Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11221/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuispa jo jotain... mä niin toivoin että viimeistään tällä viikolla Joksut aktivoituisi promoamaan ja tää ikuisuuden kestävä tauko loppuisi ja saataisiin jotain keskustelua musasta tai bändistä yleensä taas. Tai uusia keikkoja tietoon.

Välillä tuntuu että onkohan pojilla mennyt into bändin jutuista edellisen kiertueen jälkeen, kun uutta musaakin julkaistaan vaan niin että se vaan laitetaan ulos ilman mitään erikoista panostusta someen etukäteen. Kaikki paukut käytettiin viisujen jälkeisen vuoden aikana, oli hienoja vlogeja, hauskaa twiittaamista ja somettamista, keikkoja. Nyt ainoa minkä kukaan bändistä jaksaa tehdä viikossa on kirjoittaa lyhyt viesti viikkokirjeeseen. Oliko se tällaista ennen viisuja, ja viime vuosi oli poikkeus aktiivisuudessa?

Ei voi oikein vertailla viisuvuoden aktiivisuutta aiempiin, ihan jo siksikin että heille itselleenkin tuli yllärinä kuinka moneen maahan heidät oikein haluttiin. Niillähän oli ihan eri suunnitelmat vielä vuosi sitten keväällä! Ehkä balkanille keikkoja, mahdollisesti englanninkielinen levy. Mutta yleisö halusikin heidät omalla kielellään ja he käyttivät tilaisuuden keikkaillakseen ympäri eurooppaa. Aiemmat levyt on tehty myös ihan eri elämäntilanteissa, kun ovat olleet vielä opiskelijoita ja varmasti jahkailleet sen suhteen jääkö bändi vakavahkoksi harrastukseksi vai tehdäänkö siitä todella työ. Nacehan sanoi että kun hän liittyi bändiin, käytiin keskustelu siitä onko kaikki mukana ihan täysillä, ja kaikki olivat. Tuskin ne tässä vaiheessa siihen ovat kyllästyneet. Levyn tekeminen on siksikin ollut katkonaista, kun se on katkennut festarikeikkoihin. Jurehan kertoi jossain (vissiin szigetissä?) että suunnilleen suoraan studiosta tulivat ja sinne myös suoraan menevät. 

Vierailija
11222/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsyli alkanut huhujen mukaan seurata eilen tanskalaismiestä jolla Instagramissa pätkä kyproslaisesta yökerhosta viime yöltä. Siellä se K taitaa siis olla mutta joko hän löysi poikkiksensa vai vieläkö kulkee siellä etsien ja kysyen Is Bojan here?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11223/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pähkäillyt asiaa tässä aamukahvin ääressä ja päätynyt tähän.

He on kaksistaan lomalla. Eilen taksissa se oli Bojan joka kuvasi Kärtsyä. Sitä en tiedä miten aikataulut on mennyt, mutta ehkä ne on tulleet samalla lennolla jostain vaihtokohteesta tai sitten toinen on odottanut lentoasemalla, että toinenkin saapuu ja ottaneet sitten yhteisen taksin.

Kärtsyn postaus oli ainoa mitä tullaan saamaan. Se oli viesti faneille,  että nyt he viettää lomaa yhdessä ja kaikki hyvin. Erityisesti B on viime aikoina ollut sellainen, ettei halua jakaa kaikkea someen, niin mitään tuskin tullaan saamaan.  Mutta nyt ovat ansaitusti vapaalla ja nauttivat toistensa seurasta kiireettömästi ja ilman muita ihmisiä.

Enkä ajattele tässä mitään sen kummempaa romanttista olevan. Kaksi läheistä brotheria, joilla on liian vähän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä, ottivat nyt hetken aikaa toisilleen kun kerran toistensa seurassa viihtyvät. Ja juu, ihan spekulointiahan tämä, saattaa olla ihan puppua, mutta näin minä ajattelen ellei muuta ilmene.

Vierailija
11224/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He on kaksistaan lomalla. Eilen taksissa se oli Bojan joka kuvasi Kärtsyä. Sitä en tiedä miten aikataulut on mennyt, mutta ehkä ne on tulleet samalla lennolla jostain vaihtokohteesta tai sitten toinen on odottanut lentoasemalla, että toinenkin saapuu ja ottaneet sitten yhteisen taksin.

Kärtsyn postaus oli ainoa mitä tullaan saamaan. Se oli viesti faneille,  että nyt he viettää lomaa yhdessä ja kaikki hyvin. Erityisesti B on viime aikoina ollut sellainen, ettei halua jakaa kaikkea someen, niin mitään tuskin tullaan saamaan.  Mutta nyt ovat ansaitusti vapaalla ja nauttivat toistensa seurasta kiireettömästi ja ilman muita ihmisiä.

