Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl joskus mietin että miksi K alkaa seurata lomamatkoilla tapaamiaan random tyyppejä. Tää ei oo eka kerta. Miten se tulee ees puheeksi että hei mikä sun ig-profiili on? :D
B tekee tätä samaa myös.
Pojat on taitavia verkostoitumaan. 🙂
Häärijähän ei mitenkään etsi K.ta noilla videoilla. K on kuin haamu menneisyydestä joka kummittelee.
Minä veikkaan että koko autoklippi on kuvattu jonkun uuden musiikkivideon teon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaas aamu gallupilla, jos vaikka yön aikana olis ajatukset selkeytyneet.
Yläpeukku: Tietenkin ovat yhdessä lomalla, niin kuin Jere sanoo. 🥰
Alapeukku: Trollaa ja nauraa partaansa.😈
Sivulla 561. Tilanne ylös:23 alas:16.
Vierailija kirjoitti:
Häärijähän ei mitenkään etsi K.ta noilla videoilla. K on kuin haamu menneisyydestä joka kummittelee.
Pesäeroa tarkoittaa. Häärijää ei enää nähdä keikoilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole yhdessä lomalla.
Mut mitä jos onkin...?
Minä joka toinen minuutti.
Kuvailit hyvin varmaan suurimman osan mietteitä tällä hetkellä. Järki sanoo toista, mutta sydän ei anna periksi.
Ei mulla kyllä järkikään sano toista 😅 Ajattelen, että siellä ne yhdessä lomailevat.
Toki edes yksi kuva tai muu pieni todiste olisi silti kiva saada ja kyllä mä luulen, että sellainen vielä tulee. Sitä odotellessa 😊💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesäeroa tarkoittaa. Häärijää ei enää nähdä keikoilla jne.
Eurotourilla ainakin nähdään, kun Kärppä kertoi keikalla, että Häärijällä siellä jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K olisi tägännyt kuvaansa kenen tahansa muun, esim.Jessen, Härtsän tai Jukan Bojanin sijaan, epäilisikö porukka sitä vedätykseksi? On se nyt kumma, ettei voida uskoa K:n lomailevan B:n kanssa 😤.
Johtuu siitä, että tää on jo kolmas kerta kun K muokkaa B:n lomakuvaansa. Älä huuda sutta jne.
Tää oli nyt vaan ihan erilainen tilanne. Niistä aiemmista on heti tajunnut, ettei B ole lomalla mukana eikä sellaista ole niissä väitettykään, vaan B:tä on niissä ikävöity, ja se ikävä tuotu vähän huumorin kautta esiin. Nyt suoraan kirjoitettiin, että ovat yhdessä lomalla (tai menossa) eikä mikään viittaa, että olisi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Aatella jos nämä kaksi on yhteisellä ensinmäisellä lomallaan
Niinpä. Ajattelen :) Olipa ihana käydä nukkumaankin kun saattoi kuvitella, että siellä ne ehkä jakavat huoneen, antavat toisilleen pikku pusuja ja voivat viettää relax timea toisiinsa kietoutuneina... 💋💋💋 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt porukka onkin sitä mieltä että oli yksin siel taksissa ja liikkuu yksin? Mistä näin päättelette?
Taksissa oli max yksi henkilö hänen lisäkseen. Missä siis loppulössi? Itse uskon, että oli taksissa yksin, miksi se stoori olisi muuten kuvattu peilikuvana?
Selvästi kuvattu siitä toiselta penkiltä. Toinen hlö mukana. Mut ei varmaankaan juu Bojan.
Miksi ei Bojan?
Tapahtuispa tänään vihdoin jotain... toivottavasti Bluza promoa, se julkaistaan ylihuomenna keskiyöllä jee!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳
Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on..
Mä oon vähän järkyttynyt, miten tosissaan joku ottaa Kärpyn postaukset ja pitää sitten kaikkea kusetuksena. (Tiedän kyllä, että tässä viestissä ei niin väitetty, mutta kyllähän näitä kusetusviestejä on ollut eilen jo vaikka kuinka paljon.)
En ole shippaaja, mutta hauskaahan tämä on ilman, että jonkun täytyy olla huolissaan ihmiseten "herkkäuskoisuudesta". Eiköhän enemmistö ole ihan odottavalla kannalla sen suhteen mitä on meneillään. Vinkkien tulkinta ja muu pöhinä ja ihan tarkoituksellinen liioittelu täällä palstalla on just sitä hauskanpitoa.
K postaa mitä postaa. Monesti on ihan shitpostausta ja vitsailua. Sitten on tiisausta ja asiallisia tiedotusjuttuja seassa. Kyllä tämä tiedetään. Kärtsällä ei kuitenkaan ole mitään syytä kusettaa ketään. Miksi olisi ja miksi hän haluaisi? K nyt ei ole millään mittarilla pahantahtoinen ihminen. Joskus jutut voi kulkea hyvän maun rajoilla, mutta ilkeyttä ja kusetusta sieltä ei löydy. Asiat selviää sitten aikanaan. Yleensä näissä vinkeissä on ollut joku ihan tietoinen juttu takana.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuispa tänään vihdoin jotain... toivottavasti Bluza promoa, se julkaistaan ylihuomenna keskiyöllä jee!
Onhan tässä tapahtunut jo vaikka mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ajattelen :) Olipa ihana käydä nukkumaankin kun saattoi kuvitella, että siellä ne ehkä jakavat huoneen, antavat toisilleen pikku pusuja ja voivat viettää relax timea toisiinsa kietoutuneina... 💋💋💋
No on sullakin iltahuvit. Mee Tinderiin vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä tapahtunut jo vaikka mitä?
Ja on sitä Bluzaakin promottu jo aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ajattelen :) Olipa ihana käydä nukkumaankin kun saattoi kuvitella, että siellä ne ehkä jakavat huoneen, antavat toisilleen pikku pusuja ja voivat viettää relax timea toisiinsa kietoutuneina... 💋💋💋
No on sullakin iltahuvit. Mee Tinderiin vaikka.
Lue vaikka suomeksi kirjoitettu ficci Lakana, ja palaa realismiin. Melkein voisi ajatella, että tilanne näiden kahden välillä on just tuo, mikä siinä ficissä on kerrottuna.
Ficin kautta realismiin? 😄 Tää oli uutta..
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä Bluzan musavideossa on...
Jotain, minkä takia Bojan haluaa hetkeksi painua braaderin kanssa Kyprokselle hempeilemään? 💕
Kyllä se K tietää et fandom on ihan tulisilla hiilillä.