehkä spagettia ja lihapullia kuin Kaunottaressa ja Kulkurissa.

Tästä fanitaidetta, kiitos!

Huhuilee hovitaiteilija Kökkistä!

Vierailija
13042/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.

Viki ja Köpi 😅😅.

No nyt ymmärrän hiukan miten tää ainutlaatuisuus selitetään.

Tällä varmaan viitattiin siihen HS:n taannoiseen haastatteluun, jossa heidän suhdettaan ja kemiaansa kuvailtiin hyvin samankaltaisesti kuin mitä Bojanista ja Jerestä on käytetty.

Joo se artikkeli "Poikkeuksellista kemiaa". En tiedä löytyykö enää ei-tilaajille.

Toinen läheinen parivaljakko, mikä minulle tulee mieleen, on Apulannan Toni ja Sipe. Heilläkin on ainutlaatuinen suhde mielestäni! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13043/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Call to Kökköliisa!

Vierailija
13044/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL kun pojat on itse tarjoilleet shippimatskua meille minkä kerkeää, ei varmasti haittaa heitä tipan tippaa. Jos itseä RPS ärsyttää voi häipyä shippiketjusta jossa sitä on tehty viimeiset 1,5v.

Vierailija
13045/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/musicalislife/762611966216896512/once-more-a-hia…

Ovat sanoneet, että OF:ssä tulee olemaan vähemmän kontsaa ja ovat tauolla, mutta ei että kontsaa ei tulisi ollenkaan.

Vierailija
13046/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee Bluza-mielipide epämusikaaliselta naudalta, joten harpatkaa te, jotka ette kestä ammattitaidotonta arviointia. Epämusikaalisuus on sitten sitä luokkaa, että en erota rumpuja kitaroista (ihan oikeasti!).

Jos kuulisin tämän levyversion ekaa kertaa, rakastaisin sitä yli kaiken. Bluzan sävelkulku on ihana ja rakastan myös sanoja. Ihana biisi. 

Mutta Kultsan versio on ns. se oikea versio siinä mielessä, että se on pelkistetympi ja B:n ääni pääsee siinä esille kunnolla. Myös eri soittimet tai soundit tai whatever musiikkitermi äänille erottuu selvemmin ja erityisemmin. Omasta mielestäni siis liveversiossa on säkeistössä "vain" rummut ja B:n laulu ja ehkä jokin sähkökitaran vetäisy siellä tai täällä (joo, ei kannata vaivautua opettamaan, olen oikeasti musiikkikuuro) ja sitten päästään kunnolliseen kertosäkeen revittelyyn ja B:n ääni on ihanan rosoinen. 

Levyversion kitarat(?) säkeistössä on kivoja

Nyt tuli kunnon Levyraati meininkiä. Kiitos tästä analyysistä.

T. Epämusikaalinen nauta, joka ei osaa analysoida musiikkia 

Vierailija
13047/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/musicalislife/762611966216896512/once-more-a-hia…

Ovat sanoneet, että OF:ssä tulee olemaan vähemmän kontsaa ja ovat tauolla, mutta ei että kontsaa ei tulisi ollenkaan.

Sen vaan sanon et yllätyn vähän ellei nää kaksi keksi jotain OFaa tuolla. 

Vierailija
13048/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL kun pojat on itse tarjoilleet shippimatskua meille minkä kerkeää, ei varmasti haittaa heitä tipan tippaa. Jos itseä RPS ärsyttää voi häipyä shippiketjusta jossa sitä on tehty viimeiset 1,5v.

K siis postaa, eipä ole B postannut yhtään mitään. Tai edes repostannut.

Vierailija
13049/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varma et tänään tulee vielä jotain ihanaa hempeetä höttöä Kyprokselta. Koti-ilta. Ja joojoo vaikka miten olis shippareita varten niin ihan sama, mä rakastan sitä kaikkea! Ja yhdessä ovat kuitenkin näitä pohtineet ja nauraneet ja yhdessä toteuttavat näitä juttuja. Sekin on ihanaa. 

Mäkin aattelen, että koti-ilta. Tarkoituksella aikaa keskittyä toisiinsa. Mietin, että tulisko vaikka sieltä hämäyksenä jokin tv:n töllötys teaseri, jotta Boitsun ei tarvitse niin korvat punaisina painia Jeren kanssa 🥰

Vierailija
13050/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.

Viki ja Köpi 😅😅.

No nyt ymmärrän hiukan miten tää ainutlaatuisuus selitetään.

Tällä varmaan viitattiin siihen HS:n taannoiseen haastatteluun, jossa heidän suhdettaan ja kemiaansa kuvailtiin hyvin samankaltaisesti kuin mitä Bojanista ja Jerestä on käytetty.

Joo se artikkeli "Poikkeuksellista kemiaa". En tiedä löytyykö enää ei-tilaajille.

Toinen läheinen parivaljakko, mikä minulle tulee mieleen, on Apulannan Toni ja Sipe. Heilläkin on ainutlaatuinen suhde mielestäni! :) 

Totta! Kyllä noita löytyy, jos oikein kaivaa. K ja B on kaunein match <3

Vierailija
13051/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee Bluza-mielipide epämusikaaliselta naudalta, joten harpatkaa te, jotka ette kestä ammattitaidotonta arviointia. Epämusikaalisuus on sitten sitä luokkaa, että en erota rumpuja kitaroista (ihan oikeasti!).

