Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta
Oon samaa mieltä tästä. Yhteisiä faneja on niin paljon, että kyllä se vaikuttaa striimimääriin jos levyt julkaistaan samana päivänä. Ja heillä on varmasti hyvissä ajoin tiedossa toistensa levynjulkaisupäivät, niin luulen, etteivät halua ajoittaa niitä samalle päivälle. K:lla tietenkin on vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa oman albuminsa julkaisupäivään, koska takana on levy-yhtiö ja pitää ottaa huomioon ennen kaikkea se, ettei julkaise samana päivänä kuin joku muu iso suomalainen artisti. Mutta JO varmasti pystyy aika hyvin valitsemaa
Joksujen
Joksujen täytyy myös ottaa huomioon slovenialaisten artistien mahdolliset levyjulkaisut.
Mä en usko, että heillä se on niin iso asia kuin K:lla. Suomessa on esim. suosittuja räppäreitä tosi paljon ja myös useampi muu tosi iso artisti, joiden kanssa samana päivänä ei missään tapauksessa kannata julkaista, jos haluaa oman albuminsa listojen kärkeen. Ja koska tää on K:n ensimmäinen albumi suuremman suosion saavuttamisen jälkeen, niin uskon että sinne halutaan. Albumia ei olis hiottu näin kauan, ellei oltais haluttu, että siitä tulee tosi hyvä ja menestyvä. JO sen sijaan on Sloveniassa menestynyt jo pitkään ja on omassa genressään maan ehdottomasti suosituin. Tietenkään heidänkään ei varmasti kannattaisi julkaista samana päivänä esim. Siddhartan kanssa, mutta kuitenkin valinnan mahdollisuutta albumin julkaisupäivän suhteen on paljon enemmän kuin K:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta
Oon samaa mieltä tästä. Yhteisiä faneja on niin paljon, että kyllä se vaikuttaa striimimääriin jos levyt julkaistaan samana päivänä. Ja heillä on varmasti hyvissä ajoin tiedossa toistensa levynjulkaisupäivät, niin luulen, etteivät halua ajoittaa niitä samalle päivälle. K:lla tietenkin on vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa oman albuminsa julkaisupäivään, koska takana on levy-yhtiö ja pitää ottaa huomioon ennen kaikkea se, ettei julkaise samana päivänä kuin joku muu iso suomalainen artisti. Mutta JO varmasti pystyy aika hyvin valitsemaa
Joksujen
Joksujen täytyy myös ottaa huomioon slovenialaisten artistien mahdolliset levyjulkaisut.
Mä en
Jep, aika lailla kaikki, joiden kanssa Joksujen ei kannattaisi julkaista albumia samana päivänä, ovat jo julkaisseet albumin tänä vuonna. Paitsi Kärtsä. Suomessa tosiaan riittää suosittuja räppäreitä yms.
However, the Spanish language is quite similar to the Italian one. It would be nice if they did a concert in Italy and Häärijä said a few words in Italian. Made in Italy
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kärppy voi ilmestyä minä hetkenä hyvänsä Boitsun kainaloon..🤡🤡
Mä en kestä! Tämä on ihanaa!
Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa 😜
Ai taasko on joku palepelle häiriköinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Käärijä ole tunnistanut Palestiinan lippua. Voi voi.
Voi voi kun trollilla on rankkaa. Oli sanonut että "I don't know what flag that is but I love you."
Henkilökohtaisesti vtuttaa niin paljon, että Kärtsä ei voi astua pois suomen kamaralta ilman, et tulee joku helvetin lippukohu. Saispa vaan olla ja esiintyä rauhassa.
No nehän on niitä Joostin kavereita nää lipun heiluttelijat.
Ei pidä paikkaansa. Lipun paikalle vienyt on kova Kärtsä- ja Jokereiden "fani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun trollilla on rankkaa. Oli sanonut että "I don't know what flag that is but I love you."
Henkilökohtaisesti vtuttaa niin paljon, että Kärtsä ei voi astua pois suomen kamaralta ilman, et tulee joku helvetin lippukohu. Saispa vaan olla ja esiintyä rauhassa.
Joo mut niitä J kovasti puolusti viisuissa. Niin paljon että piti vihata joitain muita.
Toivottavasti K ei saa eurokiertueella noita lipputyyppejä kimppuunsa enemmissä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti K ei saa eurokiertueella noita lipputyyppejä kimppuunsa enemmissä määrin.
