Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
No kuka nyt taas canseloi. Teetteköhän nyt vain kärpäsestä härkäsiä.
Mammat nyt vaan ylireagoi draaman nälässään.
Joksujen viikkokirjeeseen liittyen: Mulla on tunne että en ehkä selviä Bluzan kuuntelusta kuivin silmin kun se vihdoin julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin rakastan tota koko Käärijä-perhettä, tiivistä tiimiä, noi veljekset ja kaikki nää ystävät, yhteinen työ ja yhteiset lomat ja kaikki noi ihanat kokemukset yhdessä. Olen kyllä inasen myös kateellinen tuosta kaikesta. Ihana perhe ja ystävät! Niin lämpimät ja läheiset välit. Pöyhönen-dynastia 💚🔥
Eipä ole tainnut vielä muutama vuosi sitten olla Pöyhönen-dynastiallakaan yksityisiä veneretkiä lomillaan, joten kyllä Käärijän menestys on upgreidannut koko suvun loman viettoa 😎.
Mietin just, että tällälailla ei päästä miljonääriksi. Mutta en kyllä ymmärrä, miksi luulet, että K maksaa tuon kaiken?
Tuskin K:lla on mitään kiirettä päästä nimenomaan miljonääriksi. Mitä järkeä siinä edes olis, että sulla on miljoona euroa pankkitilillä, jos et halua käyttää niitä rahoja yhtään mihinkään, vaan pitää ne vain pankkitilillä ja elää samanlaista elämää kuin ennenkin. Ei K varmasti tuhlaa rahaa miten sattuu, mutta kai sitä saa lomallaan, joita ei kuitenkaan niin usein oo, tehdä jotain mikä maksaa muutaman satasen tai tonnin jos rahaa nyt vihdoin on käytettävissä vähän enemmän. Ja K on sanonut haastattelussa, että haluaa työnantajana tarjota henkilökunnalleen joskus esim. lomamatkan tms., niin en pidä kovinkaan epätodennäköisenä, että tää on nyt vaikka henkilökunnan virkistyspäivä, jolle matkalla mukana oleva veli on tietenkin myös otettu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin rakastan tota koko Käärijä-perhettä, tiivistä tiimiä, noi veljekset ja kaikki nää ystävät, yhteinen työ ja yhteiset lomat ja kaikki noi ihanat kokemukset yhdessä. Olen kyllä inasen myös kateellinen tuosta kaikesta. Ihana perhe ja ystävät! Niin lämpimät ja läheiset välit. Pöyhönen-dynastia 💚🔥
Eipä ole tainnut vielä muutama vuosi sitten olla Pöyhönen-dynastiallakaan yksityisiä veneretkiä lomillaan, joten kyllä Käärijän menestys on upgreidannut koko suvun loman viettoa 😎.
Mietin just, että tällälailla ei päästä miljonääriksi. Mutta en kyllä ymmärrä, miksi luulet, että K maksaa tuon kaiken?
Tuskin K:lla on mitään kiirettä päästä nimenomaan miljonääriksi. Mitä järkeä siinä ede
On se itse siitä nimenoman puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin K:lla on mitään kiirettä päästä nimenomaan miljonääriksi. Mitä järkeä siinä ede
No ei kai niillä nyt alvariinsa "virkistyspäiviä" ole? Oon lukenut tän saman selityksen jo useamman kerran, kun K on koko revohkan kans reissussa. Se nyt vaan yksinkertaisesti haluaa ympärilleen koko porukan.Yksin tai kaksin ei vaan halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin K:lla on mitään kiirettä päästä n
No K:han on sanonut, että läheiset on hänelle kaikki kaikessa. Vakava sairaus laittanut elämänarvot uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä
Tuskin K:lla on mitään kiirettä päästä n
On se itse siitä nimenoman puhunut.
Tuskin on sanonut, että tavoite on tulla mahdollisimman nopeasti miljonääriksi, eikä sitä ennen käytä ansaitsemiaan rahoja mihinkään ns. luksukseen. Varmasti näillä keikkamäärillä ja yhteistöillä miljonääriksi tulo on ihan hyvin mahdollista melko lyhyenkin ajan sisällä, mutta tuskin elää nyt kuitenkaan siihen asti niin, ettei käytä rahaa kuin ihan välttämättömään.
