Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä heidän välinsä onko se parhaita ystäviä tai brothereina vai something more, mutta heidän välinsä ovat hyvin ainutlaatuiset ja he rakastavat toisiaan paljon
Kauheeta aatella, että et tiedä muita läheisiä ihmisiä joilla on tollanen suhde :( mut niitä on! Toivottavasti sullekin vielä löytyy joku jos sellasen haluat 🤗
Se oli alunperin Härtsä, joka sanoi että K:n ja B:n bromance on ainutlaatuinen. Ja me ei oikeasti tiedetä kuin pieni osa siitä minkälainen heidän suhteensa on, Härtsä tietää aika paljon enemmän. Eli musta aika outoa mennä sanomaan, että tiedät ihmisiä, joilla on samanlainen suhde kuin heillä.
Kaikki ihmissuhteet on loppupeleissä ainutlaatuisia. Oli se sitten työkaverisuhde, romanttinen kumppanuus, ystävyys yms. Ei ole kahta samanlaista ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun yrittää vierottua tästä shipistä ne iskee vaan kovempaa :D
Mä en edes yritä. Turha yrittää ees. Olen koukussa, ja myönnän sen. Joku interventio tarvittaisiin vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä heidän välinsä onko se parhaita ystäviä tai brothereina vai something more, mutta heidän välinsä ovat hyvin ainutlaatuiset ja he rakastavat toisiaan paljon
Kauheeta aatella, että et tiedä muita läheisiä ihmisiä joilla on tollanen suhde :( mut niitä on! Toivottavasti sullekin vielä löytyy joku jos sellasen haluat 🤗
Se oli alunperin Härtsä, joka sanoi että K:n ja B:n bromance on ainutlaatuinen. Ja me ei oikeasti tiedetä kuin pieni osa siitä minkälainen heidän suhteensa on, Härtsä tietää aika paljon enemmän. Eli musta aika outoa mennä sanomaan, että tiedät ihmisiä, joilla on samanlainen suhde kuin heillä.
Mä kyllä luulen et he rakastavat toisiaan
Kuka ei rakasta ystäviään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun yrittää vierottua tästä shipistä ne iskee vaan kovempaa :D
Mä en edes yritä. Turha yrittää ees. Olen koukussa, ja myönnän sen. Joku interventio tarvittaisiin vähintään.
Mitä sillä on väliä, jos tää kerta tuo jotain hyvää omaan elämään.
Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että täällä on paljon yksin olevia ihmisiä kun ystävyys ja ehkä something more on jotain ainulaatuista. Surullista.
Vähän tulee paha mieli, mutta onneksi osa sitä iloa sitten saa vaikka vaan heistä
Ei tule paha mieli ollenkaan, vaan heillä on upea tarina takanaan viisujen pre partyista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että on haastava löytää noin ainutlaatuista mitä K ja B on. Mutta yksi parivaljakko tulee mieleen näin äkkiseltään ja se on Viki & Köpi.
Toivottavasti et oo parisuhteessa, voisi puolisollasi olla jotain asiaa 😅
Olen samaa mieltä että kaikki suhteey on ainutlaatuisia, ei ole mitään mittaria olemassa.
Laitetaas kaikki Vse kar vem soimaan kerran tälle illalle.
Mulla on ihania ystäviä ja ihania työkavereita. Olen tällä hetkellä sairauslomalla, ollut useamman viikon ja yksi työkaveri viestitteli että on jo ikävä läsnäoloani. Ihania ihmisiä lähipiirissä, mutta ei kuitenkaan mitään verrattavissa näiden kahden kemiaan.
Gallup: onko tämä "someone is coming to Slovenia *wink* reissu, vai tuleeko tämän lisäksi toinen? Tulee "colder months" peukku ylös, tämä on se reissu peukku alas.
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi 😅😅.
No nyt ymmärrän hiukan miten tää ainutlaatuisuus selitetään.
Päivän paras on kyllä tuo ainutlaatuisen suhteen määritelmä. Viki ja Köpi 😂
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko tämä "someone is coming to Slovenia *wink* reissu, vai tuleeko tämän lisäksi toinen? Tulee "colder months" peukku ylös, tämä on se reissu peukku alas.
Viikko sitten en olisi uskonut kahteen reissuun. Nyt pidän todennäköisempänä, kun tämän nykyisen kohdalla aika ja paikka eivät kumpikaan mätsää. Tietysti suunnitelmat ovat voineet muuttua videon jälkeen tai voivat muuttua vasta nykyhetken jälkeen, mutta uskon vielä toiseen reissuun. Talvella saisi varmaan paremmin yksityisyyttäkin, ts. ei kukaan tunnista Kärtsää laskettelukamppeissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma nyt, että Slovenian reissu tulee kunhan ajankohta on oikea. Mitään muuta estettä sinne matkustamiseen ei enää näytä olevan kuin aikataulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi 😅😅.
Oon eri, mut et selvästikään tiedä mistä puhut. Nehän poraa aina kun niiden pitää puhua toisistaan. 🤧🥰
Mä oon varma et tänään tulee vielä jotain ihanaa hempeetä höttöä Kyprokselta. Koti-ilta. Ja joojoo vaikka miten olis shippareita varten niin ihan sama, mä rakastan sitä kaikkea! Ja yhdessä ovat kuitenkin näitä pohtineet ja nauraneet ja yhdessä toteuttavat näitä juttuja. Sekin on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki ja Köpi 😅😅.
Tällä varmaan viitattiin siihen HS:n taannoiseen haastatteluun, jossa heidän suhdettaan ja kemiaansa kuvailtiin hyvin samankaltaisesti kuin mitä Bojanista ja Jerestä on käytetty.
Nyt ne on jossain dinnerdatella 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteet on ainutlaatuisia. Ei sen enempää eikä vähempää<3
Pakko tähän kyllä kommentoida, että jos kaikki suhteet on ainutlaatuisia eikä B:n ja K:n suhteessa oo mitään ihmeellistä, vaan samanlaisia pitäis löytyä jokaiselta lähipiiristään, niin onko sulla jotain selitystä miksi puoli Eurooppaa sekosi 1,5 vuotta sitten nimenomaan heidän suhteestaan? Ja edelleen siitä kirjoitetaan kymmeniä sivuja päivässä ja some menee sekaisin joka kerta kun heiltä tulee mitään yhteistä materiaalia?
Mä kyllä luulen et he rakastavat toisiaan