Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1421/2522 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut suudelmaa kanssasi siitä lähtien toisinaan, ku näin unen ja suudeltiin pitkään. Katsottiin silmiin välillä ja juuri ku huulet taas koskettivat, heräsin...Oot ainoa, ketä saa mussa aikaan tällaisia tuntemuksia, kolahdit kovaa, uniikkia mies. Te quiero. 🤗

Vierailija
1422/2522 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella terveiset mummalle ja puppalle! 

Ja Inkerin anukselle, kohta taas tulen sinne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2522 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Toivoin, että kuulisin sinusta. Kunpa tietäisin mikä on totta ja mihin voin luottaa. Surullista on, että juuri sitä en koe voivani sinulta kysyä. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1424/2522 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕🌾

Vierailija
1425/2522 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan seuraasi. Haluaisin jutella kanssasi. Edelleenkään ei aavistustakaan mitä ajattelet. Rakastan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1426/2522 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Kaipaan seuraasi. Haluaisin jutella kanssasi. Edelleenkään ei aavistustakaan mitä ajattelet. Rakastan sinua.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Huomenna vedät hihasta ja sanot tämän. Ei se muuten etene.

Vierailija
1427/2522 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä🌾💖

Vierailija
1428/2522 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihana "nopsajalka" fiksaaja, iloisissa, ihanissa ajatuksissa. Ajattelin olemustasi kulmahuoneiston ovella, keväällä kerran ja sitä, miten hyvä oli lyhyis hetkis kanssasi olla ja jutella...Ja kävin tanssimassa ja tietty sä ajatuksissa...Buenas noches guapo. 🤗💘

Vierailija
1429/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tällai maanantai ja primavera, ku sut kohtasin ja ihastuin ensikohtaamisella. Olit iloisena oven takana, maski kasvoilla. Ja mä hämmentyneenä katsoin, ku elehdit ihanasti ja sit kulmahuoneistossa sun kans, juteltiin hieman asumisesta. Vetovoima on voimakas edelleen, mitä heräsi ja tunnen...Miks tää meni näin, et tavataan ja etäisyyttä pidetään. Salavan luota lähetän lämpöisiä terkkuja ja ajattelen hymyillen sua, ihana vaalee fiksaaja.

Vierailija
1430/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli tällai maanantai ja primavera, ku sut kohtasin ja ihastuin ensikohtaamisella. Olit iloisena oven takana, maski kasvoilla. Ja mä hämmentyneenä katsoin, ku elehdit ihanasti ja sit kulmahuoneistossa sun kans, juteltiin hieman asumisesta. Vetovoima on voimakas edelleen, mitä heräsi ja tunnen...Miks tää meni näin, et tavataan ja etäisyyttä pidetään. Salavan luota lähetän lämpöisiä terkkuja ja ajattelen hymyillen sua, ihana vaalee fiksaaja.

Vaalee?? Nopsajalka on kyllä tumma

Vierailija
1431/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Päivästä toiseen sen kerron, uudelleen ja uudelleen. Välillä olen varma, ettå sinäkin. Sitten teet tai sanot jotain, mitä ei kukaan kiinnostunut tekisi. Etkä ole valmis pukemaan mitään sanoiksi, suuntaan tai toiseen. Se on ihmetyttänyt eniten. Samoin jopa epäreilu käytös kun minä olen niin yrittänyt tehdä. Se ei sovi jotenkin yhtään muuhun kuvaan. Matkustan loputtomassa vuoristoradassa. Ja aina olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1432/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tällai maanantai ja primavera, ku sut kohtasin ja ihastuin ensikohtaamisella. Olit iloisena oven takana, maski kasvoilla. Vetovoima on voimakas edelleen, mitä heräsi ja tunnen...

