Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3381/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä täällä tällaista paskaa jauhat!??? Nyt ois syytä miettiä, meneekö Kärtsä Sloveniaan. "

Älykkyysosamäärältään normaalit ihmiset kykenee keskustelemaan monesta asiasta samaan aikaan. 

Joo mut ei tällaisena hetkenä! Tällaisia hetkiä on tässä fandomissa nykyään harvoin.

Ajankohtaisista asioista usein puhutaan. 

Mutta aiheen vierestä! Tää viikko viime yöstä alkaen on pyhitetty Kärtsän mahdolliselle Sloveniaan menolle. 

En mä ainakaan usko, että K olis nyt heti lähdössä Sloveniaan. Hänellähän on todennäköisesti neljä viikkoa lomaa, joten K ja B voisivat nähdä sen aikana koska tahansa. Todennäköisempänä pidän, että K jää vielä joksikin aikaa Espanjaan ja näkee B:tä vasta loppukuusta. Mahdollisesti JO:n pitää vielä viimeistellä levyä ja ainakin 19.9. B ja Kris esiintyvät Krisin isän konsertissa eli on siihen liittyviä treenejä.

Vierailija
3382/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä oot varmaan oikeassa, että nyt voi olla syyskuu pyhitetty muuttopuuhille gf:n kanssa :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan usko, että K olis nyt heti lähdössä Sloveniaan. Hänellähän on todennäköisesti neljä viikkoa lomaa, joten K ja B voisivat nähdä sen aikana koska tahansa. Todennäköisempänä pidän, että K jää vielä joksikin aikaa Espanjaan ja näkee B:tä vasta loppukuusta. Mahdollisesti JO:n pitää vielä viimeistellä levyä ja ainakin 19.9. B ja Kris esiintyvät Krisin isän konsertissa eli on siihen liittyviä treenejä.

Mutta miksiköhän B laittoi sen see you soonin? Olikohan se sitten ihan vain vttuilua faneille. 

Vierailija
3384/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksiköhän B laittoi sen see you soonin? Olikohan se sitten ihan vain vttuilua faneille. 

Joksujen 'soon' on usein ollut vähän pidempi kuin mitä itse miellän sanalle 'pian'. Ja ihan JO-fanina sanon tämän 😅

Vierailija
3385/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen 'soon' on usein ollut vähän pidempi kuin mitä itse miellän sanalle 'pian'. Ja ihan JO-fanina sanon tämän 😅

Silti vähän eri Joksujen soon kuin Bojanin soon Jerelle. :) Tai näin ainakin kuvittelisi.

Vierailija
3386/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuosta eturivissä olemisesta valittamista kun hehän jonottaa tunteja päästäkseen sinne. Ei he sinne vaan kävele suoraan. Sitten olisi syytä valittaakin

Mä ymmärrän, että monia ärsyttää se, että eturivissä on aina samat tyypit ja munkin mielestä se on aika itsekästä. Luulisi, että jos näkee 30 keikkaa vuodessa, niin riittäisi jos pääsee vaikka 10 kertaa eturiviin. Mutta toisaalta jokaisella on mahdollisuus jonottaa eturiviin. Jos oma suosikkiartisti tulee omaan kotimaahan kerran tai pari vuodessa, mutta ei silti oo valmis jonottamaan tunteja päästäkseen eturiviin, niin ei sitten oo myöskään oikeutta valittaa siitä, että joku muu on eturivissä. Mä oon ollut eturivissä 2 kertaa ja toisessa rivissä 2 kertaa ja silloin oon jonottanut tosi pitkään, koska ne on ollut mulle tärkeitä keikkoja, joille oon halunnut päästä eteen. Kaikki muut keikat oon näh

Ei kai tämän pitäisi ketään haitata vaan pahaa mieltä herättää se, miten nämä tyypit käyttäytyvät muita vähemmän keikkoja kiertäneitä kohtaan. Kyynärpäät ovat käytössä, tönitään jopa pikkulapsia, korostetaan omaa "erityisfaniutta", joka oikeuttaa päädyn eturiviin tilanteessa kuin tilanteessa. Sellainen yleinen kohteliaisuus ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan puuttuu kokonaan tai sitten se vain unohtuu kärtsäkiimassa. Joskus mietin, että K voisi jollain keikalla kysyä, kuka on ekaa kertaa (kysyyhän se), ja sanoa sen jälkeen, että nyt on teidän vuoronne päästä eturiviin. 