Jos kuulisin tämän levyversion ekaa kertaa, rakastaisin sitä yli kaiken. Bluzan sävelkulku on ihana ja rakastan myös sanoja. Ihana biisi. 

Mutta Kultsan versio on ns. se oikea versio siinä mielessä, että se on pelkistetympi ja B:n ääni pääsee siinä esille kunnolla. Myös eri soittimet tai soundit tai whatever musiikkitermi äänille erottuu selvemmin ja erityisemmin. Omasta mielestäni siis liveversiossa on säkeistössä "vain" rummut ja B:n laulu ja ehkä jokin sähkökitaran vetäisy siellä tai täällä (joo, ei kannata vaivautua opettamaan, olen oikeasti musiikkikuuro) ja sitten päästään kunnolliseen kertosäkeen revittelyyn ja B:n ääni on ihanan rosoinen. 

Levyversion kitarat(?) säkeistössä on kivoja

Hyvä analyysi, kiitos! Olen samaa mieltä useimmista jutuista, paitsi että itselleni kyse on sekä siitä, että en pidä nykyversiota kauhean hyvänä, niin myös siitä, että minulle alkuperäisen version soundimaailma oli tosi spessu ja kiinnostava.

Vierailija
13052/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun taas Viki ja Köpi iskee lähes ärsyyntymishermoon. Tosin en paljoa ole seurannut. Ne on liian ADHD minun makuun.

Joo, ei tässä ketään kiinnosta pidättekö Vikistä ja Köpistä tai heidän persoonallisuuksistaan, nyt oli kyse heidän yhteydestään, jossa on paljon samaa kuin  K:n ja B:n yhteydessä. 

Hahaha no ei kyllä paskan vertaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
13053/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun taas Viki ja Köpi iskee lähes ärsyyntymishermoon. Tosin en paljoa ole seurannut. Ne on liian ADHD minun makuun.

Joo, ei tässä ketään kiinnosta pidättekö Vikistä ja Köpistä tai heidän persoonallisuuksistaan, nyt oli kyse heidän yhteydestään, jossa on paljon samaa kuin  K:n ja B:n yhteydessä. 

Hahaha no ei kyllä paskan vertaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Rauhoitu muru. Ei ole mitään hätää. 

Se oli vain kielikuva.

Vierailija
13054/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan kaunotar ja Kärppy kulkuri? :D

Sure!

Vierailija
13055/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin oon uinut paatin kiinni.😅

Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰

Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙

Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.

Voi mamman pikku tissiposki 😇. Jos kohteet itse tarjoaa shippimateriaalia julkisuuteen, niin silloin se on täysin sallittua.

Tosin mä kyllä uskon something moreen ihan oikeasti 😊.

Ole vain keskenä

Ystävä hyvä. Jos tuollainen fiktiivinen materiaali häiritsee sinua, niin älä lue sitä. Mutta et pysty kieltämään niitä satoja ihmisiä tuottamasta sellaista. Käytät turhaa energiaa asiaan, joka ei tuota sinulle iloa. Voisit olla nytkin tekemässä jotakin, josta tykkäät. Sen sijaan olet moraalipuhdistamassa sieluasi täällä. Anna ihmisten tehdä sitä, josta he tykkäävät, mene itse tekemään omia juttujasi.

Vierailija
13056/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppy ei todellakaan postaisi shippimatskua, mikäli se haittaisi Bojania. Tämän nyt ymmärtää tyhmäkin.

Vierailija
13057/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun yrittää vierottua tästä shipistä ne iskee vaan kovempaa :D

Mä en edes yritä. Turha yrittää ees. Olen koukussa, ja myönnän sen. Joku interventio tarvittaisiin vähintään. 

Mitä sillä on väliä, jos tää kerta tuo jotain hyvää omaan elämään. 

Tuo kyllä, paljonkin, mutta myös negatiivisia vaikutuksia. 

Vierailija
13058/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verrata oikein. Ihan ainutlaatuinen tää Bojere-kuvio, monellakin tapaa. Molemmat viehättäviä ihmisiä ja heidän välillään jonkinlainen kielimuurikin, ei yhteistä kieltä. 

Vierailija
13059/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin oon uinut paatin kiinni.😅

Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰

Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙

Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.

Voi mamman pikku tissiposki 😇. Jos kohteet itse tarjoaa shippimateriaalia julkisuuteen, niin silloin se on täysin sallittua.

Tosin mä kyllä uskon something moreen ihan oikeasti 😊.

Ole vain keskenäsi ihan sekaisin, mutta käsi sydämellä: uskotko todellakin Bojanin tykkäävän, että netti on pullollaan tarinoita, joissa häntä pannaan joka reikään kaverinsa toimesta? K ilmeisesti ei välitä, koska itse sitä shippimatskua tyrkkää, mutta eipä ole B repostannut yhtäkään storya.

Bojan on aikuinen mies ja päättää itse mistä tykkää ja mistä ei. Sä projisoit vaan omia tunteitasi asian kautta. Jos B ei pitäisi tilanteesta, hän varmasti sanoisi siitä Jerelle ja tämä kunnioittaisi ystäväänsä eikä toimisi tavalla, joka aiheuttaisi huonoa fiilistä.

Vierailija
13060/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppy ei todellakaan postaisi shippimatskua, mikäli se haittaisi Bojania. Tämän nyt ymmärtää tyhmäkin.

Ja Bojan ei pukisi Käärijä paitaa päälleen.

Ketju on lukittu.