Muakin ärsyttää tää niin paljon.. Kärtsä rakastaa vetää keikkaa ulkomailla, mut varmasti jotain syö nää aina ilmaantuvat kohut.
On kyllä rankkaa olla nykyään artisti/esiintyjä/ihan mikä tahansa julkisuuden henkilö, kun pitäis muka ottaa kantaa kaikenmaailman poliittisiin juttuihin. Ei todellakaan mielestäni tarvitse, pystyisivätpä vaan keskittymään omaan työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Kärppy voi ilmestyä minä hetkenä hyvänsä Boitsun kainaloon..🤡🤡
Mä en kestä! Tämä on ihanaa!
Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa 😜
Niin on niin ihanaa! 💙💚
En oikein ymmärrä tuosta eturivissä olemisesta valittamista kun hehän jonottaa tunteja päästäkseen sinne. Ei he sinne vaan kävele suoraan. Sitten olisi syytä valittaakin
Mun mielestä K:n reagointi tuohon Pale lippuun oli todella taitavaa:"... but I love you". Eli tulet mistä tahansa, olet kuka tahansa huolimatta mielipiteistäsi, kun olet täällä "I love you" anigay 💚.
Toivon että Käärijälle pidetään joku intensiivikurssi tärkeimmistä cancelöinnin mahdollisesti aiheuttavista aiheista ennen eurotouria, ihan hänen omaksi hyväkseen
Huomenta Suomessa haastateltiin ruotsalaista Benjamin Ingrossoa, joka laulaa tänään TTK:ssa. Häneltä kysyttiin kumpi on parempi, Loreen vai Käärijä. Valitsi ruotsalaisena Lortsun mutta totesi nähneensä Kärpyn esiintymässä "jossain gaalassa" Ruotsissa (Siis siellä Gay-gaalassa) ja ihasteli Kärpyn energiaa. Sanoi myös, että ruotsalainen yleisö rakastaa Kärppyä. 💚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin hänen twiittinsä ja en voi yhtään ymmärtää näitä ihmisiä. Oli pettynyt K:hon pahasti jo viisuissa, mutta päättänyt antaa vielä tilaisuuden kun olishan K:n pitänyt viisukohun jälkeen sivistää itseään niin että tunnistais edes Palestiinan lipun värit (sori nyt, mutta Lähi-Idässä on monta muutakin valtiota, joiden lipuissa on samat värit ja esim. Jordanian lippu on lähes samanlainen). Mutta nyt hän päätti cancellata K:n lopullisesti kun huomasi ettei K edelleenkään välitä. Toivottavasti tällä kertaa tosiaan pysyykin poissa, mutta ikävää jos tällaisia ihmisiä on edelleen JO-fandomissa. Näiden ihmisten kannattaisi oikeasti fanittaa jotain ihan muita kuin artisteja, jos poliittiset mielipiteet ja niiden esiin tuominen on tärkeimpiä asioita fanituksen kohteessa.
Hmmm eli Espanjassa K:n seurana nyt isä ja pikkuveli? Mitä tämä tarkoittaa Kärtsän mahdolliselle Sloveniaan siirtymiselle?
1. Ei mene sinne ollenkaan tuolta, vaan lentää muiden kanssa Suomeen
2. Kun isä ja pikkuveli (ja muut vastaavat) ovat lomailleet, he lähtevät kotiin ja Kärppy gf:n ja ehkä parin muun kanssa Sloveniaan.
3. Isä ja pikkuveli on otettu mukaan, jotta heidän lähtiessä Suomeen samaan koneeseen voidaan kätevästi pakata heitä "saattamaan" gf ja muu crew, ja K lähtee Sloveniaan (yksin tai max Härtsän kanssa).
Veikkailen kolmosta 🌤🌥🌦🌨
Jotenkin en kyllä mitenkään näe, että K menisi Sloveniaan tyttiksensä kanssa. Mä luulen (toivon), että käskyttävä Bojan on sanonut sille, että tulet joko yksin tai Härtsän kanssa, tai muussa tapauksessa ei tarvii tulla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin hänen twiittinsä ja en voi yhtään ymmärtää näitä ihmisiä. Oli pettynyt K:hon pahasti jo viisuissa, mutta päättänyt antaa vielä tila
Oliko tämä naispuolinen (espanjalainen)? Jos oli, voin arvata kuka oli. Onko mikä twt tili?