Verotoimistossa voit itse katsoa koneelta.
Verotoimiston päätteiltä voi kuka tahansa käydä tarkistamassa kenen tahansa verotuksen, ei siinä ole mitään tulorajaa.
Vierailija kirjoitti:
Verotoimiston päätteiltä voi kuka tahansa käydä tarkistamassa kenen tahansa verotuksen, ei siinä ole mitään tulorajaa.
Voi :) Luultavasti meinasi ettei mistään perus HS:n verokoneesta näe jos haluaa katsoa.
Pale keissistä vielä : JOS K ilmaisisikin jonkun kannanoton Palestiinan puolesta se ei jäisi siihen vaan alettaisiin sen jälkeen vaatimaan konkreettisia tekoja, esim.todisteita hyväntekeväisyydestä Gazaan jne.
Eikös näin käynyt myös Joksuille ?
Näille ei saa antaa yhtään siimaa, muuten se on loputon suo.
Vierailija kirjoitti:
Pale keissistä vielä : JOS K ilmaisisikin jonkun kannanoton Palestiinan puolesta se ei jäisi siihen vaan alettaisiin sen jälkeen vaatimaan konkreettisia tekoja, esim.todisteita hyväntekeväisyydestä Gazaan jne.
Ei käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän se riittänyt, heidän(kin) ois pitänyt mm. katkaista välit Kärtsään ja mitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelen, et K maksaa koko reissun. Rahaa palaa hurjasti noihin reissuihin, mutta hän haluaa tehdä noin, niin mitäs se kellekään kuuluu. Ehkäpä se on kiitos siitä, että jaksavat häntä? Ei varmasti ole helppoa aina Kn kanssa työskentely ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelen, et K maksaa koko reissun. Rahaa palaa hurjasti noihin reissuihin, mutta hän hal
Aika törkeää siipeilyä muilta jos yksi maksaa. Mutta mikäs siinä, jos ei haluakaan miljonääriksi.
Minkä takia ihmiset olettavat, että K maksaa kaiken? Kyllähän nämä ovat matkustelleet ennen kuin K:n ura oli missään kantimissa. Joo varmasti suosion myötä on tullut rahaa ja etuja saada parempia majapaikkoja tai kustantaa elämyksiä, mutta en välttämättä lähtisi olettamaan että yhtäkkiä K maksaisi kaikkien lennot ja majoituksen. Voitte varmaan arvata kuinka hemmetin paljon se olisi rahaa. Pitäisi olla hyvät tulot jos siihen pystyy..
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmiset olettavat, että K maksaa kaiken? Kyllähän nämä ovat matkustelleet ennen kuin K:n ura oli missään kantimissa. Joo varmasti suosion myötä on tullut rahaa ja etuja saada parempia majapaikkoja tai kustantaa elämyksiä, mutta en välttämättä lähtisi olettamaan että yhtäkkiä K maksaisi kaikkien lennot ja majoituksen. Voitte varmaan arvata kuinka hemmetin paljon se olisi rahaa. Pitäisi olla hyvät tulot jos siihen pystyy..
Mulla kyllä välähti mielessä, että voisi maksaa. Ei ehkä jokaisen matkaa tai kaikkea mutta osan. Olihan tuossa työmatkaa mukana isolla osalla, joten varmaan ainakin näiden lennot tulee K:n pussista ja väittäisin, että majoituskin. Elämykset sitten taas saattaa olla jaettuja osallistujien kesken.
Mutta toki on mahdollista, että ei maksa. En oikein tiedä, mitä väliä sillä on. Pidän häntä ihan huippuanteliaana, jos maksaa, ja jos taas ei maksa, niin sekin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä taisi ainakin vihjata Hesarin haastattelussa haluavansa itse pystyä tarjoamaan tällaisia juttuja.
Joo tää sama poru tullaan näkemään vielä monta kertaa eurotourilla, jos tosiaan raahaavat niitä lippuja sinne kasapäin ja K jättää niihin reagoimatta, reagoi heidän mielestään väärin tms.