Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Olisi hauska, jos Bluza ja Kärtsän levy tulisivat samana päivänä. :) Ehkä ei käytännöllisin ratkaisu, mutta jotenkin kiva.
Minua myös jostain syystä huvittaa, miten sekä Bojan että Härtsä puhuvat sujuvaa espanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Albumi tulee kuulemma "maybe next year, maybe in two or three years" ja itse tulkitsin ilmeestä, että levy on tyyliin jo valmis ja tulossa hyvin pian. Mut omaa tulkintaa tämä."
Poimin tuon yllä olevan Puutarhan keikkarapsasta. Mä luulen myös että se levy on tulossa ihan kohta, tyyliin tässä kuussa tai lokakuun alussa. Kärtsä ei puhuis siitä mitään jos se ei olis jo valmis tai ihan kohta valmis.
Okei eli Kärtsällä ja Joksuilla tyyliin sama aikataulu albumissa :D
Sitä on monet tainneet ennustaa :D Ite oon ainakin ajatellut, että jos eivät he itse, niin universumi järkkää kyllä niin, että levyt ilmestyy viikon sisällä toisistaan, ellei jopa samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
"Albumi tulee kuulemma "maybe next year, maybe in two or three years" ja itse tulkitsin ilmeestä, että levy on tyyliin jo valmis ja tulossa hyvin pian. Mut omaa tulkintaa tämä."
Poimin tuon yllä olevan Puutarhan keikkarapsasta. Mä luulen myös että se levy on tulossa ihan kohta, tyyliin tässä kuussa tai lokakuun alussa. Kärtsä ei puhuis siitä mitään jos se ei olis jo valmis tai ihan kohta valmis.
Mä en usko, että se voi millään tulla tässä kuussa ihan siitä syystä, että K:lla on ollut tosi kiireinen keikkakesä ja edessä on tosi kiireinen keikkasyksy. Joten ihmettelisin, jos K ei nyt tarvitsisi muutaman viikon lomaa ennen Euroopan kiertueen alkua, koska varsinkin se on tosi intensiivinen, ei oo paljon vapaapäiviä. Ja sitten kun albumi ilmestyy, on pakko tehdä paljon promoa, kiertää kaikki radiot, tehdä lehtihaastatteluja ja varmaan haluaa myös tv:hen jos mahdollista. Toisaalta tästä syystä albumi ei voi oikein tulla myöskään just ennen Euroopan kiertueen alkua tai ainakaan sen aikana. Joten julkaistaisko se sitten just samoihin aikoihin JO:n albumin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on monet tainneet ennustaa :D Ite oon ainakin ajatellut, että j
Uskoisin heidän kyllä pitävän huolta, etteivät levyt ilmesty samana päivänä. :) Syö vähän liikaa huomiota ja ajallisestikin, kahta sinkkua voi luukuttaa vaikka sata kertaa päivässä, mutta albumien kohdalla päivästä loppuu tunnit nopeasti.
Ne levyt voi myös ihan suunnitellusti ilmestyä samana päivänä.
Musta olis parempi, että levyt tulisi eri päivinä/viikkoina. Pystyisi fanit keskittyy yhteen levyyn kerralla vähän paremmin jne. Toki he sen itse päättävät, mutta yhteisfandomissa striimausten kannalta parempi on julkaista ne eri aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei alkaako Härtsä nyt puhumaan ;D Sillähän on joku juttu eurotourille.
Musta toi puhe sopi just tuonne, kun oli kuitenkin espanjaksi minkä Härtsä hallitsee hyvin. Kertoi olevansa kaapattuna kolmen kaljun miehen toimesta 😂
Olisko Eurotourilla Häärijällä tälläinen laini aina kohdemaan kielellä 👀?
