Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Soon on joka päivä sooner 💙💚
Tosin mulle nykyaikana kun tekniikka on sellaista että toisen NÄKEE , voi todeta see you soon vaikka tulevan illan 2 h 48 min kohdalla.
Vaikka 🤡 onkin ihan parasta 😚
No ei sovi ainakaan Bojanin lauseeseen, jossa "I can't wait. . ." tuskinpa se nyt mitään videopuhelua noin innoissaan julkisesti odottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin mulle nykyaikana kun tekniikka on sellaista että toisen NÄKEE , voi todeta see you soon vaikka tulevan illan 2 h 48 min kohdalla.
No ei sovi ainakaan Bojanin lauseeseen, jossa "I can't wait. . ." tuskinpa se nyt mitään videopuhelua noin innoissaan julkisesti odottaisi.
Miksi ei odottaisi? Aivan varmasti odottaa. 💚
Ja siis uskon silti, että ovat tapaamassa pian.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä K maksaa ja kenelle, on hänen oma asiansa eikä hän kuuntele mammapalstan mielipiteitä. 😊. Se haluaako hän miljonääriksi ja millä keinoin/aikataululla, on myös hänen oma asiansa. Joten pää pois sieltä omasta haisevasta kolosta. Ihaillaan mieluummin Kärpän 🍑 ...
Itse on vaan sanonut, että haluaa miljonääriksi, en mä koitakaan häntä neuvoa vaan keskustelen tuosta hänen ajatuksestaan, että miten se menee niin kuin mun mielestä.
Mutta tietenkin sunlaisten mielestä se on ikävä puheenaihe, kun se herättää sussa ikäviä fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei odottaisi? Aivan varmasti odottaa. 💚
Ja siis uskon silti, että ovat tapaamassa pian.
No eihän odota. Kyllä se viittasi sillä fyysiseen läsnäoloon, jota odottaa, ei mihinkään pärstän näkemiseen puhelussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin näen sieluni silmin Missä hän on nyt?-haastattelun 2034: Mihin rahat menivät, Käärijä? 🙂
Käärijä on myös uskoon tullut absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä K maksaa ja kenelle, on hänen oma asiansa eikä hän kuuntele mammapalstan mielipiteitä. 😊. Se haluaako hän miljonääriksi ja millä keinoin/aikataululla, on myös hänen oma asiansa. Joten pää pois sieltä omasta haisevasta kolosta. Ihaillaan mieluummin Kärpän 🍑 ...
Itse on vaan sanonut, että haluaa miljonääriksi, en mä koitakaan häntä neuvoa vaan keskustelen tuosta hänen ajatuksestaan, että miten se menee niin kuin mun mielestä.
Mutta tietenkin sunlaisten mielestä se on ikävä puheenaihe, kun se herättää sussa ikäviä fiiliksiä.
K:lla on se rahan ansaitseminen ihan hyvällä mallilla. Pitämällä huolta työn ja vapaa-ajan tasapainottamisesta omasta ja tiiminkin puolesta hän huolehtii samalla siitä, että rahaa tulee jatkossakin. Arvostan myös sitä, että ymmärtää sitku-elämän puolesta elää laadukkaammin tässä ja nyt.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla on se rahan ansaitseminen ihan hyvällä mallilla. Pitämällä huolta työn ja vapaa-ajan tasapainottamisesta omasta ja tiiminkin puolesta hän huolehtii samalla siitä, että rahaa tulee jatkossakin. Arvostan myös sitä, että ymmärtää sitku-elämän puolesta elää laadukkaammin tässä ja nyt.
* sitku-elämän sijaan
Kyllä on jollain taas rankkaa, kun Kärtsällä menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmiset olettavat, että K maksaa kaiken? Kyllähän nämä ovat matkustelleet ennen kuin K:n ura oli missään kantimissa. Joo varmasti suosion myötä on tullut rahaa ja etuja saada parempia majapaikkoja tai kustantaa elämyksiä, mutta en välttämättä lähtisi olettamaan että yhtäkkiä K maksaisi kaikkien lennot ja majoituksen. Voitte varmaan arvata kuinka hemmetin paljon se olisi rahaa. Pitäisi olla hyvät tulot jos siihen pystyy..
