Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että B oli niin hangon keksi silloin viime viikolla mä oli niin oikeassa ja etenkin K on nytten sloveniassa Boitsun kanssa
Erittäin hyvin sanottu siellä eturivissä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne oikeasti nyt yhdessä vai voiko olla vaan samanlainen trollaus niin kuin K laittoi Malediiveiltä sen lomakuvan johon oli editoitu B? Luulis että B:llä on Bluza-promoa tällä viikolla ellei taas muu bändi ole promoamassa niin kuin SBJ:n kohdalla.
Joo, mä en usko mitään ennen kuin saan ennen näkemättömän kuvan 😀
Okei joko täällä räjähti. Jaa et ei lue tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne oikeasti nyt yhdessä vai voiko olla vaan samanlainen trollaus niin kuin K laittoi Malediiveiltä sen lomakuvan johon oli editoitu B? Luulis että B:llä on Bluza-promoa tällä viikolla ellei taas muu bändi ole promoamassa niin kuin SBJ:n kohdalla.
Bluza julkaistaan vasta perjantaina, joten veikkaisin, että promot hoidetaan ensi viikolla julkaisun jälkeen. Tai voihan olla, että mitään promoja ei tällä kertaa tule vaan ne säästetään sitten kuin levy tulee
Kärtsän ja Boitsun yhteinen somekontentti olisi kyllä huomattavasti parempaa promoa Bluzalle kuin mikään muu.
Mä odotan jo yhteiskiveä :D K ja JO <3
Mun mielestä söpöintä näissä Kn tekemissä kuvanmuokkauksissa on se että hän on selannut Bn instaa enemmän ja etsinyt sopivaa kuvaa. Tämä kuva ja se Malediivien koirakuva ei kumpikaan ole ekojen kuvien joukossa Bn profiilissa.
Kärppä hakee murun limusiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä söpöintä näissä Kn tekemissä kuvanmuokkauksissa on se että hän on selannut Bn instaa enemmän ja etsinyt sopivaa kuvaa. Tämä kuva ja se Malediivien koirakuva ei kumpikaan ole ekojen kuvien joukossa Bn profiilissa.
Ei niitä Instasta selata vaan tallennetuista kuvista. :D
Vierailija kirjoitti:
No, ei B.ole vielä promonut yhtään omassa instassaan ja itseasiassa tämä "promo" K:n kanssa räjäyttää pankit. Joksujen ei tarvi kuin ladata kappale alustoille, promo oon hoidettu. 🤣
Vierailija kirjoitti:
En mäkään vielä pidä varmana, että ovat samassa paikassa koska K on tosiaan ennenkin editoinut B:n lomakuvaansa. Ja B:llä luulis olevan loppuviikosta Bluza-promoa. Mutta on toi silti erikoista, kun ei K oo pitkään aikaan laittanut Instaansa mitään B:hen liittyvää. Eli jos eivät ole nyt yhdessä, niin takuulla jotain on tulossa pian.
Älä nyt Jerppu kuseta sitten.
Voi vitalis, mä joudun meneen just NYT asiakastapaamiseen... 😫😫😫
Jos ne on nyt yhdessä, niin pitävät varmaan perjantaina jonkun ig-liven Bluzan julkaisun tiimoilta.
Voi nyt vtun*ttu just kun mä jo taas kertaalleen jäin laivasta pois perkeleen saatana
*sutii mielipuolisesti meikkejä naamaansa ja lopputuloksena näyttää ihan 🤡
Tajusin, että K tekee näitä silloin, kun Boitsun kanssa on tapaaminen. Noi kaksi oli ennen tavastia silloin B tuli suomeen
https://www.tumblr.com/stealthywing/762408001971879936/the-never-ending…
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne tosiaan on järkänneet tapaamisen Liverpoolissa :D
Mutta onhan niitä kyllä muutamia muitakin maita kuin britit, joissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja jonne periaatteessa voisivat mennä lomailemaan.
Joo, työnteon voi nyt varmaan hetkeksi unohtaa, kun se on mahdollista, tai ainakin työasiat etenee aika puoliteholla.
LOVERPOOL 😍
Bluza julkaistaan vasta perjantaina, joten veikkaisin, että promot hoidetaan ensi viikolla julkaisun jälkeen. Tai voihan olla, että mitään promoja ei tällä kertaa tule vaan ne säästetään sitten kuin levy tulee