Vierailija kirjoitti:
Musta olis parempi, että levyt tulisi eri päivinä/viikkoina. Pystyisi fanit keskittyy yhteen levyyn kerralla vähän paremmin jne. Toki he sen itse päättävät, mutta yhteisfandomissa striimausten kannalta parempi on julkaista ne eri aikaan
Oon samaa mieltä tästä. Yhteisiä faneja on niin paljon, että kyllä se vaikuttaa striimimääriin jos levyt julkaistaan samana päivänä. Ja heillä on varmasti hyvissä ajoin tiedossa toistensa levynjulkaisupäivät, niin luulen, etteivät halua ajoittaa niitä samalle päivälle. K:lla tietenkin on vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa oman albuminsa julkaisupäivään, koska takana on levy-yhtiö ja pitää ottaa huomioon ennen kaikkea se, ettei julkaise samana päivänä kuin joku muu iso suomalainen artisti. Mutta JO varmasti pystyy aika hyvin valitsemaan tarvittaessa esim. viikkoa aikaisemman tai myöhäisemmän päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi puhe sopi just tuonne, kun oli kuitenkin espanjaksi minkä Härtsä hallitsee hyvin. Kertoi olevansa kaapattuna kolmen kaljun miehen toimesta 😂
En ehkä usko tähän. H kuitenkin puhuu sujuvasti espanjaa, koska on asunut siellä, mutta tuskin puhuu ainakaan kaikkien muiden kiertuemaiden kieliä. Tietenkin voi aina opetella pari lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä usko tähän. H kuitenkin puhuu sujuvasti espanjaa, koska on asunut siellä, mutta tuskin puhuu ainakaan kaikkien muiden kiertuemaiden kieliä. Tietenkin voi aina opetella pari lausetta.
Miksi se on asunut Espanjassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se juju siinä olisikin, että on harjoitellut spiikin jokaisella kielellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut vaihdossa, korjatkaa jos väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut vaihdossa, korjatkaa jos väärässä.
Joo, vaihdossa nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä tästä. Yhteisiä faneja on niin paljon, että kyllä se vaikuttaa striimimääriin jos levyt julkaistaan samana päivänä. Ja heillä on varmasti hyvissä ajoin tiedossa toistensa levynjulkaisupäivät, niin luulen, etteivät halua ajoittaa niitä samalle päivälle. K:lla tietenkin on vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa oman albuminsa julkaisupäivään, koska takana on levy-yhtiö ja pitää ottaa huomioon ennen kaikkea se, ettei julkaise samana päivänä kuin joku muu iso suomalainen artisti. Mutta JO varmasti pystyy aika hyvin valitsemaan tarvittaessa esim. viikkoa aikaisemman tai myöhäisemmän päivän.
Syksyisin tulee niin paljon julkaisuita, että liekö tuokaan mahdollista, jos esim. joka perjantaina jossain kuussa tulee jonkun tunnetun artistin levy ja sen jälkeen ja sitä ennen on muut esteet.
Vierailija kirjoitti:
Ne levyt voi myös ihan suunnitellusti ilmestyä samana päivänä.
Ja huom: en sano, olisiko se fiksua vai ei. Meinasin vaan että jos näin käy, niin ovat kyllä itse sen tiedostaneet, eikä ole huolimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä tästä. Yhteisiä faneja on niin paljon, että kyllä se vaikuttaa striimimääriin jos levyt julkaistaan samana päivänä. Ja heillä on varmasti hyvissä ajoin tiedossa toistensa levynjulkaisupäivät, niin luulen, etteivät halua ajoittaa niitä samalle päivälle. K:lla tietenkin on vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa oman albuminsa julkaisupäivään, koska takana on levy-yhtiö ja pitää ottaa huomioon ennen kaikkea se, ettei julkaise samana päivänä kuin joku muu iso suomalainen artisti. Mutta JO varmasti pystyy aika hyvin valitsemaan tarvittaessa esim. viikkoa aikaisemman tai myöhä
Joksujen täytyy myös ottaa huomioon slovenialaisten artistien mahdolliset levyjulkaisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just kirjoittamassa samaa! Olis aika hauska pikku keikkahetki :)
"Joksujen täytyy myös ottaa huomioon slovenialaisten artistien mahdolliset levyjulkaisut "
Ei nyt jokaisen artistin mahdollisia levynjulkaisuja tarvitse ottaa huomioon, kuten ei myöskään K:nkaan tarvitse. Siinähän loppuisi päivät kesken. Ne isommat artistit on erikseen. Mutta eiköhän he itse tiedä parhaiten kummankin kohdalla, mikä on sopiva ratkaisu
Sloveniassa julkaistaan paljon vähemmän musiikkia kuin Suomessa, koska maakin on pienempi.