Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1141/2522 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin oikeasti keskusteluistamme. Voisimmepa puhua tavallisesti vielä.

Tavallisesti? 

Vierailija
1142/2522 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aatellut, että taas toukokuussa teen liikkeen sun suhteen. Tällä kertaa selkeämmän liikkeen kuin viime toukokuussa. Se keskustelu työpaikan kahvipöydässä viimeksi sai mut kuitenkin epäröimään. Olen tainnut kuvitella kaiken. 

Muiden läsnäollessa? Yritän olla olematta liian ilmeinen. Et ole kuvitellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2522 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahuoneiston eteisessä kerran, sain katsoa silmiisi ja seisoa lähelläsi hetken verran. Muistan myös, ku katsoit kelloa ranteessasi ja ympärillesi. Katselin sua ja nyt laitan vinkin liittyen aikaan, mikäli lukisit... Terkkuja ihana!

Vierailija
1144/2522 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen mieli lähestyy sinua.

Vierailija
1145/2522 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on. Voisin rutistaa sua nyt niin lujaa. Haluaisin kokeilla mitä me lopuöta sittrn olisimme. Menisikö meillä yhtä hyvin yksiin kuin tässä kontekstissa. Lähelläsi maailma on jotenkin vain niin oikein.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1146/2522 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
1147/2522 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nähdä ja kuulla äänesi päivälleen 3 v. sitten mustavalkoisen julisteen edessä, eteisessä. Sytytit tunteet, jotka tunnen yhä roihuna ja mun on nytkin kuuma, ku ajattelen sua, ihana hymyilijä "Balin" mies...Juliste on yhä tallella, tässä kodissa. Toinen puoli saattaisi kiinnostaa sua enempi ja mikäli nähtäisiin, niin voisin antaa sen sulle. Hyvää yötä ihana, nuku hyvin. <3

Vierailija
1148/2522 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen, vihreä, lila ja sininen. Niistä ekan ovella näin sut maskin takaa iloisena, hymysi ulottui silmiin ja elehdit, ku näytit ikkunaan päin mustan kaiteen luona, mis oot työssä. Voin vain katsoa sua ja ensikohtaamisella ihastuin. Kiinnostuin nopsasta katseestasi, vedit puoleesi kulmahuoneistossa, jossa oli tammilaminaattilattia. Juteltiin, muutin ja jäin kaipaamaan. Etsin sua mies, nähtäispä!

Vierailija
1149/2522 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on. Paljonkin olisi sanottavaa ja kerrottavaa, tuskin saan siihen koskaan tilaisuutta. Olet niin ristiriitainen. Halein kauniit unet.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1150/2522 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan katsoa sua silmiin ja kuulla äänesi, aistia sua kuten kulmakeittiössä, eteisessä tai olohuoneessa ikkunan edessä kerran, näyttäessäni sulle vastapäisen talon lähellä olevaa räksynpesää. Kaikki kävi niin äkkiä, rakastuin suhun toukokuus 21, ihana mies.

Vierailija
1151/2522 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Irma, oi Irma, kaipaan lemmenlääkintää. Mä tositarkoituksin etsin lemmenystävää. Sävel Irwin Goodman, sanat Emil Von Retee eli Vexi Salmi.

Vierailija
1152/2522 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin. Tuntuu tyhmältä ehdottaa näkemistä, vaikka sitä kovasti toivoisin. Niin useasti se ei ole sopinut ja tietenkin mietin, onko se vain kaunis tapa kiertää se, ettet lopulta halua, vaikka muuta sanot. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1153/2522 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ihana nopsajalka, kohtasin lämpöä ja valoa. Aika, jonka sain viettää kanssasi, koin tunteen jostain aiemmasta. Ois halua kertoa ja tutustua enempi. Olin sinkku, ku tapasin sut 3 v. sitten ja oon yhä...Oon etsiny sua ja viime päivinä ymmärtänyt etten taida enää nähdä...Toisaalla kysyttiin näkyykö ikävä ja toisinaan kyyneleet kastelee vaik dösässä. Löysin sut vaalea mies ja kadotin. ***** ****.

Peikonkulta
1154/2522 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia ja haleja uniisi rakkaani. Möngin viereesi ja rauhaisaa unta näen. Nuku hyvin. Kauniita unia N-mies. 💚🤗

Vierailija
1155/2522 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pääsiäisen alla mietin, ku vuosi sitten kirjoitin tänne ja toisaalle. Tavattiin 3 v. sit pääsiäisen alla ja vapun jälkeen rakastuin... Semana Santa alkoi tänään ja ois ollut kiva lähteä kanssasi. Kuten myös kokea sun kaa Caminito del Rey. Haaveita & toteutettavissa, mut näenkö sua...Tulisiko mun lähteä yksin toteuttaa...Etsin sua irl, mut tänne lakkaan kirjoittamasta 8.8. n. 11.21. "Balin" mies. <3 Hyvää yötä ja kauniita unia. Helsingissä sua.

Peikonkulta
1156/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 8km:n lenkillä kauniissa luonnossa. Yksinäinen telkkä potkutti paikoillaan vastavirrassa. Ei ollut niin pelokas kuin telkkäpariskunta viime viikolla. Viisi peuraa oli syömässä pellolla, pakokärki rummutti puuta läheisellä mäellä. Olisitpa ollut mukanani. Iloa ja aurinkoa päivääsi rakkaani. 💚🤗

Vierailija
1157/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus uloskirjoittaa itsesi niillä täsmäämättömillä kellonajoilla?

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1158/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Voihan olla, että paikalle olisi tullut ihmisiä, joita hän ei olisi halunnut tavata? Itselläni syy voisi olla tämä. Sivusta.

Peikonkulta
1159/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipusutus uniin syviin. Ajatusten siivin, vierees hiivin ja koko yöksi siihen jään. Yhä syvemmälle kainaloon painautuen. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1160/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Voihan olla, että paikalle olisi tullut ihmisiä, joita hän ei olisi halunnut tavata? Itselläni syy voisi olla tämä. Sivusta.

Ei ole mistään sellaisesta kyse. Ei vain puhunut ihan totta. Sanoi tehneensä yhtä asiaa, jolloin ei olisi voinut tehdä toista, minuun liittyvää. Unohti vain laittaneensa minulle  silloin (irl) viestin. 

Ketju on lukittu.