Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3881/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme fiksaatio sulla on johonkin K:n haastattelussa sanomaan yksittäiseen lauseeseen? Ei kaikkea kannata ottaa ihan kirjaimellisesti. Vai kuvitteletko tosissasi, että K toteaa sinä päivänä kun on miljoona euroa tilillä, että nyt loppui musiikin teko, keikkailu ja kaikki muu työnteko? Eikä miljoona euroa lopulta oo ees niin iso summa, että sillä eläisi koko loppuelämänsä jos haluaa elää yhtään mukavammin, matkustella paljon jne

Sehän itse sanoi, että jaksaa / viitsii 5 vuotta tehdä tätä, sen jälkeen on miltsi tilillä. Tällä menolla ei kyllä ole plus en usko, että jatkaa uraansa sen kauemmin. 

Toivottavasti on sijoittanut rahat viisaasti. Ihminen tottuu nopeasti tiettyyn elintasoon ja paluu takaisin vanhaan niukempaan tuntuu erityisen ankealta.

Vierailija
3882/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keillä muilla tuossa oli työmatka kuin K ja 3 daltonia? 

Härtsä, Mikke, Jesse. 

Niin no Härtsä. Mikkeä en laskis, se sais olla freelancer, joka laskuttaa kuvista, lisäksi mitä ne niillä kuvilla tekee, kun ei niitä näytetä hyödynnettävän mihinkään? Jesse, mitä se tuolla teki? Teippaa settilistan lattiaan?

Mitäs se kiertuemanageri tekee, Kärtsä varmaan itse soittelee kaikki majoitukset, lennot, hoitaa aikataulut, että kaikki on ajoissa,  paikalla, tilaa tarjoilut, hoitaa puvustuksen yms. yms...

Jesse pitää paketin kasassa. Ehdottomasti tärkein tyyppi taustalla. Pitää huolen Jerestä, aikatauluista, sovituista tapaamisista, on tukena ja tarv

Nyt oli yksi keikka. Tappiollehan se menee, jos K Jessen maksoi lomalle sinne vs sen työpanos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jesse on joka keikalla tour manager, koska myös kesän keikat oli kiertuekeikkoja. Ei puhuttu vaan yhdestä Espanjan keikasta. 

Vierailija
3884/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä nyt kerron teille miten tämä homma menee K:n OF:n suhteen. Se tekee sitä Boitsulle, muut ihmiset ja siitä saatava raha on vaan plussaa. K viestittää epäsuorasti ja nykyään yhä suoremmin, että "tänään (tai ainakin ihan kohta eli SOON) oon se mies..." 😅😘🔥 Ja loppuun sitten vitsi vitsi // delulu // älä ota sitä vakavasti jne. hymiöt ja huomiot. 😅

Vierailija
3885/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jesse on joka keikalla tour manager, koska myös kesän keikat oli kiertuekeikkoja. Ei puhuttu vaan yhdestä Espanjan keikasta. 

Mut mä puhuin. 

Vierailija
3886/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mä puhuin. 

Todistaa vaan sen, kuinka paljon ymmärrystä sulta puuttuu näistä asioista. Se ei ole häpeä millään tavalla, vastaanväittäminen sit vähän jo on. 

- eri

Vierailija
3887/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon käy peruskoulu loppuun-argumentti esiin jo heti aamusta. Nice. 😆

Hyvä neuvo joka tapauksessa. Yhteiskunta kaipaa lisää tekijöitä eikä näitä anuksen venytystä kieli pitkällä lukevia mielenterveyskuntoutujia & pitkäaikaistyöttömiä. 

Sanoo ilmeisesti tyyppi joka ei mielenterveytensä (jaksaminen?) takia pysty tekemään töitä kuin osa-aikaisesti 🤦🏼🙌

(Missä ei siis minun mielestäni ole mitään vikaa/haukuttavaa, ei kukaan takuulla halua olla mt-ongelmainen tai muutenkaan työkyvytön, mutta onhan tämä nyt vähän koomista. Pata kattilaa jne)

Meni toi tunnistaminen taas vähän päin pyllyä.

Vierailija
3888/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mä puhuin. 

Todistaa vaan sen, kuinka paljon ymmärrystä sulta puuttuu näistä asioista. Se ei ole häpeä millään tavalla, vastaanväittäminen sit vähän jo on. 

- eri

Väärin. Jos Jesselle maksettiin toi loma tuolla sen työpanoksesta tuolla, niin tappiolle meni. 