Vierailija
3387/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt soon on kenellekin. Esimerkiksi sellaiselle, joka näkee toista pari kertaa vuodessa, soon on varmaan ihan pätevä termi sille, että on tiedossa, milloin seuraavan kerran nähdään. Se voi myös olla toive, että toivottavasti nähdään soon, vaikka vielä ei mitään selvää ole tiedossakaan. Voi myös olla, että se soon on jälleen kerran peruuntunut tai vaihtanut paikkaa. Periaatteessa siis kaikki tapaamiset tässä syksyn aikana on vielä soon. 

Sitten jos mennään ensi vuoden puolelle, niin sitten on varmaan suunnitelmat vaihtuneet. 

Ja toisaalta, mistä me tosiaan tiedämme, vaikka se soon olisi ollut jo?

Vierailija
3388/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti vähän eri Joksujen soon kuin Bojanin soon Jerelle. :) Tai näin ainakin kuvittelisi.

Toisaalta voisi kuvitella, että toi vitsi on K:llekin tuttu. 

Vierailija
3389/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se oli myös kameroille.

Vierailija
3390/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuosta eturivissä olemisesta valittamista kun hehän jonottaa tunteja päästäkseen sinne. Ei he sinne vaan kävele suoraan. Sitten olisi syytä valittaakin

Mä ymmärrän, että monia ärsyttää se, että eturivissä on aina samat tyypit ja munkin mielestä se on aika itsekästä. Luulisi, että jos näkee 30 keikkaa vuodessa, niin riittäisi jos pääsee vaikka 10 kertaa eturiviin. Mutta toisaalta jokaisella on mahdollisuus jonottaa eturiviin. Jos oma suosikkiartisti tulee omaan kotimaahan kerran tai pari vuodessa, mutta ei silti oo valmis jonottamaan tunteja päästäkseen eturiviin, niin ei sitten oo myöskään oikeutta valittaa siitä, että joku muu on eturivissä. Mä oon ollut eturivissä 2 kertaa ja toisessa rivissä 2 kertaa ja silloin oon jonottanut tosi pitkään, koska ne on ollut mulle tärkeitä keikkoja, joille oon h

Ei kai tämän pitäisi ketään haitata vaan pahaa mieltä herättää se, miten nämä tyypit käyttäytyvät muita vähemmän keikkoja kiertäneitä kohtaan. Kyynärpäät ovat käytössä, tönitään jopa pikkulapsia, korostetaan omaa "erityisfaniutta", joka oikeuttaa päädyn eturiviin tilanteessa kuin tilanteessa. Sellainen yleinen kohteliaisuus ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan puuttuu kokonaan tai sitten se vain unohtuu kärtsäkiimassa. Joskus mietin, että K voisi jollain keikalla kysyä, kuka on ekaa kertaa (kysyyhän se), ja sanoa sen jälkeen, että nyt on teidän vuoronne päästä eturiviin. 

Aika yleistävä väite, että kaikki eturivissä olleet olisivat tuollaisia. Ymmärtääkseni tällaisesta ikävästä käytöksestä on syytetty lähinnä yhtä tai kahta fania ja tuollainen yleistäminen sen koskemaan kaikkia niitä, jotka nyt eturivissä ovat olleet esimerkiksi Fuengirolassa on todella pahantahtoista. Onko sinulla siis henkilökohtainen kokemus, että kaikki tai ainakin suurin osa Fuengirolan eturivin suomalaisfaneista olisi käyttäneet kyynärpäitä ja töninyt pikkulapsia? Jos ei ole, älä levittele pahantahtoisia juoruja. 

Vierailija
3391/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta se oli myös kameroille."

Se tekstikommentti ei ollut millekään kameralle.

Vierailija
3392/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tästä aivan samaa mieltä. Toi soon ei ollut Joksuilta faneille (jolloin soon on tosiaan pelkkä vitsi), vaan B:ltä K:lle. En oleta, että Joksut yleisesti ottaen ystäviensä kanssa puhuessa vitsailee tolla soon sanalla, vaan se on vitsi ainoastaan fandomissa.

Vierailija
3393/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta se oli myös kameroille."

Se tekstikommentti ei ollut millekään kameralle.

Se soon kertoo tämän vuoden puolella?

