Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3401/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin yöllä jo keikkaraporttia puutarhan puolelle ja nyt kun on saanut vähän prosessoitua niin olihan se aivan loistava keikka, ainakin itselleni joka harvoin käy K keikoilla. Kärppy oli niin onnellinen ja kiitollinen lavalla 💚 se mies on kyllä tehty lavoille. 

Lippukohua en huomannut, enkä usko että juuri kukaan muukaan yleisössä. Oli siellä Liettuankin lippu mitä ei meinannut tunnistaa. Yleisö lähinnä naureskeli tilanteelle K kanssa. "Kohu" taitaa olla vaan äänekkään muutaman twiittajan merkityksetöntä huutelua joka unohtuu.

En tiedä onko keikoilla yleensä ollut merch myyntiä, mut eilen ei ollut, mikä harmitti.

Merch-myynnin puuttuminen kuulostaa vähän hassulta, ellei sitten ole jokin yleisempi politiikka, ettei niitä roudata yksittäisille ulkomaankeikoille. Tai sitten ei voi viedä koska loppuja ei haluta viedä Sloveniaan. :P Vaikka tuskinpa sinne koko kööri nyt ainakaan on menossa.

Vierailija
3402/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan usko, että K olis nyt heti lähdössä Sloveniaan. Hänellähän on todennäköisesti neljä viikkoa lomaa, joten K ja B voisivat nähdä sen aikana koska tahansa. Todennäköisempänä pidän, että K jää vielä joksikin aikaa Espanjaan ja näkee B:tä vasta 

Mutta miksiköhän B laittoi sen see you soonin? Olikohan se sitten ihan vain vttuilua faneille. 

Joksujen 'soon' on usein ollut vähän pidempi kuin mitä itse miellän sanalle 'pian'. Ja ihan JO-fanina sanon tämän 😅

Silti vähän eri Joksujen soon kuin Bojanin soon Jerelle. :) Tai näin

Mutta se oli myös kameroille.

Eihän ollut, vaan B kommentoi sen Instassa K:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota luuloa, että muuttoon menisi koko syksy. Että sen takia Kärtsä on sidottu liikkumaan :D 

Hei kamat kasaan ja kymmenen raavasta miestä siirtää kamat paikasta A paikkaan B(ojanille). Siinä mene kuin korkeintaan yksi päivä :D 

Itse olen nyt muuttopuuhissa ja tosiaan ensimmäiseen omaan kotiini muuttamassa. Kyllä tässä on ollut vähän enemmän säätöä kuin vuokrakämpästä toiseen. On valittu materiaaleja ja kaappien värejä, kahvoja, hanoja, lavuaareja jne. Ja nyt muuton yhteydessä pitää karsia kaikki turhat kamat pois ja sisustaa koti huolella, kun kerrankin on siihen varaa. Pakkaaminenkin on ollut ihan erilaista kuin aiemmin, kun oikeasti nyt mietin, haluanko tätä tavaraa roikottaa enää mukana. Mutta eipä tähän nyt ikuisuutta mene ja itse muutto on toki vain päivän homma. Mutta tietysti kun hankin sohvan ja sängyn ja kaikki perushuonekalut uutena, niin onhan tuossa ollut säätöä, että saan ne sovittua tuoduiksi oikeaan aikaan ja silti joudun nyt  miettimään, missä nukun pari yötä, kun en vanhaa sänkyä roudaa uuteen ja uusi sänky tuodaan muutamaa päivää myöhässä. Aika paljon on silti pitänyt tehdä jo etukäteen, jotta itse muutto sitten sujuu jouhevasti. Jos ei yhtään varaudu, on se muuttokin sitten rankempaa ja hankalampaa. Toisaalta K:lla on varmasti paljon apukäsiä päinvastoin kuin minulla. 

Vierailija
3404/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin yhdessä päivässä (muuttofirman avulla). Että ei se tosiaan kuukaudeksi ketään sido. 

Vierailija
3405/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota luuloa, että muuttoon menisi koko syksy. Että sen takia Kärtsä on sidottu liikkumaan :D 

Hei kamat kasaan ja kymmenen raavasta miestä siirtää kamat paikasta A paikkaan B(ojanille). Siinä mene kuin korkeintaan yksi päivä :D 

Itse olen nyt muuttopuuhissa ja tosiaan ensimmäiseen omaan kotiini muuttamassa. Kyllä tässä on ollut vähän enemmän säätöä kuin vuokrakämpästä toiseen. On valittu materiaaleja ja kaappien värejä, kahvoja, hanoja, lavuaareja jne. Ja nyt muuton yhteydessä pitää karsia kaikki turhat kamat pois ja sisustaa koti huolella, kun kerrankin on siihen varaa. Pakkaaminenkin on ollut ihan erilaista kuin aiemmin, kun oikeasti nyt mietin, haluanko tätä tavaraa roikottaa enää mukana. Mutta eipä tähän nyt ikuisuutta mene ja itse muutto on toki vain päivän homma. Mutta tietysti kun hankin sohvan ja sängyn ja kaikki perushuone

Et ole aiemmin omistanut sänkyä tai pöytää jos nekin pitää uusina ostaa? 