Kärtsä taisi ainakin vihjata Hesarin haastattelussa haluavansa itse pystyä tarjoamaan tällaisia juttuja.
No ehkä yhden kerran, mutta siis alvariinsa? Ja jos hän ei ois puhunut halustaan saada tällä tienattua miljoonan ja päästä sen jälkeen tekemättä mitään, niin en sanoisi mitään, mutta niihin haaveisiin nähden erikoinen ois tää kuvio, jos hän nämä kustantaa.
Mikä ihme fiksaatio sulla on johonkin K:n haastattelussa sanomaan yksittäiseen lauseeseen? Ei kaikkea kannata ottaa ihan kirjaimellisesti. Vai kuvitteletko tosissasi, että K toteaa sinä päivänä kun on miljoona euroa tilillä, että nyt loppui musiikin teko, keikkailu ja kaikki muu työnteko? Eikä miljoona euroa lopulta oo ees niin iso summa, että sillä eläisi koko loppuelämänsä jos haluaa elää yhtään mukavammin, matkustella paljon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä muilla tuossa oli työmatka kuin K ja 3 daltonia?
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Ei kai tämä nyt ole sun päätettävissä! K päättää, keitä hän työnsä onnistumiseen tarvitsee, ja fakta on, että niin Jesse kuin TM on ovat palkkalistoilla. Turhaa vinkumista ja asioiden hämmentämistä väittää toisin. Kiertuemanageri ja turvamies ovat muuten esiintyvillä taiteilijoilla aika peruskauraa, ei siis pitäisi olla kenellekään mikään ihme.
Täysin turha tuon kanssa on vängätä. Kaikki muut tajuaa kyl
No noin ei kyllä hankita miljoonaa.
Ai tää miljoonajankkaajakin on Aito. Olishan se pitänyt tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä muilla tuossa oli työmatka kuin K ja 3 daltonia?
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Suomen talouden tilanteen huomioon ottaminen jokainen palkattu työvoima on todellakin arvokas. Ei ollenkaan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki sanonut, mutta luulisi että hänellä on hyvät talousneuvojat omasta takaa? Mietin, että epävakauttaako muutama työhyvinvointiloma Kärtsän taloutta niin pahasti, ettei koskaan pääse rikastumaan? Kovalla työllä hän varmasti tulee miljonääriksi. Hän on upeasti painanut hommia! Olisipa tuon kaltaista kunnianhimoa kaikilla..
Ymmärrän, että olet todella huolissasi Kärtsän taloustilanteesta, mutta luulen hänen olevan onnellinen siitä riippumatta. Saa olla terveenä ja selvinnyt vaikeasta sairaudesta <3
Hei kyllä se Kärtsä pärjää ja eiköhän hänestä vielä miljonääri tule. :D
En olis yhtään huolissani. Hänellä on monta rautaa tulessa, kaupalliset yhteistyöt, mainokset, OF, merch, Airbnb, keikat, biisit yms.
Vierailija kirjoitti:
Hei kyllä se Kärtsä pärjää ja eiköhän hänestä vielä miljonääri tule. :D
En olis yhtään huolissani. Hänellä on monta rautaa tulessa, kaupalliset yhteistyöt, mainokset, OF, merch, Airbnb, keikat, biisit yms.
Aktiassa pitävät hyvän huolen Kärppylin rahoista :D
Piti tämäkin päivä nähdä, että Rölli on huolissaan Kärtsän taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Rölliä huolettaa, että Kärtsä ei voi lunastaa sugardaddyn lupauksiaan Boitsulle. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rölliä huolettaa, että Kärtsä ei voi lunastaa sugardaddyn lupauksiaan Boitsulle. :(
Boitsu on vaatimaton. Ei vaadi illallisia Dubaissa saati ökyjahteja Ibizalla. Sugardaddy Kärppy riittää.
;D
Suomenkielinen Lohtu-ficci oli kauniisti kirjoitettu, voin suositella! Se oli just omaan makuuni sellainen todellisenoloinen, koskettava, täynnä hellyyttä ja rakkautta, lisäksi siinä oli hyvällä maulla ja tosi kauniisti kuvailtu pieni seksikohtaus. Ihana!
Kiva nähdä et Kärtsällä ollut kunnon lomailua Espanjassa. Ihanaa et laittelee instaan matskua!