Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on et huhuja kuullut (tai ihan itse luultavasti saanut lukea) miten fanit/shipparit odotti et tapaa Bojtsun aiemmin ja heitti nyt tämmösen vitsin piloillaan. Tietysti jos näin on, tää antaa vaikutelman et pitää fanejaan melko hölmöinä (mitä varmaan näiltä osin ollaankin), mut toisaalta itsehän tietty ruokkinut näitä shippifantasioita.
No se sen Bojan-stoori tuli heti perään, kun jodelissa alkoi Slovenia-vinkuminen sen taksistoorin perusteella. Just saying. 😎
Onhan esim Härtsän tiltokit vääränään sitä Slovenia-vinkumista ja kaiken maailman superfanit myllyttää instassa Bojan-läppää EDELLEEN, niin miksi ei vähän höynäyttäisi hölmöjä omaksi huvituksekseen?
Musta tuommoinen höynäytttely olis vaan vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks teillä kompostilaiset nyt vähän epätoivoista? 😅
Ja mistä tiedät, että ne on nimenomaan kompostilaisia eikä esim trolleja tai muuta vastaavia 😅
Aijai kun osui 😌
No en kyllä ole ankeuttanut täällä niin kuin sä luulet :D ihmettelen vaan tätä teidän pakkomiellettä kompostilaisiin, kun juuri olette itkeneet, kun he haukkuu shippaajia 😅 sitäpaitsi itse voin ihan hyvinkin uskoa, että ovat lomalla jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä joku pakkomielle kompostilaisiin, kun kyselette ja puhutte jatkuvasti heistä :D? Ei tullut ajatelleeksi, että täällä vois olla esim trolleja liikkeellä?
"Jatkuvasti" :D Mainitsin, kun toista päivää jatkuu tää säälittävä ankeutus. Keitäpä muita tää nykyinen tilannekehitys noin korpeaisi? 😉
Jos luet ketjua niin kyllä sielläkin jotkut uskoo, että olisivat yhdessä lomalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on et huhuja kuullut (tai ihan itse luultavasti saanut lukea) miten fanit/shipparit odotti et tapaa Bojtsun aiemmin ja heitti nyt tämmösen vitsin piloillaan. Tietysti jos näin on, tää antaa vaikutelman et pitää fanejaan melko hölmöinä (mitä varmaan näiltä osin ollaankin), mut toisaalta itsehän tietty ruokkinut näitä shippifantasioita.
No se sen Bojan-stoori tuli heti perään, kun jodelissa alkoi Slovenia-vinkuminen sen taksistoorin perusteella. Just saying. 😎
Onhan esim Härtsän tiltokit vääränään sitä Slovenia-vinkumista ja kaiken maailman superfanit myllyttää instassa Bojan-läppää EDELLEEN, niin miksi ei vähän höynäyttäisi hölmöjä omaksi huvituksekseen?
Ihan kärtsämäistä.
Ei tietenkään ole yhdessä lomalla.
Mut mitä jos onkin...?
Minä joka toinen minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä joku pakkomielle kompostilaisiin, kun kyselette ja puhutte jatkuvasti heistä :D? Ei tullut ajatelleeksi, että täällä vois olla esim trolleja liikkeellä?
"Jatkuvasti" :D Mainitsin, kun toista päivää jatkuu tää säälittävä ankeutus. Keitäpä muita tää nykyinen tilannekehitys noin korpeaisi? 😉
Sulla ei ole siis mitään käsitystä koko kompostista. Siellä on jokaisella oma mielipiteensä asiasta mut on voitu ilman mitään riitoja keskustella niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no en tullut ajatelleeksi, että jodelilaisia vois olla liikkeellä. Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳
Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on..
Tuolla lopulla osuit asian ytimeen. Tää on hauskaa. Ja selvästi myös K ajattelee samoin, kun laittaa tuollaisia stooreja.