Enkä ajattele tässä mitään sen kummempaa romanttista olevan. Kaksi läheistä brotheria, joilla on liian vähän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä, ottivat nyt hetken aikaa toisilleen kun kerran toistensa seurassa v

MIhinkäs se romanttisuus heidän väliltään olisi kadonnut? Jo viisuaikoina K julisti heillä olevan B:n kanssa romantic. 😍

Vierailija
11225/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ajattele tässä mitään sen kummempaa romanttista olevan. Kaksi läheistä brotheria, joilla on liian vähän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä, ottivat nyt hetken aikaa toisilleen kun kerran toistensa seurassa v

Toivon että olet oikeassa, mutta samaan aikaan olisi vaikea uskoa, etteivät laittaisi mitään someen. Eikös heiltä aina tähän mennessä ole tullut yhteissisältöä K:n tileille ja aika lailla ensi hetkestä alkaen? Tuttuja tapoja voi tietty muuttaakin. 

Vierailija
11226/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ajattele tässä mitään sen kummempaa romanttista olevan. Kaksi läheistä brotheria, joilla on liian vähän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä, ottivat nyt het

Nuo sometukset ovat olleet keikkojen yhteydessä. Nyt he viettävät vapaata.

Vierailija
11227/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Bojan kuvasi taksivideon. Mikään sen tunnelmassa ei kieli mielestäni, että Bojan ois paikalla siinä. 

Mutta lomalla Kärtsä uskoakseni on, pellemeikkaan edelleen, että yksin/ Boitsun kanssa.

Bojanin siis uskon olevan mukana tai saapuvan ainakin pian, uskon myös, että saataisiin siitä selkeämpi vihje tai joku yhteiskuva tms. 

Vierailija
11228/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen tämän asian kanssa näin. 

Mutta mulla on myös backup plan. Jos siis eivät olisi yhdessä lomaa viettämässä, niin K:n postaushan tarkoitti sitten, että faneilla on kuitenkin lupa ajatella, että he olisivat yhdessä ja kuvitella siihen kaikkea mahdollista. Tiisaushan on materiaalin antamista ja lupa asian puimiseen, kun itse sitä vielä syöttää. 

Mutta siis 90-prosenttisesti uskon plan A:han. 

Vierailija
11229/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos he on ihan vain kavereina kaksistaan lomalla tai vaikka jollain porukallakin, niin miksi Bojan ei haluaisi laittaa siitä someen? Bojan toi ois vähän sus!

Vierailija
11230/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jos he on ihan vain kavereina kaksistaan lomalla tai vaikka jollain porukallakin, niin miksi Bojan ei haluaisi laittaa siitä someen? Bojan toi ois vähän sus!

Koska ei ole laittanut muistakaan tän kesän vapaa-ajanvietosta juuri mitään someen. Vielä vuosi sitten tuli poniratsastusta ja Sisilian rantakuvaa mutta tänä vuonna ei ole mitään tietoa, missä on lomiansa viettänyt.

Vierailija
11231/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳

Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on.. 

Vierailija
11232/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lopulla osuit asian ytimeen. Tää on hauskaa. Ja selvästi myös K ajattelee samoin, kun laittaa tuollaisia stooreja.

Vierailija
11233/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että sieltä tornistasi annat meille luvan pitää hauskaa. Ja tottahan sen täytyy olla, että vain sinä ymmärrät, mitä on meneillään ja kaikki muut ovat herkkäuskoisia ja harhaisia. Vai olisko niin, että siellä lasitornissa ei osata pitää hauskaa eikä ymmärretä, mistä hyvä fiilis syntyy? 

Mutta tsemppiä. Jos jaksat roikkua mukana, tajuat sen ehkä joku päivä. 

Vierailija
11234/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa koijataan, apinaa pumpataan.. 

Vierailija
11235/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö täällä jollekulle muulle tämä K:n uusi seurattava instassa? Mulle ei näy enää sen jälkeen kun insta sekoitti tilit taas. Tilin nimi on robhandersen. Hyvä bongaus, ei siinä, mutta eihän näitä enää voi tehdä jos instassa on toi uusi päivitys(?) vai millä metodilla oikein? 

Vierailija
11236/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin aina että uskooko joku ihan oikeasti ja miten ihmiset jaksaa kirjoittaa pitkiä stooreja jos vain jotain huviajattelua.

Vierailija
11237/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi niin kovin herkkäuskoista ajatella, että K lomailisi B:n kanssa? Lomaileehan hän muidenkin ystäviensä kanssa.

Vierailija
11238/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on et huhuja kuullut (tai ihan itse luultavasti saanut lukea) miten fanit/shipparit odotti et tapaa Bojtsun aiemmin ja heitti nyt tämmösen vitsin piloillaan. Tietysti jos näin on, tää antaa vaikutelman et pitää fanejaan melko hölmöinä (mitä varmaan näiltä osin ollaankin), mut toisaalta itsehän tietty ruokkinut näitä shippifantasioita. 

Vierailija
11239/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinaa koijataan, apinaa pumpataan.. 

No K on lähes 99% todistettavasti Kyproksella, kuvasi selkeästi yksin siinä kohtuu isossa taksissa, niin ei se nyt oikein voi suomikavereittensakaan kanssa olla siellä. 

Vierailija
11240/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla takseilla viedään osallistujia johonkin tosiTv sarjaan tai muuhun pippaloon.

Ketju on lukittu.