Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Jokaisen aikuisen ihmisen tulisi ymmärtää vetää itse omat rajansa sen suhteen, mitä täällä netissä tekee, lukee tai kirjoittaa. Voi kuitenkin vaikuttaa vain omiin tekemisiinsä, ei muiden.
Bojan on ihan erilaisesta kulttuurista ja taustasta muutenkin mitä Jere. Pitää sekin huomioida. Tottakai on villi nuorimies mut varmasti miettii monessakin asiassa esim omia vanhempiaan tms et mitä julkisuuteen päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin oon uinut paatin kiinni.😅
Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰
Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙
Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.
Vedäpäs vttu päähän. Jopa Trumppia ja Bideniä shipataan toisilleen.
Haha, vedä sinä ittes sen kiven alle, josta ryömit esiin. Huvittavaa, kun ääliöshippaajien vastalauseet on aina vttua ja muita junttimai
Eikö se sinunkin paikkasi olisi siellä tunkiolla muiden älykköjen seurassa? Miksi tuhlaat aikaasi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppy ei todellakaan postaisi shippimatskua, mikäli se haittaisi Bojania. Tämän nyt ymmärtää tyhmäkin.
Ja Bojan ei pukisi Käärijä paitaa päälleen.
Onko siis Bojan saanut tuon paidan ja tuonut sen lomalle? Sorry mulla meni ohi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verrata oikein. Ihan ainutlaatuinen tää Bojere-kuvio, monellakin tapaa. Molemmat viehättäviä ihmisiä ja heidän välillään jonkinlainen kielimuurikin, ei yhteistä kieltä.
Jos on vähemmän viehättävä ihminen, niin ei voi olla ainutlaatuista suhdetta? Tää on typerä keskustelu, kun jokainen suhde on ainutlaatuinen ja mielipiteitä monia.
Pojat ohoi nyt sitä vtun shippimatskua pöytään ku olis jo tai täällä kohta ilmiriita, sekasotku ja kaaos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa seurata K:n ja B:n lomaa niiden pienten hippusten kautta, joita K meille tarjoilee. Oon niin iloinen, et ne saa relata kahdestaan.🥰🥰🥰
Ja toi auringonlaskustoori! 😍🥹 Mut niinhän K sanoi jo melkein vuosi sitten, we love together 💚💙💚💙💚💙
Ystävyyttä on ihan kiva fiilistellä. Mutta tuo suhdepakottaminen on mautonta ja ääliömäistä. Ja "Tämä on shippipalsta"-jankuttajat: shipin ideana on parittaa nimenomaan fiktiivisiä henkilöitä, ei oikeita.
Tämä on real people shippingiä, joka on yksi shippauksen muoto.
Ja shippaaminen ei ole mitään "suhdepakottamista".
Eipä! 🤣🤣
Ah, mä en kestä. Nyt Jokerit laittoivat sen Exit ss Bluzan instaansa. En pysty katsomaan sitä miten tunteella Bojan laulaa, kun en tiedä, mitkä sen oikeat tunteet on Jereä kohtaan ja kun en tiedä, riittääkö sille tää, mitä hän nyt saa. Oon love fool, myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppy ei todellakaan postaisi shippimatskua, mikäli se haittaisi Bojania. Tämän nyt ymmärtää tyhmäkin.
Hmmm, ja olisikohan se Bojan Kyproksella juuri nyt kahden Kärtsän kanssa, jos sitä haittaisi.. mietitääs.. 🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Bojan saanut tuon paidan ja tuonut sen lomalle? Sorry mulla meni ohi tämä.
Kyllä saanut sen fanilahjaksi 6kk sitten ja päättänyt ottaa sen mukaan ja laittaa päälleen koko illaksi, kun lähtee Kärpyn kanssa lomailemaan. Eli ei vissiin kauheasti häntä haittaa "suhdepakottaminen" Kärpän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mamman pikku tissiposki 😇. Jos kohteet itse tarjoaa shippimateriaalia julkisuuteen, niin silloin se on täysin sallittua.
Tosin mä kyllä uskon something moreen ihan oikeasti 😊.
Ole vain keskenä
Miksi sä pidät homoerotiikkaa jotenkin likaisena ja pahana asiana? Mä oon ihan vaan pesunketävä parisuhteessa oleva heteronainen, mutta mulla ei ole vaikeuksia lukea tarinoita seksiin liittyvistä moninaisista asioista. Tai katsoa vaikka p*rnoa. Kunhan kyse on aikuisista täysvaltaisista ihmisistä.