Vierailija
3406/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyltä ihanat kiitokset kesästä instassa 💚

Vierailija
3407/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin yhdessä päivässä (muuttofirman avulla). Että ei se tosiaan kuukaudeksi ketään sido. 

Mut siis kuka sun tavarat pakkasi? 

Vierailija
3408/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä oot varmaan oikeassa, että nyt voi olla syyskuu pyhitetty muuttopuuhille gf:n kanssa :((

Ihanaa. Oudot fanit kun eivät iloitse kun fanitettavan elämä menee terveissä uomissa.

Vierailija
3409/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

Vierailija
3410/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uuteen asuntoon muuttaminen aikaa vie. Ei se ole valmis kun tavarat on roudattu sisään. Ja eiköhän sitä nyt haluta nauttia läheisten kanssa tupareista sun muusta.

Voitte unohtaa slaavipojan.

Kyllä ne joskus jonkun yhteistyökuvion puitteissa näkee.

Vierailija
3411/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttanut myös päivässä parissa muuttofirman avulla. En omista muutenkaan liikaa tavaraa, niin oli helppo muutto.

Vierailija
3412/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

Miten siis? Saman päivän aikana? Kaiken? Mistä sä tiesit kun purit tavaraa, että missä on mitäkin? Vai olitko osoittelemassa uudessa osoitteessa, että mihin haluat lakanat, astiat, paperit jne? Mitä tommonen maksaa?

Vierailija
3413/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Käärijän flamenco näyttää turvonneen lihapullataikinan nytkähtelyltä pöydällä.

Vierailija
3414/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

Miten siis? Saman päivän aikana? Kaiken? Mistä sä tiesit kun purit tavaraa, että missä on mitäkin? Vai olitko osoittelemassa uudessa osoitteessa, että mihin haluat lakanat, astiat, paperit jne? Mitä tommonen maksaa?

No siis olihan sillä hintaa ja olin siihen säästänytkin, omalla kohdalla maksoi noin 400e. Muuttomatka oli lyhyt ja tavaraa ei ihan jäätävää määrää ollut. Keittiöstä pakkasivat tavasta laatikoihin missä luki keittiö, kylpyhuoneesta laatikkoon missä luki kylpyhuone jne. 

Vierailija
3415/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

Muuttofirmalta voi ostaa ihan kaiken, myös sen että purkavat kaikki tavarat. Keskimäärin parin ihmisten tavaroiden pakkaamiseen menee ammattilaisilta muutama tunti, riippuen toki montako tyyppiä firmasta tulee paikalle ja onko paljon tosi hidasta pakattavaa kuten vaikkapa astioita.

-eri

Vierailija
3416/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loverpool-ketju ei näytä olevan enää lukittu. Mikähän siinä näin kauan kesti?🤔

Vierailija
3417/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei todellakaan kauempaa mene. Siellä on ollut sisustussuunnittelija laittamassa kaikki kohdalleen, joten ei tarvi latoa muuta kuin vaatteet kaappiin ja astiat hyllyyn. Ja voi olla, että sekin on tehty sen sisustussuunnittelijan toimesta.

Vierailija
3418/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan B:kin ennekin laittanut instassa kavereille kommenttia ennen he ovat nähneet toisiaan. Laitoihan B kommentin Maen jotain see you soon kanssa ennen he näkivät toisensa yhtä hyvin B voi laittaa K:lle kommentin, että i can't wait to see you soon

Vierailija
3419/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

No siis olihan sillä hintaa ja olin siihen säästänytkin, omalla kohdalla maksoi noin 400e. Muuttomatka oli lyhyt ja tavaraa ei ihan jäätävää määrää ollut. Keittiöstä pakkasivat tavasta laatikoihin missä luki keittiö, kylpyhuoneesta laatikkoon missä luki kylpyhuone jne. 

Eli itse et pakannut? Entä purkivatko myös kaikki paikoilleen? Kiinnostaa, kun mullakin on muuttofirma mutta ne roudaavat vaan valmiiksi pakatut kamat autoon ja sieltä uuteen asuntoon ja ihan itse pitää niin pakata kuin purkaa tavarat. En edes älynnyt kysyä muuta vaihtoehtoa. Ja toisaalta kun on pakko käydä läpi tähän asti mukaan karttuneet turhat tavarat, niin en edes voisi tehdä hommaa noin. Mulla on isovanhempien ja vanhempien kuolinpesistä tullut sitä turhaa roinaa (valokuva-albumeja, käsitöitä, papereita) ja nyt pitäisi päättää, heitänkö vain julmasti roskiin vai teenkö niille jotain. En osaa edes kuvitella, miltä tuntuisi, kun omistaisi vain pelkästään tarpeellisen määrän tavaraa. Tavoite toki tähän on nyt, mutta kyllä se vaatii aikaa ja vaivaa. 

Vierailija
3420/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttofirma. 

Oon eri mutta muutimme mieheni kanssa myös yhdessä iltapäivässä. Tavaraa ei tosin ole hirveästi. Että jos muuttaa jostain 200 neliön omakotitalosta niin varmaan eri juttu. Niitä kamoja voi sit laitella paikalleen vähitellen. 

Ketju on lukittu.