Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmän keskustelun voi pitää siellä kompostissa.
Jos gf:ää ei olis mainittu niin silloin et olisi kommentoinut mitään.
Tietenkin ois ihan mahtavaa, jos gf ei ois mukana, mutta se on aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Käärijä ole tunnistanut Palestiinan lippua. Voi voi.
Voi voi kun trollilla on rankkaa. Oli sanonut että "I don't know what flag that is but I love you."
Henkilökohtaisesti vtuttaa niin paljon, että Kärtsä ei voi astua pois suomen kamaralta ilman, et tulee joku helvetin lippukohu. Saispa vaan olla ja esiintyä rauhassa.
No nehän on niitä Joostin kavereita nää lipun heiluttelijat.
Ei pidä paikkaansa. Lipun paikalle vienyt on kova Kärtsä- ja Jokereiden "fani".
Luin hänen twiittinsä ja en voi yhtään ymmärtää näitä ihmisiä. Oli pettynyt K:hon pahasti jo viisuissa, mutta päättänyt antaa vielä tila
Valitettavasti tämähän on maailmassa hyvin merkittävä laajempi kuvio, ihmiset jotka tekevät melkeinpä yhtään mitään vain löytääkseen siitä vikoja. Minulla on ollut useampia kavereitakin, joiden syy olla kaverina tuntui olevan lähinnä se, että pystyivät löytämään minusta kaikki mahdolliset viat. Jos ei löytynyt tarpeeksi, niin niitä keksittiin.
Tuskinpa auttaisi, vaikka Kärtsä tunnistaisi kaikkien maailman maiden ja pridelippujen värit, koska sitten olisi jokin muu vika. Onhan näitä nähty niin Kärtsän kuin Joksujenkin fandomissa vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis ton palestiinan vai? Niinpä.
Vai ettekste odotakaan täällä, että K menisi nyt Sloveniaan Bojanin luo????!
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/alanyuristar/status/1832584160117961022?t=qaJRWqX9bocWRG6…
Lipun tuonut.
Kovasti kiittelee, että Daltonit ja Härtsä ja tanssijat oli kuitenkin ihania. Mut eihän hän edes tiedä, oisko hekään sitä lippua tunnistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ton palestiinan vai? Niinpä.
Vai ettekste odotakaan täällä, että K menisi nyt Sloveniaan Bojanin luo????!
Voi muru, sen suhteen täällä on kyllä pellemeikit.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sä täällä tällaista paskaa jauhat!??? Nyt ois syytä miettiä, meneekö Kärtsä Sloveniaan. "
Älykkyysosamäärältään normaalit ihmiset kykenee keskustelemaan monesta asiasta samaan aikaan.
Joo mut ei tällaisena hetkenä! Tällaisia hetkiä on tässä fandomissa nykyään harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sä täällä tällaista paskaa jauhat!??? Nyt ois syytä miettiä, meneekö Kärtsä Sloveniaan. "
Älykkyysosamäärältään normaalit ihmiset kykenee keskustelemaan monesta asiasta samaan aikaan.
Joo mut ei tällaisena hetkenä! Tällaisia hetkiä on tässä fandomissa nykyään harvoin.
Ajankohtaisista asioista usein puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aiheen vierestä! Tää viikko viime yöstä alkaen on pyhitetty Kärtsän mahdolliselle Sloveniaan menolle.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tuosta eturivissä olemisesta valittamista kun hehän jonottaa tunteja päästäkseen sinne. Ei he sinne vaan kävele suoraan. Sitten olisi syytä valittaakin
Mä ymmärrän, että monia ärsyttää se, että eturivissä on aina samat tyypit ja munkin mielestä se on aika itsekästä. Luulisi, että jos näkee 30 keikkaa vuodessa, niin riittäisi jos pääsee vaikka 10 kertaa eturiviin. Mutta toisaalta jokaisella on mahdollisuus jonottaa eturiviin. Jos oma suosikkiartisti tulee omaan kotimaahan kerran tai pari vuodessa, mutta ei silti oo valmis jonottamaan tunteja päästäkseen eturiviin, niin ei sitten oo myöskään oikeutta valittaa siitä, että joku muu on eturivissä. Mä oon ollut eturivissä 2 kertaa ja toisessa rivissä 2 kertaa ja silloin oon jonottanut tosi pitkään, koska ne on ollut mulle tärkeitä keikkoja, joille oon halunnut päästä eteen. Kaikki muut keikat oon nähnyt taaempaa, koska en oo halunnut/ehtinyt jonottaa, eikä mun olis silloin tullut mieleenkään valittaa miksi siellä eturivissä on taas samat tyypit enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aiheen vierestä! Tää viikko viime yöstä alkaen on pyhitetty Kärtsän mahdolliselle Sloveniaan menolle.