Vaalee?? Nopsajalka on kyllä tumma

Ei oo nähty pitkään aikaan. Tavattaes oli pari vaaleaa hiusta hänel päälaella, ketä nopsaa teki työn ja jäin kaipailee. Kirjoitan tänne ja toisaalle, "nopsajalalle", toiveis et lukisi. Irl meen juttelee, mikäli näen, ku muuta en voi.

Vierailija
1433/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Päivästä toiseen sen kerron, uudelleen ja uudelleen. Välillä olen varma, ettå sinäkin. Sitten teet tai sanot jotain, mitä ei kukaan kiinnostunut tekisi. Etkä ole valmis pukemaan mitään sanoiksi, suuntaan tai toiseen. Se on ihmetyttänyt eniten. Samoin jopa epäreilu käytös kun minä olen niin yrittänyt tehdä. Se ei sovi jotenkin yhtään muuhun kuvaan. Matkustan loputtomassa vuoristoradassa. Ja aina olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sun ikuisen ja loppumattoman rakkauden tähden hänen pitäisi valita sinut. Olisit hänen loppuelämänsä luotettavin rakastava ihminen. 

Vierailija
1434/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sun ikuisen ja loppumattoman rakkauden tähden hänen pitäisi valita sinut. Olisit hänen loppuelämänsä luotettavin rakastava ihminen. 

Tuskin hän koiran virkaa tahtoo. 

Vierailija
1435/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ajattele miten lojaalin kumppanin mies saisi hänestä Tärkeästä.

Vierailija
1436/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ajattele miten lojaalin kumppanin mies saisi hänestä Tärkeästä.

Lojaalius hyvä, muttei  liikapalvominen. 

Vierailija
1437/2522 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä herätit jotain ja menit mun ihon alle. Oltiin ikkunan edessä lähekkäin ja sen takana nyt jo kaadettu Pihlaja. Tuolloin viides viidettä, rakastuin...Ainutlaatuista syvää sua kohtaan. Ja tuut yllättävis paikois muistuttaa, et sua ei pääse unohtaa. Tulit uniini vähitellen kesäl 21 ja kerran heräsin, sängystä putosin, sua niin ajattelin. Tänään taas funtsin rakkauden sanoja paperille espanjaksi sulle, guapo. 🤗 Saispa näyttää suoraan sydämen sanoi, nyt lähetän muutaman matkaan, ottaisitpa kii...

Vierailija
1438/2522 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen Mustarastaan ja ajatukseni vei mut aikaan, kolmen vuoden takaa. Äänesi voin kuulla kuin olisi eilinen, kulmahuoneistossa sun kans, eteises kasvotusten jutellen. Teit työtä keittiössä ja nostit kukalle tarkoitetun aluslautasen tiskipöydän putken alta. Se on nyt ruukun alla, jossa keltaisia Orvokkeja... Mulla on ikävä sua ja miellyttävää ääntäsi. Toisinaan voin nähdä kasvosi ja olemuksesi kuten tänään ja senkin, ku nostit katsettasi hetken uunin edessä, fiksattuasi saranan. <3 Bali- Malaga, tahtoisin tavata ja viel halata...

Vierailija
1439/2522 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. En jaksa uskoa, että kutsuisit minun suhdetta sinuun liialliseksi palvomiseksi, vaikka tiedät, että tykkään sinusta kovastu. Vähän naurattaa tuo ajatus. Rakas olet toki. Halaus yöksi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1440/2522 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakeittiön oviaukolla ja sä uunin edes ja sain nähdä hetken lempeän katseesi. Lähel oli mm. viininpunainen blenderi ja sininen kelloradio (on mul tässäkin kodissa). Tunsin sussa jotain tuttua ja oli kotoista. Kuitenkin herätit roihun, jota lähdettyäsi viuhkalla yritin viilentää. Vaik en sua nää, niin aiheutat yhä voimakkaat tunteet nää. Mun silmistä voisit nähdä rakkauden, guapo...Haluaisitkohan katsoa kuvia räksynpesistä joskus...Unia 🤗

Ketju on lukittu.