Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Keillä muilla tuossa oli työmatka kuin K ja 3 daltonia?
Härtsä, Mikke, Jesse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmiset olettavat, että K maksaa kaiken? Kyllähän nämä ovat matkustelleet ennen kuin K:n ura oli missään kantimissa. Joo varmasti suosion myötä on tullut rahaa ja etuja saada parempia majapaikkoja tai kustantaa elämyksiä, mutta en välttämättä lähtisi olettamaan että yhtäkkiä K maksaisi kaikkien lennot ja majoituksen. Voitte varmaan arvata kuinka hemmetin paljon se olisi rahaa. Pitäisi olla hyvät tulot jos siihen pystyy..
Kärtsä taisi ainakin vihjata Hesarin haastattelussa haluavansa itse pystyä tarjoamaan tällaisia juttuja.
No ehkä yhden kerran, mutta siis alvariinsa? Ja jos hän ei ois puhunut halustaan saada tällä tienattua miljoonan ja päästä sen jälkeen tekemättä mitään, niin en sanoisi mitään, mutta niihin haaveisiin nähden erikoinen ois tää kuvio, jos hän nämä kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
Niin no Härtsä. Mikkeä en laskis, se sais olla freelancer, joka laskuttaa kuvista, lisäksi mitä ne niillä kuvilla tekee, kun ei niitä näytetä hyödynnettävän mihinkään? Jesse, mitä se tuolla teki? Teippaa settilistan lattiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijä itse omasta pussista tällaisia reissuja maksa vaan Käärijän firma jossa myös Allu ja vissiin myös Jaakko osakkaina. On ihan normaalia että yritys tarjoaa henkilökunnalleen tyky-reissun, puolisoiden matkat varmasti menee kunkin omasta pussista
No jos se sen firman kautta yrittää miljoonan tienata niin aivan samat koskee sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Olihan se ainakin keikalla, kun niin kuuliaisesti seurasi namun perässä kun se jalkautui yleisöön.
Noissa scream-maski tarinoissa on mukana mun mielestä Jukka ja Jaakko (Jucci ja Jacci), Jukalla on ekassa videossa se maski ja Jaakko näkyy vieressä, muissa kahdessa se on Kärpyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Ei kai tämä nyt ole sun päätettävissä! K päättää, keitä hän työnsä onnistumiseen tarvitsee, ja fakta on, että niin Jesse kuin TM on ovat palkkalistoilla. Turhaa vinkumista ja asioiden hämmentämistä väittää toisin. Kiertuemanageri ja turvamies ovat muuten esiintyvillä taiteilijoilla aika peruskauraa, ei siis pitäisi olla kenellekään mikään ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Ei kai tämä nyt ole sun päätettävissä! K päättää, keitä hän työnsä onnistumiseen tarvitsee, ja fakta on, että niin Jesse kuin TM on ovat palkkalistoilla. Turhaa vinkumista ja asioiden hämmentämistä väittää toisin. Kiertuemanageri ja turvamies ovat muuten esiintyvillä taiteilijoilla aika peruskauraa, ei siis pitäisi olla kenellekään mikään ihme.
Täysin turha tuon kanssa on vängätä. Kaikki muut tajuaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin vaan, että jopa Kärtsän mummo joutui ottamaan kantaa hänen suhdestatuksestaan jauhamiseen.
Ja silti jauhat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmiset olettavat, että K maksaa kaiken? Kyllähän nämä ovat matkustelleet ennen kuin K:n ura oli missään kantimissa. Joo varmasti suosion myötä on tullut rahaa ja etuja saada parempia majapaikkoja tai kustantaa elämyksiä, mutta en välttämättä lähtisi olettamaan että yhtäkkiä K maksaisi kaikkien lennot ja majoituksen. Voitte varmaan arvata kuinka hemmetin paljon se olisi rahaa. Pitäisi olla hyvät tulot jos siihen pystyy..
Kärtsä taisi ainakin vihjata Hesarin haastattelussa haluavansa itse pystyä tarjoamaan tällaisia juttuja.
Ehkä suku joutui aikaisemmin K.ta jelppimään. Eikös sillä ollut jotain uhkapeli yms juttua.
Isommalla porukalla kun on niin pääsee aina halvemmalla, jos vaikka jakaa isomman majapaikan monen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suku joutui aikaisemmin K.ta jelppimään. Eikös sillä ollut jotain uhkapeli yms juttua.
Älä höpise. Sille on annettu osuuksia kerrostaloasunnosta, josta on lainaa. Tuskinpa on sellaista annettu, mikä pitää antaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen viikkokirjeeseen liittyen: Mulla on tunne että en ehkä selviä Bluzan kuuntelusta kuivin silmin kun se vihdoin julkaistaan.
Mikä naisen puserossa niin apeaksi vetää.
Ei siinä biisissä oikeasti puhuta mitään puserosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Mikke, Jesse.
TM? Onko mukana?
Turha
Täysin turha tuon kanssa on vängätä. Kaikki muut tajuaa kyllä.
No noin ei kyllä hankita miljoonaa.
Mä niin näen sieluni silmin Missä hän on nyt?-haastattelun 2034: Mihin rahat menivät, Käärijä? 🙂
Soon on joka päivä sooner 💙💚
Tosin mulle nykyaikana kun tekniikka on sellaista että toisen NÄKEE , voi todeta see you soon vaikka tulevan illan 2 h 48 min kohdalla.
Vaikka 🤡 onkin ihan parasta 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen viikkokirjeeseen liittyen: Mulla on tunne että en ehkä selviä Bluzan kuuntelusta kuivin silmin kun se vihdoin julkaistaan.
Mikä naisen puserossa niin apeaksi vetää.
Ei siinä biisissä oikeasti puhuta mitään puserosta
Naisista vielä vähemmän.