Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1401/2522 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnisteita lisää, mikäli ihana kävisit tääl: Se oli puinen tv-taso, jonka olin laittamas muutos pois, ku olit eteises mustavalkoisen julisteen edessä, kuvana Blade. Oisin sen  antanut, jos se olis ollut ehjä. Huoneessa oli myös banskulaatikoita. Muistan ku katsoit rannekelloa ja olit rauhallinen, vaik kiire tais sul jo olla. Hetket susta tuli ajatuksiini ja nautin niistä. Buenas noches guapo. <3

Vierailija
1402/2522 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala taivasta, kulmahuoneistossa sun kans. Koskettaa sua ku saisi, enemmän tutustua... Mikäli ikkunast olis katsottu, ois nähty hassu "puupää" rusakko. Olit penkillä lounasaikaan myös siin lähellä ja viis minsaa myöhemmin lähteny, ku olisin tullut jutskaa, toukokuussa. Aikaa tuosta jo 3 vuotta...Merelliset terkut! Näin 2 joutsenta ja ajattelin sua, et oisitpa mukana. Naurettais, halattais tai hiljaa oltais ja katsoisin silmiin sua, ihana "nopsajalka". Suudelma kanssasi unessani, on muistona. Toiveissa viel joskus tulevaisuudessa. 🤗💘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2522 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet minulle rakas. On vain vähän kapasiteetti nyt täynnä. Turhauttaa sekin, etten näe sinua pitkään aikaan. Suukko, jos huolit.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1404/2522 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Olet minulle rakas. On vain vähän kapasiteetti nyt täynnä. Turhauttaa sekin, etten näe sinua pitkään aikaan. Suukko, jos huolit.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hmmmm, mikähän koulu... Nyt ymmärrän kirjoituksiasi. Helppo päästä lähelle ja olla lähellä ja hipaista ohi mennen, tai muuten koskea. Toivottavasti koulu jatkuu molemmilla taas syksypuolella ja lähentymistä ehkä tapahtuu enemmän. 🙂

Vierailija
1405/2522 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä kesäheinä💖

Vierailija
1406/2522 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Rakastan sinua. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1407/2522 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä poissa sydämestä? 

Vierailija
1408/2522 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, mukava, välitön sä. Mulla on ikävä! Koko ikäni tuntui, et jotain puuttui ja luulin jo, et en tuu kohtaamaan. Sussa sain ja sulla on avain, mitä vailla oon. En voi välimatkalle mitään, joka erillään pitää. Et halunnut yhteyttä, et tarvinnut ystävyyttä. On pitänyt yrittää ymmärtää. Vuosien yksinolo vie mut toisaalle tielle. Joudun lakata kirjoittamasta, kaipaan irl aina elokuusta (ikuisuuden 8)... Sun katsettasi unohda en. Mä, rakastaen.  Hyvää yötä ja munkkiaratteja uniisi, guapo.

Vierailija
1409/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen, mukava, välitön sä. Mulla on ikävä! Koko ikäni tuntui, et jotain puuttui ja luulin jo, et en tuu kohtaamaan. Sussa sain ja sulla on avain, mitä vailla oon. En voi välimatkalle mitään, joka erillään pitää. Et halunnut yhteyttä, et tarvinnut ystävyyttä. On pitänyt yrittää ymmärtää. Vuosien yksinolo vie mut toisaalle tielle. Joudun lakata kirjoittamasta, kaipaan irl aina elokuusta (ikuisuuden 8)... Sun katsettasi unohda en. Mä, rakastaen.  Hyvää yötä ja munkkiaratteja uniisi, guapo.

Mikä se avain on?

Vierailija
1410/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit ajatuksiini sinitaivaan alla, ihana sä,  "nopsajalka". Oli hetken vaan mä ja 2 räksyä ympärillä, nurtsilla...Paikkaan mis tapasin sut kevääl 21, oli alle kilsa. Kaunis päivä, taas vahvana ajatus, sun kans päiväni, jakaa tahtoisin...Ja keskiviikkohan se oli, kun uunin saranan fiksasit. Kulmahuoneistossa sun kaa ja äänes voin kuulla ajan takaa...🤗💘

Vierailija
1411/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Aina ikävä. Olisitpa mun lähellä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1412/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen, mukava, välitön sä. Mulla on ikävä! Koko ikäni tuntui, et jotain puuttui ja luulin jo, et en tuu kohtaamaan. Sussa sain ja sulla on avain, mitä vailla oon. 

Mikä se avain on?

Mun "puuttuva palanen", hänet tuli kohdata tietystä syystä. Enempää en valitettavasti voi avata, pitäisi kaipaamani kaa kasvotusten tavata. Ja jutella...En saa yhteyttä. Ja etsiä en enää jaksa eikä oo keinoja. Kyl tää tästä.

Vierailija
1413/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I can be your w h o r e 

Vierailija
1414/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can be my l o v e

Vierailija
1415/2522 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sua ihana tänään, ku tanssin. Sun hymyä, joka ulottui silmiin maskin takaa, ku sut kohtasin. Musa vei mut aikaan tuohon ihanaan ja sun olemukseen. Sain olla hetken lähelläsi ja katsoa silmiisi eteisessä, jonka  kaapin ovis oli eriväriset metallinupit. Nuku hyvin mies, sä kenties. 🤗

Vierailija
1416/2522 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä kohtaasi, tunnen taas niin kovasti. Saisinpa sulle näyttää ja kertoa, mitä saat kehossani aikaan. Kulmahuoneistossa sun kaa, juteltiin hieman pari kertaa ja ne olivat hetket vailla vertaa. Tuntisitpa kaipauksen, ku sua ajattelen ja yhteisistä hetkistä lisää haaveilen. Bali, Malaga, Kontula mikä vaan käy, mut ei sua missään näy. Terkkuja ihana!

Vierailija
1417/2522 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Haluan. Ottaisitpa vain kainaloon ja juteltaisiin vaikka sitten siipikarjasta. Tai mistä vaan. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1418/2522 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä! Ensikohtaaminen oven takana, mis oli oranssi lattia. Muistan hyvin tuon hetken ja sun iloisen olemuksen. 🤗 Juttelit kanssani eteises, mis oli 2 kassii lattial Sorttiin menos ja sanoin, et huomioi ne ohimennes, ettet kompastu. Kylppäris oli porrastikkaat, ku kävit samalla nopsaa, ku keittiös jeesasit. Vedit puoleesi niin voimakkaasti ja tykkäsin, ku joitain viikkoi myöhemmin tulit takas. Ois pitäny tuolloin pyytää numerosi, sul oli mun. Aika menee niin äkkiä, ois tunnettu jo vuosia. ...Ja sillai musta tuntuu, et vois jatkaa mihin jäätiin. Kaipaan sua, fiksaajamies. Corazón.

Vierailija
1419/2522 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit yllättäen voimalla ajatuksiini, ihana sä, "nopsajalka". Olin lähel paikkaa tuolloin, mis 2 hevosta ja alkoi hymyilyttää. 🤗 Nautintoa "katsella" näkymää susta, eikä vaan se, siinä oli muutakin. Ja samalla hulahulavannetta pyöritin...Sellainen mul oli entises kodissani kuntopyörän vieres, ku kävit ja seisoin lähel sua, ikkunan edes. Salavan läheltä terveiset!

Vierailija
1420/2522 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Turhaan varmaankin. Paikallaan ja jumissa. Aina ja ikuisesti. Varmaan tietäisin jos joskus olisit jotain minusta halunnut. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.