Vierailija
3394/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota luuloa, että muuttoon menisi koko syksy. Että sen takia Kärtsä on sidottu liikkumaan :D 

Hei kamat kasaan ja kymmenen raavasta miestä siirtää kamat paikasta A paikkaan B(ojanille). Siinä mene kuin korkeintaan yksi päivä :D 

Vierailija
3395/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti vähän eri Joksujen soon kuin Bojanin soon Jerelle. :) Tai näin

Oon tästä aivan samaa mieltä. Toi soon ei ollut Joksuilta faneille (jolloin soon on tosiaan pelkkä vitsi), vaan B:ltä K:lle. En oleta, että Joksut yleisesti ottaen ystäviensä kanssa puhuessa vitsailee tolla soon sanalla, vaan se on vitsi ainoastaan fandomissa.

Ei kai ne oikeasti viestittele toisilleen instassa? Oletan, että saattoi olla vitsi fanien suuntaan, jos K ei nyt syyskuussa mene Sloveniaan.

Vaikka mä siis nro 1 fanina toivoisin, että menis.  

Vierailija
3396/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo se on kyllä ihan totta, mutta tuskin B faneja haluaa huvikseen huudattaa. Tulee pian sanomista..

Vierailija
3397/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo se on kyllä ihan totta, mutta tuskin B faneja haluaa huvikseen huudattaa. Tulee pian sanomista..

Eipäs tule sanomista, eihän se bussijuttukaan mennyt niinkuin luultiin.

Vierailija
3398/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin yöllä jo keikkaraporttia puutarhan puolelle ja nyt kun on saanut vähän prosessoitua niin olihan se aivan loistava keikka, ainakin itselleni joka harvoin käy K keikoilla. Kärppy oli niin onnellinen ja kiitollinen lavalla 💚 se mies on kyllä tehty lavoille. 

Lippukohua en huomannut, enkä usko että juuri kukaan muukaan yleisössä. Oli siellä Liettuankin lippu mitä ei meinannut tunnistaa. Yleisö lähinnä naureskeli tilanteelle K kanssa. "Kohu" taitaa olla vaan äänekkään muutaman twiittajan merkityksetöntä huutelua joka unohtuu.

En tiedä onko keikoilla yleensä ollut merch myyntiä, mut eilen ei ollut, mikä harmitti.

Vierailija
3399/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että monia ärsyttää se, että eturivissä on aina samat tyypit ja munkin mielestä se on aika itsekästä. Luulisi, että jos näkee 30 keikkaa vuodessa, niin riittäisi jos pääsee vaikka 10 kertaa eturiviin. Mutta toisaalta jokaisella on mahdollisuus jonottaa eturiviin. Jos oma suosikkiartisti tulee omaan kotimaahan kerran tai pari vuodessa, mutta ei silti oo valmis jonottamaan tunteja päästäkseen eturiviin, niin ei sitten oo myöskään 

Mun kommentti koski faneja, jotka on päässyt eturiviin jonottamalla pitkään. Tuosta oon toki samaa mieltä, että jos sinne mennään tönimällä ja etuilemalla, niin siitä pitääkin tuomita. Ja valitettavasti itsekin oon saanut tuollaista käytöstä kokea yhden tunnetun eturivin fanin toimesta parilla keikalla. Mutta ymmärtääkseni suurin osa usein eturivissä olevista kuitenkin on ihan hyvin käyttäytyviä eikä mielestäni ansaitse jatkuvaa valitusta siitä että ovat liian usein eturivissä, vaikka se vähän itsekästä onkin.

Vierailija
3400/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin yöllä jo keikkaraporttia puutarhan puolelle ja nyt kun on saanut vähän prosessoitua niin olihan se aivan loistava keikka, ainakin itselleni joka harvoin käy K keikoilla. Kärppy oli niin onnellinen ja kiitollinen lavalla 💚 se mies on kyllä tehty lavoille. 

Lippukohua en huomannut, enkä usko että juuri kukaan muukaan yleisössä. Oli siellä Liettuankin lippu mitä ei meinannut tunnistaa. Yleisö lähinnä naureskeli tilanteelle K kanssa. "Kohu" taitaa olla vaan äänekkään muutaman twiittajan merkityksetöntä huutelua joka unohtuu.

En tiedä onko keikoilla yleensä ollut merch myyntiä, mut eilen ei ollut, mikä harmitti.

Jatkan vielä, että eturivi käyttäytyi hyvin ja ihan ansaitusti lunastivat paikkansa monen tunnin jonotuksella. Oli suomifanien lisäksi runsaasti K Espanjan faniklubin paikallisia faneja. Ainoat ketkä töni ja aiheutti pahennusta olivat monet humalaiset keski-ikäiset jotka olivat semmoisessa kunnossa etteivät varmaan muista illan keikasta mitään 😄

Ketju on lukittu.