Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mutta siis eikö tuo video ollut oikeasti peilikuva? Ehkä poitsut on yhdessä briteissä?
Milloin tulee Boitsulta jotain? 🥵
Vierailija kirjoitti:
K on Sloveniassa!!!
Näköjään nyt oli sit colder months. Sopivasti oli pari yötä sitten melkein pakkasta jo. :D
Vierailija kirjoitti:
Onneks oon vapaalla! Kiitos universumi!
Samoin!
Tää on ihan parasta viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis eikö tuo video ollut oikeasti peilikuva? Ehkä poitsut on yhdessä briteissä?
Voisko joku taksifirma ajaa tuollaista kämäistä limoa Sloveniassa, jossa on vaan erityisluvalla ratti väärällä puolella? 😜
Hitsi kun ei ole tullut ajeltua taksilla siellä, eikä sen puoleen Briteissäkään, että tietäisi, missä maassa on tuollaisia sinisiä hinnastoia? 🤔
STOP. PYSÄHTYKÄÄ NYT KAIKKI SEIS
Vierailija kirjoitti:
K on Sloveniassa!!!
Ihana et Joksut järjesti K:lle (mini)-limusiini noudon lentokentältä. Halusivat varmaan näyttää että kullä me täällä etelämmässäkin Euroopassa osataan.
Vierailija kirjoitti:
No kun tätä mäkin mietin? Voihan he olla briteissäkin kyllä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku taksifirma ajaa tuollaista kämäistä limoa Sloveniassa, jossa on vaan erityisluvalla ratti väärällä puolella? 😜
Hitsi kun ei ole tullut ajeltua taksilla siellä, eikä sen puoleen Briteissäkään, että tietäisi, missä maassa on tuollaisia sinisiä hinnastoia? 🤔
Mut auto ajoi myös vasemmalla puolella, siellä näkyi oikealla vastaantuleva rekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on Sloveniassa!!!
Ihana et Joksut järjesti K:lle (mini)-limusiini noudon lentokentältä. Halusivat varmaan näyttää että kullä me täällä etelämmässäkin Euroopassa osataan.
Onks tää sarkasmia? Eihän toi ole edes flex. Mut siis en kestä jos tämä on Jeren mielikuva käydä tapaamassa Boitsua. Limolla perille 🥹
Kannatti käydä kaupassa, sillä välin tullut K:n stoori. En kestä! Kohta alkaa luento, mitä luulette onko insta auki samaan aikaan...toivottavasti saadaan paljon kontsaa niin jaksaa taas.
Toi oli selkeästi motari Ljubljanan lentokentältä, siellä on yhdessä kohtaa just tuon näköinen alue.
Vannon että mun kaikki sydänviat on Jere Pöyhösen takia.
Jos niillä on Liverpoolissa joku viisumiitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks oon vapaalla! Kiitos universumi!
Samoin!
Minulla vasta illalla onneksi töitä, T. muumilentsikka-Zoom-palaverityyppi. Vaikka piti tässä kyllä jotain muutakin saada aikaan, RIP niille jutuille. :D
Nyt jos K kaikesta huolimatta ON Sloveniassa, niin tämä nauta "kiittää", koska mulla oli alunperin ajatus että vois matkustaa sinne tällä lomalla, 23.9., mutta jätin väliin, kun en keksinyt, miksi menisin sinne! 😅 Vasta myöhemmin keksin, että AI NIIN; K saattaa mennä silloin, että sen takiakin ihan ois voinut! 🤣🤣🤣
Hyvä päivä tulossa, kun he ovat taas yhdessä universumi on kaikki hyvin
Vierailija kirjoitti:
Toi oli selkeästi motari Ljubljanan lentokentältä, siellä on yhdessä kohtaa just tuon näköinen alue.
Ihanaa!
Työnnä nyt se kusinen demoni harppuusi