Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳
Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on..
Minä mietin aina että uskooko joku ihan oikeasti ja miten ihmiset jaksaa kirjoittaa pitkiä stooreja jos vain jotain huviajattelua.
Nii-in. Tätä mä tarkoitan. Siksi järkyttää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla takseilla viedään osallistujia johonkin tosiTv sarjaan tai muuhun pippaloon.
Loool. Katoitko sitä taksia? Ei tod ole minkään tuotantoyhtiön 🤭 Plus tositv-sarjoistahan sä saatkin hiiskua mitään ennakkoon, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan..
No K on lähes 99% todistettavasti Kyproksella, kuvasi selkeästi yksin siinä kohtuu isossa taksissa, niin ei se nyt oikein voi suomikavereittensakaan kanssa olla siellä.
Joo, sitä Kypros on ainoa uskottava osuus. Kyllä.
Onks teillä kompostilaiset nyt vähän epätoivoista? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan..
No K on lähes 99% todistettavasti Kyproksella, kuvasi selkeästi yksin siinä kohtuu isossa taksissa, niin ei se nyt oikein voi suomikavereittensakaan kanssa olla siellä.
Joo, sitä Kypros on ainoa uskottava osuus. Kyllä.
No ja tyhjä taksi kans.
Vierailija kirjoitti:
Miten se komposti nyt tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tiedät, että ne on nimenomaan kompostilaisia eikä esim trolleja tai muuta vastaavia 😅
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö täällä jollekulle muulle tämä K:n uusi seurattava instassa? Mulle ei näy enää sen jälkeen kun insta sekoitti tilit taas. Tilin nimi on robhandersen. Hyvä bongaus, ei siinä, mutta eihän näitä enää voi tehdä jos instassa on toi uusi päivitys(?) vai millä metodilla oikein?
Ainakin se seuraa tota tiliä. Tiedä onko uusi vai ei. Kova biletys näkyy Robin stooreissa. Ehkä tosiaan ovat sitten bondannut siellä baarissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä joku pakkomielle kompostilaisiin, kun kyselette ja puhutte jatkuvasti heistä :D? Ei tullut ajatelleeksi, että täällä vois olla esim trolleja liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tiedät, että ne on nimenomaan kompostilaisia eikä esim trolleja tai muuta vastaavia 😅
On varmaan niitä jotka ei oo ikinä käyneet siellä ja kuvittelee omassa mielessään mitä siellä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi niin kovin herkkäuskoista ajatella, että K lomailisi B:n kanssa? Lomaileehan hän muidenkin ystäviensä kanssa.
Siis tämä. Ja myös miksi pitäisi aina olla pessimisti ja uskoa ihmisistä pahinta? Jos K laittaa stooriin, että lomalla Bojanin kanssa niin miksi kuvitella, että valehtelee. Kyllä se/ne tietää, että fanit rakastaa niitä yhdessä (ja toki myös erikseen), miksi ei olisi uskottavaa, että haluaisi kertoa faneille että nyt he on järjestänyt aikaa toisilleen?
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on et huhuja kuullut (tai ihan itse luultavasti saanut lukea) miten fanit/shipparit odotti et tapaa Bojtsun aiemmin ja heitti nyt tämmösen vitsin piloillaan. Tietysti jos näin on, tää antaa vaikutelman et pitää fanejaan melko hölmöinä (mitä varmaan näiltä osin ollaankin), mut toisaalta itsehän tietty ruokkinut näitä shippifantasioita.
No se sen Bojan-stoori tuli heti perään, kun jodelissa alkoi Slovenia-vinkuminen sen taksistoorin perusteella. Just saying. 😎
Onhan esim Härtsän tiltokit vääränään sitä Slovenia-vinkumista ja kaiken maailman superfanit myllyttää instassa Bojan-läppää EDELLEEN, niin miksi ei vähän höynäyttäisi hölmöjä omaksi huvituksekseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pähkäillyt asiaa tässä aamukahvin ääressä ja päätynyt tähän.
He on kaksistaan lomalla. Eilen taksissa se oli Bojan joka kuvasi Kärtsyä. Sitä en tiedä miten aikataulut on mennyt, mutta ehkä ne on tulleet samalla lennolla jostain vaihtokohteesta tai sitten toinen on odottanut lentoasemalla, että toinenkin saapuu ja ottaneet sitten yhteisen taksin.
Kärtsyn postaus oli ainoa mitä tullaan saamaan. Se oli viesti faneille, että nyt he viettää lomaa yhdessä ja kaikki hyvin. Erityisesti B on viime aikoina ollut sellainen, ettei halua jakaa kaikkea someen, niin mitään tuskin tullaan saamaan. Mutta nyt ovat ansaitusti vapaalla ja nauttivat toistensa seurasta kiireettömästi ja ilman muita ihmisiä.Enkä ajattele tässä mitään sen kummempaa romanttista olevan. Kaksi läheistä brotheria, joilla on liian vähän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä, ottivat nyt hetken aikaa toisilleen kun kerran toistensa seurassa v
Mä vähän ihmettelen näitä lentokuvioiden pohtimisia.
Siis tietenkin ne on tullut samalla lennolla. Suomesta. Uudesta yhteisestä asunnostahan sitä on muuton jälkeen lähdetty matkaan. Höh.
Kärppy ja Boitsu Kyproksella kuvaamassa tositv-sarjaa.
Tämä palsta ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tän ketjun vakkareista ketään nyt inspiroi ankeuttaa tapahtumia 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi niin kovin herkkäuskoista ajatella, että K lomailisi B:n kanssa? Lomaileehan hän muidenkin ystäviensä kanssa.
Siis tämä. Ja myös miksi pitäisi aina olla pessimisti ja uskoa ihmisistä pahinta? Jos K laittaa stooriin, että lomalla Bojanin kanssa niin miksi kuvitella, että valehtelee. Kyllä se/ne tietää, että fanit rakastaa niitä yhdessä (ja toki myös erikseen), miksi ei olisi uskottavaa, että haluaisi kertoa faneille että nyt he on järjestänyt aikaa toisilleen?
Miksi vedättäisi? Koska se on hänestä hauskaa? Ja kuten täällä jo eilen joku totesi, niin K saa panna ihan kernaasti mua halvalla ja jopa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun osui 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli pitkät, ihanat treffit 🥰. Tässä Bojan niitten jälkeen edelleen hieman sekaisin.
Miten ihmeessä ne sai Bojanin silloin lennolle, sehän oli ihan tuhannen kännissä vielä tuossa vaiheessa 😅?
Ihan varmaan ne on noi nappikset ja stuertit emoineen olleet ihan yes welcome ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tän ketjun vakkareista ketään nyt inspiroi ankeuttaa tapahtumia 😀
On kuule ihan trollaajiakin tai muita ei ketjuissa vakkareina, kuin kompostilaisia.
Näkeehän sen muutenkin että seuraavat tarkkaan mitä heistä kirjoitellaan ja reagoivat niihin.