Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mulle on ihan sama missä ne on, mutta nyt ne on YHDESSÄ jossain. Tai ainakin ihan kohta ovat. En voi lakata hymyilemästä suu korvissa, mutta samaan aikaan melkein itkettää. Ja kyllä tuo niiden tapaamispaikkakin varmaan pian selviää, siis maan tai kaupungin tarkkuudella ainakin.
Onko Finnairin lento Sloveniaan ollut tänään ajoissa?
Meinaan jos ois mennyt sillä, niin ois ollut perillä jo 8.40. Ja miksi hän menisi vaihtolennolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis eikö tuo video ollut oikeasti peilikuva? Ehkä poitsut on yhdessä briteissä?
Voisko joku taksifirma ajaa tuollaista kämäistä limoa Sloveniassa, jossa on vaan erityisluvalla ratti väärällä puolella? 😜
Hitsi kun ei ole tullut ajeltua taksilla siellä, eikä sen puoleen Briteissäkään, että tietäisi, missä maassa on tuollaisia sinisiä hinnastoia? 🤔
Muuten, mutta jos vaan ratti ois väärällä puolella niin kuskinkin pitäis olla penkan puolella.
Mut siis... eiks toi video ole joka tapauksessa peilikuva? Eli ratti ei ole vasemmalla kuten Suomessa ois.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan jos ois mennyt sillä, niin ois ollut perillä jo 8.40. Ja miksi hän menisi vaihtolennolla?
Oli ajoissa.
Kiitos trolleille, jotka taas mölysivät miten kaikki on ohi ja tuhkatkin viety pesästä, se tuppaa olemaan hyvä ennen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se voi olla kun ajavat vasemmanpuoleista liikennettä.
No Bojanin kanssahan se on lomalla kuten itse ilmaisi stooreissaan. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää
Ei varmaan kyllästytä enää 💙💚
Pidetääs ketju siistinä, että saadaan nyt iloita yhdessä kun ilon aihetta on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvasi tuon stoorin?
Nappisilmä.
Vierailija kirjoitti:
Toi oli selkeästi motari Ljubljanan lentokentältä, siellä on yhdessä kohtaa just tuon näköinen alue.
Mä kirjoitin tän ihan vaan katsoakseni tarkistaako kukaan vai uskotaanko mua vaan suoraan vaikka ne ajaa vastakkaisella puolella. xD Kiitos kaikista yläpeukuista, mutta ei siellä oikeasti ole tuon näköistä kohtaa. x'''D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvasi tuon stoorin?
Boitsu!
Ei ihme, että B oli niin hangon keksi silloin viime viikolla mä oli niin oikeassa ja etenkin K on nytten sloveniassa Boitsun kanssa
Ei ihme, että B oli niin hangon keksi silloin viime viikolla ja olin oikeassa ja etenkin K on nyt sloveniassa eli B oli odotti K:n tulemista jo silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli selkeästi motari Ljubljanan lentokentältä, siellä on yhdessä kohtaa just tuon näköinen alue.
Mä kirjoitin tän ihan vaan katsoakseni tarkistaako kukaan vai uskotaanko mua vaan suoraan vaikka ne ajaa vastakkaisella puolella. xD Kiitos kaikista yläpeukuista, mutta ei siellä oikeasti ole tuon näköistä kohtaa. x'''D
Mä arvasin, ettei kukaan voi tunnistaa.
t. siellä ajanut.
Erikoista, ettei mennyt sit suoraan häistä, mutta toisaalta ehkä se muutto nyt vaan tuli siihen väliin. Toivottavasti olisivat nyt saatana Sloveniassa, eikä missään Britanniassa!
Ehkä ne tosiaan on järkänneet tapaamisen Liverpoolissa :D
Mutta onhan niitä kyllä muutamia muitakin maita kuin britit, joissa on vasemmanpuoleinen liikenne ja jonne periaatteessa voisivat mennä lomailemaan.
Joo, työnteon voi nyt varmaan hetkeksi unohtaa, kun se on mahdollista, tai ainakin työasiat etenee aika puoliteholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis eikö tuo video ollut oikeasti peilikuva? Ehkä poitsut on yhdessä briteissä?
Voisko joku taksifirma ajaa tuollaista kämäistä limoa Sloveniassa, jossa on vaan erityisluvalla ratti väärällä puolella? 😜
Hitsi kun ei ole tullut ajeltua taksilla siellä, eikä sen puoleen Briteissäkään, että tietäisi, missä maassa on tuollaisia sinisiä hinnastoia? 🤔
Muuten, mutta jos vaan ratti ois väärällä puolella niin kuskinkin pitäis olla penkan puolella.
Mut siis... eiks toi video ole joka tapauksessa peilikuva? Eli ratti ei ole vasemmalla kuten Suomessa ois.
Joo, mutta vastasin kommenttiin, että jos ois poikkeusluvalla ratti väärällä puolella eli oikeanpuoleisessa liikenteessä oikealla, kuten täällä postiautoissa. Niin silloin kuski olisi penkan puolella.
Onkohan ne oikeasti nyt yhdessä vai voiko olla vaan samanlainen trollaus niin kuin K laittoi Malediiveiltä sen lomakuvan johon oli editoitu B? Luulis että B:llä on Bluza-promoa tällä viikolla ellei taas muu bändi ole promoamassa niin kuin SBJ:n kohdalla.