Hei nyt mikä se on se hotelli jossa ne on!! En jaksa enää etsiä 😓😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verrata oikein. Ihan ainutlaatuinen tää Bojere-kuvio, monellakin tapaa. Molemmat viehättäviä ihmisiä ja heidän välillään jonkinlainen kielimuurikin, ei yhteistä kieltä.
Jos on vähemmän viehättävä ihminen, niin ei voi olla ainutlaatuista suhdetta? Tää on typerä keskustelu, kun jokainen suhde on ainutlaatuinen ja mielipiteitä monia.
Huoh miks pitää ymmärtää kaikki väärin. Erilaista SHIPATA näitä kahta, sitä viesti koski. Mut kyllä se ulkoinen habitus ja ulkonäkö vaikuttaa moneen asiaan halusi tai ei. Viki ja Köpi kaksi suomalaista radiotoimittajaa, kaks miesköllikkää. Onhan se vähän erilaista kun on kaksi tommosta komeeta seksisymbolia ja toinen puhuu sloveniaa ja enkkua ja toinen suomea eikä puhu enkkua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saanut sen fanilahjaksi 6kk sitten ja päättänyt ottaa sen mukaan ja laittaa päälleen koko illaksi, kun lähtee Kärpyn kanssa lomailemaan. Eli ei vissiin kauheasti häntä haittaa "suhdepakottaminen" Kärpän kanssa.
Miten se paidan vitsi viittaa mitenkään mihinkään suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt mikä se on se hotelli jossa ne on!! En jaksa enää etsiä 😓😥
Kerrotaan sitten kun ovat vaihtaneet maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mamman pikku tissiposki 😇. Jos kohteet itse tarjoaa shippimateriaalia julkisuuteen, niin silloin se on täysin sallittua.
Tosin mä kyllä uskon something moreen ihan oikea
Miksi sä pidät homoerotiikkaa jotenkin likaisena ja pahana asiana? Mä oon ihan vaan pesunketävä parisuhteessa oleva heteronainen, mutta mulla ei ole vaikeuksia lukea tarinoita seksiin liittyvistä moninaisista asioista. Tai katsoa vaikka p*rnoa. Kunhan kyse on aikuisista täysvaltaisista ihmisistä.
Teet nyt ihan ihme oletuksia. Väsynyttä projisointia 🥱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa tällainen shippaaminen olla lähinnä surullisten, omaan arkeensa/perheeseensä tympäytyneiden keski-ikäisten ressukoitten hommaa. Jatkakaa ihmeessä, jos ei muuta elämästänne löydy.
Kiitos analyysistäsi. Niin jatketaankin. Ja lujaa! 😇
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan erilaisesta kulttuurista ja taustasta muutenkin mitä Jere. Pitää sekin huomioida. Tottakai on villi nuorimies mut varmasti miettii monessakin asiassa esim omia vanhempiaan tms et mitä julkisuuteen päästää.
Possujunat ja Frankin pumppaamiset on aivan varmasti tehty ja julkaistu Bojanin suostumuksella. Älä hyvä ihminen aseta Bojania millekään jalustalle, mihin se ei edes halua. Muistetaanpa se, että nimenomaan kärsii siitä, että joutuu esiintymään Sloveniassa unelmavävynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh miks pitää ymmärtää kaikki väärin. Erilaista SHIPATA näitä kahta, sitä viesti koski. Mut kyllä se ulkoinen habitus ja ulkonäkö vaikuttaa moneen asiaan halusi tai ei. Viki ja Köpi kaksi suomalaista radiotoimittajaa, kaks miesköllikkää. Onhan se vähän erilaista kun on kaksi tommosta komeeta seksisymbolia ja toinen puhuu sloveniaa ja enkkua ja toinen suomea eikä puhu enkkua kunnolla.
Niin ei se tarkoita, ettei joku voisi mieluummin tykätä Vikiä ja Köpiä. Ihmisillä on erilaiset mielipiteet, joten ei voi puhua, että joku tietty vaan olisi ainutlaatuista.
Bojan ei ole muutenkaan postannut mitään someensa pitkiin aikoihin, kiva että päättänyt olla somettamatta myös lomalla jos se auttaa häntä rentoutumaan paremmin.