Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tietyt jutut harmittaa. En viitsi sen enempiä anella tapaamisia, olen toiveeni tehnyt selväksi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Annatko hänen viedä parhaat vuotesi odottamalla turhaan? Ei kannata antaa passiivisena omaa tulevaisuuttaan ja elämäänsä toisen ihmisen valtaan.
Kulmakeittiön ovella, sua katsomassa. Teit työn, josta eilen lävähti kuva puhelimeeni jonkinlaisena muistona tallentuneena. Olin ottanut sen, että voin liittää ilmoitukseeni... Tulit ajatuksiini myös tanssiessani lähellä paikkaa, missä 22.3.21 kohdattiin, ennen muuttoani. Lyhyitä kohtaamisia, mutta jätit jälkiä, mitkä yhä tuntuvat. Ihana mies. 🤗
Kaipaan. Ja ihmettelen. Yhtäkkiä olet taas viileä, etkä oikein katso edes silmiin. Käännät huomiosi muualle kesken lauseeni. En pysty ymmärtämään.
Hyvää yötä tärkeä<3
Keltainen, vihreä, lila ja sininen. Näistä eka johti luokseni. Muistan keskustelut sun kans, uuninluukun fiksaaja. Kauniita unia...🤗
Tervehdys ja terveiset Maijalle Koivumetsään.
Huominen tuo uudet tuulet tullessaan , tarina muuttuu kun kertoja vaihtuu.
Huomiseen
Ikävä. Tunnut olevan jossain kaukana. Toivoisin sinut lähelleni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
On tasan kolme vuotta siitä, ku kävin sua kaipaamas Helsinki Biennaalissa ja kuvasin mm. joutsenia. Sitä ennen oltiin katsottu 5.5. räksynpesää ikkunan takana, josta näki myös Pihlajan...Olisi ihanaa nähdä sut mies, sä kenties. Kulmahuoneistossa suhun rakastunut...Ihania kesäpäiviä sulle! 🤗💛
Helliä, ihania ajatuksia kohtaasi, kell' maski, hanskat ja jesari meges, ensikohtaamisel. Hyvä päivä takana, ois ollut kiva viettää sun kans...Hymyilyttää, ku dösää venates tuli yhtäkkiä ajatuksiin se mil vauhdil suhun ihastuin ja lopuks rakastuin. Kolahdit kunnol ja ei ikinä vastaavaa. Kaiken kruunasi kaks räksyä, jotka lensi lähel olevaan koivuun ihan samal hetkellä. Oot ihana, saispa kertoa...🤗
Kova ikävä. Tarve olla lähelläsi tuntuu ihan fyysisenä pakotuksena ja tyhjyyden tunteena. Toivoisin niin, että tietäisin mitä ajattelet. Mitkä asiat sinua hiertää tai aiheuttaa epävarmuutta, mitkä ei. Nyt vain arvailen. Olen viimeaikoina lukenut vain viimeisen tunnin viestejä. Välillä tekstit aiheuttavat epävarmuutta, vaikkeivät ne varmuudella olisi sinun kirjoittamiasi. Yösuukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Iloinen, välitön sä, fiksaaja, ajatuksis taas kuoriessani perunoita ja laittaessani uuniin jauhelihavuoan. Nopsaa kävit tekemäs pari kertaa työt ja hieman juteltiin eteises, jonka kaapin oves oli värikkäät nupit ja juliste. Otin ne muuttaessani mukaan, n. 2 kilsaa etelään päin...Tanssies aiemmin, tuli räksy lähistölle hakee matoa...Haaveissa tanssia sun kans, vaik hiekkarannalla. Tuttuus jonka tunsin ja tää voima, mikä vetäisi puoleesi, kiehtoo.<3
Ikävöin. Mistä tahansa tekemisistä haaveilen, ensimmäinen ajatus on aina, että haluaisin tehdä sen sinun kanssasi. Oli kyse sitten keikasta, ulkoilusta, matkasta, vierailukohteesta tai ruokapaikasta, aina ensimmäisenä mielessäni olet sinä. Muu tuntuu aina vähän väärältä tai vajaalta. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Maatessani tänään nurtsil ja katsellessani taivasta, ajattelin sua. Hiljaisuuden rikkoi linnunlaulu ja siihen ois voinu nukahtaa...Sua katsoin syvälle silmiin eteises, ku seistiin lähekkäin, kulmahuoneistos. Bongasin pari vaaleaa hiusta päälaelta ja ois tehnyt mieli koskettaa kasvojasi mies. Muistan hyvin myös sun ihanan äänesi. Kauniita unia...🤗
Ikävöin. Siinä ei kai ole sinullekaan mitään uutta. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisuukkosia lempeitä. Olet ollut ajatuksissani. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Tänään vallinnut syvä voimattomuus koko kropassa. Nukuin pitkään. Jalat painoi kuin olisi kymmenien kilojen lisäpainoja kantanut ja 200 metrin matkassakin oli tekemistä. Oli pakko levätä ja nukuin sitten 2-3 tunnin päiväunetkin. Toivottavasti voimat palaa huomiseksi. Ajattelin sinua. Millaista olisi viettää kesää kanssasi. Juhannusta. Juhannusta vietän läheisten kanssa mökkioloissa. Tänä vuonna rauhallisissa oloissa pienellä piirillä neljälleen. Ehkä istun myöhään yöllä rannalla ja ajattelen sinut siihen vierelleni.
Lempeitä suukkosia uniisi rakkaani. Unien maassa viereesi hiivin. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗
Ikävä on. Kaipaan henkilökohtaista kontaktia niin. Monesti olen luullut sinun aikovan ehdottaa jotain näkemistä tai sellaista, mutta eihän se ole niin mennyt sitten. En oikein tiedä miten sinua pitäisi tulkita. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Taas sain tuntea sut voimakkaasti kuin niinä parina kertana, kulmahuoneistos sun kans. En voi olla miettimät näkyä, jonka sain nähdä susta ja musta. Tuleeko joskus aika, ku saan kertoa siitä, mut ainoastaan sulle. Se oli jotain hyvin kaunista ja mulle ennen kokematonta...Miksi vaikutat näin, ku ei nähdä, ihana sä, "nopsajalka" fiksaaja. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Taas sain tuntea sut voimakkaasti kuin niinä parina kertana, kulmahuoneistos sun kans. En voi olla miettimät näkyä, jonka sain nähdä susta ja musta. Tuleeko joskus aika, ku saan kertoa siitä, mut ainoastaan sulle. Se oli jotain hyvin kaunista ja mulle ennen kokematonta...Miksi vaikutat näin, ku ei nähdä, ihana sä, "nopsajalka" fiksaaja. 🤗
Mistä tuo nopsajalka-nimitys tulee? Onko hän kova pinkomaan pakoon?
En minä tohdi halausta pyytää, vaikka sitä tosi, tosi kovasti tarvitsisin. Sitä vain toivoo, että tajuaisi. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Tietyt jutut harmittaa. En viitsi sen enempiä anella tapaamisia, olen toiveeni tehnyt selväksi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3