Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako myös joku, mitkä olikaan Joksujen seuraavat tavoitteet? Q&a:ssa vastasivat, mut en muista nimiä. Jotkut stadiumit taisivat olla jos oikein ymmärsin. Ei tosiaan vaikuta siltä, että into olis lopussa
Wembley stadium 2030 ja Antarctica 2034 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako myös joku, mitkä olikaan Joksujen seuraavat tavoitteet? Q&a:ssa vastasivat, mut en muista nimiä. Jotkut stadiumit taisivat olla jos oikein ymmärsin. Ei tosiaan vaikuta siltä, että into olis lopussa
Tais olla ihan läppää nuo. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä. Pointti on vaan se, että into tuskin on loppunut tähän bändi juttuun. Täällä varmaan taas samat miettimässä jatkuvasti tätä asiaa, kun somematskua ei muka tule tarpeeks
Lomatreffit, ihanaa Bojere <3 siellä ne syö myöhäistä illallista ennen kuin vetäytyvät makkariinpötköttämään jalat solmussa ja varpaat kippuralla toistensa nilkkoja vasten <3
Ei tuollaisessa läpässä olisi mitään järkeä. Tottakai he on lomailemassa tai K oli matkalla lomailemaan Bojanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin , eihän ne nyt muuta voi olla kuin läppää 😅
Okei okei okei. Tää on mulle ehkä ihan liikaa. Mä olin jo melkein kuulkaa laiturilla. Melkein. Ja joku kiskas mut takasin paattiin sellaisella voimalla et meni melkein paikat sijoiltaan. Sydänkin nyrjähti. Se oli se "holiday with Bojan". Sehän se oli. Ja taas sitä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisessa läpässä olisi mitään järkeä. Tottakai he on lomailemassa tai K oli matkalla lomailemaan Bojanin kanssa.
No kieltämättä aika pimee "läppä". Ja vielä holiday.
K on enemmän alunperinkin olla somessa kuin Joksut noin niinkuin ennen viisuja ja K tyyliin kuuluu selkeästi myös some. Jokaijen ei niinkään. Turha odottaa jotain somematskua heiltä ähkyyn asti
"No toi Antarctica joo, mut Wembley saattais oikeestikin olla semmonen mihin haluisivat joskus päästä."
Mut se on semmoinen johon pääsemiseksi heidän olisi muutettava itsensä indietyylistä mainstream-normibändiksi ja pyrittävä tyylii Universalin leipiin. Se oli läppä Antarktiksen kanssa koska he eivät aio tehdä sellaista kompromissia oman itsensä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä aika pimee "läppä". Ja vielä holiday.
Että tuskimpa mikään läppä on
Vierailija kirjoitti:
Ne oli pitkät, ihanat treffit 🥰. Tässä Bojan niitten jälkeen edelleen hieman sekaisin.
Miten ihmeessä ne sai Bojanin silloin lennolle, sehän oli ihan tuhannen kännissä vielä tuossa vaiheessa 😅?
Antarktis-keikka ois ihan kiva. Tulis hieno live.
Koko tän ajan kun oon kaksikkoa seurannut olen odottanut sitä päivää, että ne ois kaksistaan vapaalla jossain 🥹 Siis 1,5 vuotta, kelatkaa. Vieläkään se ei ole varmaa, mutta nyt voin siitä unelmoida, äää.
En nimittäin osaa unelmoida ilman savua joka enteilee tulta 😍
Mä suutun ja mustaksi muutun. Jos Jertsu nyt kusettaa. Pissii silmään. Tää huulenheitto menee ehkä astetta pidemmälle jos on vain vitsiä ja läppää. Bojan tägätty lomakuvaan. Holiday with Bojan. Miksi ihmeessä Jertsu tekis näin, ei edes hän voi olla noin ... Noin ...? Mitä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin mäkin aattelen, että se albumin teko stressaa ja painaa. Johan ne q&a:ssa sanoi, että haluavat näyttää lisää matskua kulisseista ja julkaista videoita, kun aika on oikea. Tuo levyn teko on varmasti stressaavaa puuhaa"
Toivottavasti levystä on tulossa sellainen että he itse ovat siitä ylpeitä, eikä heistä tunnu että nyt on vaan pakko runtata se valmiiksi jonkinlaisena tilkkutäkkinä kun se on luvattu tälle vuodelle.
Selvästi ei oo niin koska albumin valmistuminen on myöhästynyt aiotusta aikataulusta. Eli on otettu tarvittava aika eikä keikkojakaan julkaistu ennen kuin tiedettiin milloin albumi on valmis. Varmasti ovat tyytyväisiä.
Mä taas ajattelen toisin päin... levyä on jouduttu lykkäämään kuukausi toisensa jälkeen koska siinä mättää jotain. Mutta Balkanin kiertue on pakko saada tehtyä pian koska rahaa on vihdoin saatava, kun kuukausia on eletty ilman mitään tuloja, ja Balkanin kiertueen strategia on sidottu albumiin. Eli albumin lykkäämiselle on tullut raja vastaan jo taloudellisestakin syystä, niin se nyt on vaan pakko saada valmiiksi ennen vuoden loppua vaikka mikä olisi. Mutta selkeästi ei ole vieläkään valmis...
Olihan niillä just kymmenkunta festarikeikkaa. Niistä kyllä ihan maksetaan.
Aloitetaas aamu gallupilla, jos vaikka yön aikana olis ajatukset selkeytyneet.
Yläpeukku: Tietenkin ovat yhdessä lomalla, niin kuin Jere sanoo. 🥰
Alapeukku: Trollaa ja nauraa partaansa.😈
Miten niin? Ihan hyvin voi olla Joksujen tavoitteet. Voi olla vitsi, mutta voi olla myös seuraava tavoitekin