Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1441/2522 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Ihan tosissaan. Kaikenlaista juteltavaa olisi ollut monta kertaa, mutta ei niitä enää ehkä sitten muista. Vaikuttaa siltä, ettei näkemistä oikein ole eikä tule. En minä sitä naukumaan enempää ala.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1442/2522 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Ihan tosissaan. Kaikenlaista juteltavaa olisi ollut monta kertaa, mutta ei niitä enää ehkä sitten muista. Vaikuttaa siltä, ettei näkemistä oikein ole eikä tule. En minä sitä naukumaan enempää ala.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Etteköhän te taas näe, kuten tähänkin asti olette nähneet. Eli omalla ajallaan, kun sopii molemmille.🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2522 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
1444/2522 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nurtsil makaamassa, katselin taivasta ja ajattelin sua, et oisitpa mukana. Hetkes oli vaan hyvä olla ja rentoutua. Räksy tuli lähelle ja paikkaan mis tavattiin 22.3.21, oli kilsa. Siinä mä totesin kuin rakastan sua ja se on iisii, mut saispa sut nähdä ja olis paratiisi... Niin ja toisen kerran nähtiin vapun jälkeen, se oli tällai keskiviikko, silloin ampui Amor mua ja sä seisoit lähellä, mun selän takana. 🤗💘

Vierailija
1445/2522 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Kaikenlaista. Huomaan kuitenkin muidenkin osoittavan kiinnostustaan sinulle, vaikket ehkä tajua sitä niin tulkitakaan. Tikusta asiaa. Kuten olen aiemminkin sanonut, kilpailemaan en ollenkaan lähde, enkä jää katselemaan jos pelailet kahteen suuntaan, sen verran törkeää se näillä eväillä sinulta olisi. Vetäydyn mielummin askeleen taakse seuraamaan. Jos pitää miettiä tai pelata, kannattaa valita se toinen.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1446/2522 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
1447/2522 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä🌾💖

Vierailija
1448/2522 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Sinua lähelleni niin, että melkein sattuu..Olet sinä ihmeellinen tyyppi. Kaikki ne miljoona epäilystä haihtuu, kun saan hetken kanssasi, palatakseen taas pelkona. Menettämisen pelkona. Kohtuullisuuden tajuamisena ja pelkona, että jonainpäivänä olet mennyt. Koskaan ei ole ollut ketään, jonka edessä olisin uskaltanut olla ihan yhtä paljas. Monin paikoin se on vielä vain mahdollisuus, mahdollisuus olla sitä mitä on ja näyttää se toiselle. Miten sen mahdollisuuden kestää menettää? Rakas. Niin rakas sinä minulle olet. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1449/2522 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Aika hämmentynyt olo. Samaan aikaan tulet lähelle, mutta tartut kuitenkin myös toisen tarjoamaan 'tikkuun'. Annat ymmärtää niin pitkälle kuin sen voi pitäen poistumistien avoinna tehdä. Pidät mahdollisuudet avoinna. Niin on aina ollut. Tiedän, että pystyt satuttamaan pahastikin, tietyin osin oman etusi puolesta. Pelkään, että teet niin, en pysty seuraamaan logiikkaasi tässä. Rakas olet, yhä vain.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1450/2522 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, iloinen, välitön sä, "nopsajalka", mun ajatuksissa lämpimästi ja ihoni alla tuntuu hetket pienet, kuten kulmahuoneistossa sun kaa. Saispa viel tilaisuuden katsoa silmiisi ja jutella. Ois tahtoa tanssia, nauraa, rakastaa... Haaveenani on kokea lähitulevaisuudessa Caminito del Rey, mut saispa sut mukaan. <3 Lähtisitköhän. Pari kertaa ollaan oltu jo 4. kerroksessa ja toisella katsottiin ikkunasta. Olisitpa näkyvissä frendinä tutustua...Nähtiin hetken verran ja herätit roihun, hyvä herra. Suhun ois tahtoa tutustua. 🤗 Kauniita Unia.

Vierailija
1451/2522 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Niinpä niin. Kuten sanottu se kisa jää minulta väliin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1452/2522 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sä, tulit ajatuksiini eilen, maatessani nurtsil katsellen taivasta. Oli kuin hetki sun kans kulmahuoneiston eteisessä lähekkäin seisoen, mustavalkoisen julisteen edessä. Ujostutti yhtäkkiä, mut katsoin syvälle silmiisi. Puhuit asumisesta, olin muuttamas. Ja autoit keittiössä ja olit kiinnostunut tv-tasosta...Mul on ikävä sua eikä oo yhteyttä. Kauniita ja kivoja hetkiä kesäpäiviisi! 🤗 🌻 Ai niin, se oli maanantai ja mun lounasaika 22.3.21 ensikohtaaminen, ikimuistoinen. 

Vierailija
1453/2522 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salavan lähellä sua ajattelen. Oon miettiny taas tätä, ku vahvasti oot ajatuksissani ja ei nähdä. Jokaisena päivänä mä sua. Ois halua näyttää sulle jotain, jakaa kanssasi ja kertoa - te quiero guapo. Ensikohtaamisella sulla  maski, hanskat ja jesarikin meges. Hurmasit eleel, olemuksel ja nopsal katseel. 🤗 Saispa tilaisuuden tänä vuonna nähdä! Kävin tänää paikas, jossa tavattiin ja josta pihlaja ja koivuja kaadettiin. Joku oli vieny ostoskärryn lähelle. Käytköhän sä viel siel...Viime yönä olit unessani pitkästä aikaa, oispa täs taikaa.

Vierailija
1454/2522 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. En oikein tiedä mitä sanoa. Jäipä taas typerä olo. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1455/2522 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Loukkaannuitko tai ärsyynnyitkö, kun juuri mitään ei kuulu, eikä katsettasi ollut taas mahdollista tavoittaa. Mahdotonta tietää miksi. No, minulle sinä olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1456/2522 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahuoneistos sun kans, ne hetket olivat ainutlaatuista. Aistin sua tänään taas voimakkaasti, kuten kohdatessa tuolloin, ku kävit auttaa pari kertaa keittiös. Tietäisitpä mitä saatkaan mussa aikaan...Tuleeko päivä, ku nähdään ja saan kanssasi jutella. Tänään taas tahdon siihen uskoa. Buenas noches.<3

Vierailija
1457/2522 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä. Arki vie kaikki mehut ja se on yksi niistä hetkistä kun kaipaisin sinua lähelleni. Kuvittelen itseni kiinni sinuun. Aina ei tarvitsisi edes jutella mitään, voisi vain istua kesäillassa tai sohvannurkassa. Rakastan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1458/2522 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
1459/2522 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tällai keskiviikko kulmahuoneistos sun kans, sain kokea kauniita hetkiä. Katsottiin mm. ikkunasta Koivus olevaa räksynpesää. Ikkunan takana oli myös Pihlaja, molemmat jo kaadettu. Muutin pois tuon kevään 21 jälkeen...Tänään kävin tanssimas, ajatuksis sä. Saispa tanssia kanssasi vaik rannalla joskus, nopsajalka fiksaaja. Kauniit unia...🤗

Vierailija
1460/2522 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasi syvästi kun et vastannut javielä blokkasit.

-ystäväsi.

Ketju on lukittu.