Niin on ja itse tykkään Ksta siitä, että on yllätyksellinen! Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu :D Se on jännä, että jotkut ovat "huolissaan" miten me aikuiset ihmiset voidaan pitää hauskaa näiden juttujen seuraamisella ja sitten tulee kamala romahdus :D Olkaa huoleti, Anders pitää meistä hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tiedät, että ne on nimenomaan kompostilaisia eikä esim trolleja tai muuta vastaavia 😅
Aijai kun osui 😌
No en kyllä ole ankeuttanut täällä niin kuin sä luulet :D ihmettelen vaan tätä teidän pakkomiellettä kompostilaisiin, kun juuri olette itkeneet, kun he haukkuu shippaajia 😅 sitäpaitsi itse voin ihan hyvinkin uskoa, että ovat lomalla jossain.
Sama juttu täällä.
Voihan B ja K olla ihan kahdestaan lomalla ihan vain brothereina tai something more ja nauttivat toisensa seurasta
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole yhdessä lomalla.
Mut mitä jos onkin...?
Minä joka toinen minuutti.
Kuvailit hyvin varmaan suurimman osan mietteitä tällä hetkellä. Järki sanoo toista, mutta sydän ei anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö täällä jollekulle muulle tämä K:n uusi seurattava instassa? Mulle ei näy enää sen jälkeen kun insta sekoitti tilit taas. Tilin nimi on robhandersen. Hyvä bongaus, ei siinä, mutta eihän näitä enää voi tehdä jos instassa on toi uusi päivitys(?) vai millä metodilla oikein?
Onko joku löytänyt tän vielä K:n instasta niin että erottaa olevan tuore seurattava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳
Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on..
Tuolla lopulla osuit asian ytimeen. Tää on hauskaa. Ja selvästi myös K ajattelee samoin, kun laittaa tuollaisia stooreja.
Niin on ja itse tykkään Ksta siitä, että on yllätyksellinen! Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu :D Se on jännä, että jotkut ovat "huolissaan" miten me aikuiset ihmiset voidaan pitää hauskaa näiden juttujen seuraamisella ja sitten tulee kamala romahdus :D Olkaa huoleti, Anders pitää meistä hyvää huolta.
Alan ymmärtää, miksi ihmiset koukuttuu päihteisiin. Ensin haluat Aarnin avulla kunnon nousuun ja hypeen ja toisens hetkenä taas Andersin avulla rentoutumaan ja rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa K näpäyttikin pakkomielteisiä Slovenia-vinkujia niin, että katsokaas nyt, voin tavata Bojania kahdestaan muuallakin kuin Sloveniassa, esim Kyproksella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuommoinen höynäytttely olis vaan vähän outoa.&n
Jospa K näpäyttikin pakkomielteisiä Slovenia-vinkujia niin, että katsokaas nyt, voin tavata Bojania kahdestaan muuallakin kuin Sloveniassa, esim Kyproksella!
Huoh. Oispa hirvee näpäytys 🥵
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä pakottamassa poikien reissuun😂 Eiköhän Kärppä saa lomailla kenen kanssa haluaa.
Miten niin pakottamassa? K näyttää liikkuvan yksin, ei kai se tuonne jotain naista mennyt tapaamaan?
Jaaha eiköhän se ole taas tämän aamun palstailut tässä. Täällä joku moderni 6-kymppinen Sari taas kertoo kaikille muille mitä tänne voi kirjoittaa ja mitä ei.
Miksi nyt porukka onkin sitä mieltä että oli yksin siel taksissa ja liikkuu yksin? Mistä näin päättelette?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt porukka onkin sitä mieltä että oli yksin siel taksissa ja liikkuu yksin? Mistä näin päättelette?
Taksissa oli max yksi henkilö hänen lisäkseen. Missä siis loppulössi? Itse uskon, että oli taksissa yksin, miksi se stoori olisi muuten kuvattu peilikuvana?