Onko jossain Itä-Pasilassa edes mahdollista asua masentumatta?
Kommentit (15)
Siellä 80 % syö masennuslääkkeitä.
Silloin kun vielä asuin Helsingissä niin pelkkä Pasilan näkeminen junan ikkunasta alkoi masentaa.
Kui? Siellähän on lähinnä toimistoja. Asuntonsa omistavat voi myydä ja muuttaa.
Onneksi on valopilkku joka loistaa Padolan murheellisessa pimeydessä : Tripla ! Se on kuin aurinkoinen taivaan portti masentuneille ja sanoo : Tule tänne !
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt Slush
Ei sinne tavallinen pasilalainen pääse sisään ja vaikka pääsisikin, varmaan kiva kuunnella juttuja tyypeiltä joilla on kymmenien tai satojen miljoonien eurojen omaisuus kun itse tulee asumaan vuokralla koko loppuelämänsä.
Onhan se nyt parempi kuin puoli Suomea. Mieti Itä-Suomi tai Pohjanmaa. Pasilahan on ihan helmi noihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ainoastaan ulkoa. Kun menee siihen Hekan 20 m2 yksiöön ja kuulee kun naapuri röyhtäisee, tekee todella mieli vetää ranteet auki.
Kokemusta on.
Köyhillä on. Meillä on 100m2 perheasunto kovan rahan talossa. Ei kuulu röyhtäilyt. Mukava keitellä glögiä isossa keittiössä ja asettua isolle sohvalle katsomaan hyviä elokuvia näin perjantai-iltana.
Olen miettinyt samaa täällä Herulissa. Itä-Pasilassa olisi aikamoista asua. Hirveä ghetto.
Eipä haittaa vaikka olis 15 neliötä. En mä kotona tee muuta kuin töitä + nuku. Miljöö on kiva ja yhteydet hyvät.
muualla Suomessa voi nähdä vuokrayksiönsä ainoasta ikkunasta muutakin kuin viereisen betoniseinän. vaikka luontoa itä-Suomessa muistatko siis; järviä ja metsää...
Mut onneks junan ikkunasta voi keskityyä katseleen vain noit piristävii paikkoi. Tikkurila Kerava Riihimäki Imatra Espoon keskus. Nam. Muu aika puhelimes.
Eikä ainoastaan ulkoa. Kun menee siihen Hekan 20 m2 yksiöön ja kuulee kun naapuri röyhtäisee, tekee todella mieli vetää ranteet auki.
Kokemusta on.