Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Joku moottoritie jossa vastakkaisten suuntien välissä on ruskean värinen välialue, 4,5 sekunnissa näkyy kun vastakaistoilla ajaa rekka ohi niin hahmottuu se välikaistale (katoin ensin että se oli joku ruskea kivimuuri tien vieressä). En itse ainakaan tunnista pohjoismaista tuon näköisiä motareiden välikaistaleita.
Voisiko olla jotain eurotouriin liittyvää valmistelua. Nuo biisin sanat voisi ehkä viitata johonkin sellaiseen. Mutta mitä sellaista valmisteluakaan voisi olla, jota varten tarvitsisi paikan päälle matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Joku moottoritie jossa vastakkaisten suuntien välissä on ruskean värinen välialue, 4,5 sekunnissa näkyy kun vastakaistoilla ajaa rekka ohi niin hahmottuu se välikaistale (katoin ensin että se oli joku ruskea kivimuuri tien vieressä). En itse ainakaan tunnista pohjoismaista tuon näköisiä motareiden välikaistaleita.
Kun katsoo street viewstä matkaa Ljubljanan lentokentältä kohti kaupunkia, niin välikaista on ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Briteissä löytyy tuommoisia ruskeita motareiden välialueita täysvalkoisella reunaviivalla: https://cdn.motor1.com/images/mgl/NXBm9/s3/m62-motorway-looking-towards…
Puutyypit ja vuorien puute sopisi myös. Eiköhän se sit siellä ole, jos lisäksi joku on varma että kuva on peilikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo street viewstä matkaa Ljubljanan lentokentältä kohti kaupunkia, niin välikaista on ruskea.
Sloveniassa on kuitenkin oikeanpuoleinen liikenne
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla jotain eurotouriin liittyvää valmistelua. Nuo biisin sanat voisi ehkä viitata johonkin sellaiseen. Mutta mitä sellaista valmisteluakaan voisi olla, jota varten tarvitsisi paikan päälle matkustaa?
Bisnes bisnes luulen ja joku maa, missä vasemmanpuoleinen liikenne. Mutta mikä bisnes🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteissä löytyy tuommoisia ruskeita motareiden välialueita täysvalkoisella reunaviivalla: https://cdn.motor1.com/images/mgl/NXBm9/s3/m62-motorway-looking-towards…
Puutyypit ja vuorien puute sopisi myös. Eiköhän se sit siellä ole, jos lisäksi joku on varma että kuva on peilikuva.
Taitaa olla peilikuva koska K:n nenärengas on tässä "väärällä"puolella.
Vai joku yhteistyö jonkun brittiartistin kanssa tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas näkyy tuolla vihreää ja välillä erilaisia betonikaiteita, saman näköistä kuin Suomessa... K:n stoorissa on leveä lämpimän ruskea alue. Lisäksi tuolla Ljubljanan motarilta näkyy vuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vai joku yhteistyö jonkun brittiartistin kanssa tulossa?
Jäiks! Jos näin olisi niin en kyllä yhtään arvaisi kuka voi olla. Tuleeko teillä ketään mieleen?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika neukku limo. 😄 Ratistakin puuttuu pala. Ja mikä ihmeen kossupullo tolla kuskilla on juomapidikkeessä? 🤭
Taas on pysäytelty kuvaa stalkkaamismielessä 🤣
Eurotouriin varmaan liittyy ja todennäköisesti myös uuteen musaan. Olisko jotain haastiksia tms. promoa, Kärtsän mukana joku (kuvaaja) eli oisko esim. Jesse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika rähjäinen limusiini ollakseen Suomessa 👀
Ulkona ei myöskään näy vielä ruskaa... toisaalta se ei välttämättä ole alkanut kunnolla eteläisimmässä Suomessakaan.
Mutta jotain kuusia ja mäntyjen kaltaista näkyy, niin sen puolesta voi myös olla Suomessa. Tai etelä-Ruotsia, Viro, Hollanti, pohjoinen Puola tai Saksa...litteältä näyttää myös, ei vuoria.
Kuusia ja mäntyjä edelleen on myös esim. Balkanilla runsaasti. En siis väitä, että olisi sieltä, tuskin on, mutta niiden perusteella ei voi sulkea pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika neukku limo. 😄 Ratistakin puuttuu pala. Ja mikä ihmeen kossupullo tolla kuskilla on juomapidikkeessä? 🤭
Taas on pysäytelty kuvaa stalkkaamismielessä 🤣
Tottakai. Mitä sä luulet? Itekin kärki märkänä olit..
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan jotain haastista. Haastikset briteissä on tarpeeksi "tärkeitä" että niihin on järkeä mennä paikan päälle studioon jos saa kutsun, ennemin kuin yrittää etäyhteydellä. Kai muistatte miten Alessandra kävi eri maissa, mukaanlukien Suomessa, antamassa radiohaastatteluja kun hänen edellinen kiertueensa lähestyi. Se on hyvin tyypillistä artisteille, varsinkin jos on levy-yhtio joka pystyy auttamaan hommaamaan niitä..
Viime vuonna K ei antanut mitään haastiksia ennen eurokiertuetta, mutta jos K on päättänyt että aikoo tosissaan kokeilla tätä eurooppaan suuntaamista tulevina vuosina, niin silloin haastiksetkin ovat tärkeä apuväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika rähjäinen limusiini ollakseen Suomessa 👀
Ulkona ei myöskään näy vielä ruskaa... toisaalta se ei välttämättä ole alkanut kunnolla eteläisimmässä Suomessakaan.
Mutta jotain kuusia ja mäntyjen kaltaista näkyy, niin sen puolesta voi myös olla Suomessa. Tai etelä-Ruotsia, Viro, Hollanti, pohjoinen Puola tai Saksa...litteältä näyttää myös, ei vuoria.
Kuusia ja mäntyjä edelleen on myös esim. Balkanilla runsaasti. En siis väitä, että olisi sieltä, tuskin on, mutta niiden perusteella ei voi sulkea pois.
Se että kuva on peilikuva ja siten ajetaan vesammalla puolella sulkee pois muun Euroopan paitsi Britit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole taaskaan Sloveniassa...
Mitääääääää Nyt se on jossain Bojanin kanssa!!!!!!!!
K ei ole enää julkaissut ajantasaisia stooreja välttämättä joten ruokin voi olla aiemmalta ajalta