Vierailija
3889/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo joka tapauksessa. Yhteiskunta kaipaa lisää tekijöitä eikä näitä anuksen venytystä kieli pitkällä lukevia mielenterveyskuntoutujia & pitkäaikaistyöttömiä. 

Sanoo ilmeisesti tyyppi joka ei mielenterveytensä (jaksaminen?) takia pysty tekemään töitä kuin osa-aikaisesti 🤦🏼🙌

(Missä ei siis minun mielestäni ole mitään vikaa/haukuttavaa, ei kukaan takuulla halua olla mt-ongelmainen tai muutenkaan työkyvytön, mutta onhan tämä nyt vähän koomista. Pata kattilaa jne)

Meni toi tunnistaminen taas vähän päin pyllyä.

Ei voi mitään, en millään haluaisi uskoa että yhtä epämiellyttäviä ihmisiä on olemassa peräti kaksi. Sori.

Vierailija
3890/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä K sanoo videolla että kiva ***** Ja se on se huumoriosa tuossa 😉

Vierailija
3891/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä K sanoo videolla että kiva ***** Ja se on se huumoriosa tuossa 😉

Sovitaan niin. 😇

Vierailija
3892/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä nyt kerron teille miten tämä homma menee K:n OF:n suhteen. Se tekee sitä Boitsulle, muut ihmiset ja siitä saatava raha on vaan plussaa. K viestittää epäsuorasti ja nykyään yhä suoremmin, että "tänään (tai ainakin ihan kohta eli SOON) oon se mies..." 😅😘🔥 Ja loppuun sitten vitsi vitsi // delulu // älä ota sitä vakavasti jne. hymiöt ja huomiot. 😅

En ymmärtänyt hevon paskaa

Vierailija
3893/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni toi tunnistaminen taas vähän päin pyl

Ei voi mitään, en millään haluaisi uskoa että yhtä epämiellyttäviä ihmisiä on olemassa peräti kaksi. Sori.

Et oo itseesi tutustunut? 

Vierailija
3894/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän Pakkahuoneen keikkojen lipunmyynti alkanut. 

Vierailija
3895/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mä puhuin. 

- eri

Väärin. Jos Jesselle maksettiin toi loma tuolla sen työpanoksesta tuolla, niin tappiolle meni. 

Mitä sä hourit 😂 Jesse meni samalla lennolla Espanjaan kuin töihin menisi. Ei ole yhden hengen jolliia, menee samalla maksulla. 

Jesse aloittaa keikkapäivänä työt ensimmäisenä ja lopettaa työt viimeisenä. 

Euroopan keikat on menneet tappiolle Joo. Niinhän me ollaan monta kertaa puhuttu. Siitäkin sun on tarvinnut vängätä. Ota selvää asioista ennen kuin tulet trollaamaan. Treenaa vaikka Joksujen biisejä, niin opit nekin joskus. 

Vierailija
3896/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme fiksaatio sulla on johonkin K:n haastattelussa sanomaan yksittäiseen lauseeseen? Ei kaikkea kannata ottaa ihan kirjaimellisesti. Vai kuvitteletko tosissasi, että K toteaa sinä päivänä kun on miljoona euroa tilillä, että nyt loppui musiikin teko, keikkailu ja kaikki muu työnteko? Eikä miljoona euroa lopulta oo ees niin iso summa, että sillä eläisi koko loppuelämänsä jos haluaa elää yhtään mukavammin, matkustella paljon jne

Sehän itse sanoi, että jaksaa / viitsii 5 vuotta tehdä tätä, sen jälkeen on miltsi tilillä. Tällä menolla ei kyllä ole plus en usko, että jatkaa uraansa sen kauemmin. 

Ja sanoi heti perään, että tämä nyt on tämmöinen yleinen vitsi, minkä aina heitän ja että totta kai tätä tehdään niin kauan kun tämä on kivaa.

Vierailija
3897/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä mielenterveyspotilaita jäänyt tähän ketjuun 

Vierailija
3898/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän Pakkahuoneen keikkojen lipunmyynti alkanut. 

Suosituksia onko hyvä keikkapaikka. 

Vierailija
3899/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mä puhuin. 

- eri

Miten olemattoman pieni voi ihmisen ymmärrys olla? Lopeta jo, ettet nolaa itseäsi enää enempää.

Vierailija
3900/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä mielenterveyspotilaita jäänyt tähän ketjuun 

Teemme parhaamme. 

T. Niuvan Anders

P. S Päivitämme tänään viikko-ohjelman. Toiveita saa esittää. 

Ketju on lukittu.