Se on yksi aiheista täällä toki. Jos et kestä sitä, että muitakin aiheita on, voit keskustella muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä määräinen muita. Voit itse keskustella asiasta eiköhän joku siihen mukaan lähde, mutta anna tilaa myös muille keskustella sellaisista asioista, joista tähän aiheeseen liittyvistä ovat kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole edes nyt syyskuussa menossa?
Kärppy siellä taas bongaa child people yleisöstä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi aiheista täällä toki. Jos et kestä sitä, että muitakin aiheita on, voit keskustella muualla.
Ei, kyllä mä keskustelen täällä. Poistatan vain aiheeseen liittymättömät.
Saan varmaan kauheasti piiskaa teiltä muilta mutta en jotenkin vain usko tähän Slovenian reissuun vielä. Ei ole colder months, K on ollut keikalla aivan eri maassa, levynteko ja muutto on kesken ja jos nyt vetäisee jonkinlaisen loman, niin aivan varmasti haluaa vain rentoutua eikä vääntää somesisältöä tai olla tarkkailtavana niin kuin Sloveniassa aivan varmasti olisi. Lisäksi olisi syytä muistaa, että Fuengirolasta Ljubljanaan on yli 2200 km eli enemmän kuin Münchenistä Helsinkiin. Ei se siis ole "sillä suunnalla" tällä hetkellä sen enempää kuin Joksut olivat ollessaan keikalla Puolassa.
Mutta ehkä nämä on ne kuuluisat viimeiset sanat, jotka vanhenevat sekunnissa, kun K postaa kuvan Ljulbljanan linnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä määräinen muita. Voit itse keskustella asiasta eiköhän joku siihen mukaan lähde, mutta anna tilaa myös muille keskustella sellaisista asioista, joista tähän
No mikäs tää sitten oli: "Ylempi keskustelunaihe kuuluu kompostiin"? kun sen kommnetin aihe oli just ketjuun kuuluva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole edes nyt syyskuussa menossa?
Ei välttis ole, mutta miksi Bojan sitten kirjoitti, että can't wait to see you soon? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei alkaako Härtsä nyt puhumaan ;D Sillähän on joku juttu eurotourille.
Musta toi puhe sopi just tuonne, kun oli kuitenkin espanjaksi minkä Härtsä hallitsee hyvin. Kertoi olevansa kaapattuna kolmen kaljun miehen toimesta 😂
Olisko Eurotourilla Häärijällä tälläinen laini aina kohdemaan kielellä 👀?
En ehkä usko tähän. H kuitenkin puhuu sujuvasti espanjaa, koska on asunut siellä, mutta tuskin puhuu ainakaan kaikkien muiden kiertuemaiden kieliä. Tietenkin voi aina opetella pari lausetta.
Miksi se on asunut Espanjassa ?
Oli siellä opiskelijana vaihdossa.
Vierailija kirjoitti:
Saan varmaan kauheasti piiskaa teiltä muilta mutta en jotenkin vain usko tähän Slovenian reissuun vielä. Ei ole colder months, K on ollut keikalla aivan eri maassa, levynteko ja muutto on kesken ja jos nyt vetäisee jonkinlaisen loman, niin aivan varmasti haluaa vain rentoutua eikä vääntää somesisältöä tai olla tarkkailtavana niin kuin Sloveniassa aivan varmasti olisi. Lisäksi olisi syytä muistaa, että Fuengirolasta Ljubljanaan on yli 2200 km eli enemmän kuin Münchenistä Helsinkiin. Ei se siis ole "sillä suunnalla" tällä hetkellä sen enempää kuin Joksut olivat ollessaan keikalla Puolassa.
Mutta ehkä nämä on ne kuuluisat viimeiset sanat, jotka vanhenevat sekunnissa, kun K postaa kuvan Ljulbljanan linnasta.
Niin ja mä en jotenkin usko, että sit jos joskus lopulta ikinä menee sinne, ottaa tyttöystäväänsä mukaan. En vain jotenkin näe sitä kuviota ollenkaan.
Jos gf:ää ei olis mainittu niin silloin et olisi kommentoinut mitään.