Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1181/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Rakastan sinua. <3

Peikonkulta
1182/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pintaa hiveleviä kuumia suudelmia ja unihalikkaita. Viereesi unille painaudun. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ajattelen. Aika näyttää, miten asiat menevät, haluatko oikeasti vai et. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ootellaan tässä nyt vielä uudet neljä vuotta, jos sitten.

Vierailija
1184/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ajattelen. Aika näyttää, miten asiat menevät, haluatko oikeasti vai et. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että mies ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut? Vaikutat aika sitkeältä tapaukselta.

Hän on kirjoittanut vähintään 250 tämän ketjun kaikista viesteistä.

Vierailija
1185/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi surullinen. Aika isot asiat mietityttää kyllä nyt sinun toiminnassasi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Minäkö se nyt olen tarinan pahis? Kyllä se vaan suututtaa ihmisiä, kun kiltti tyttö ei otakaan enää vain kaikkea kiltisti vastaan. Mutta kuulkaa, minä en koskaan halunnut olla kiltti eli toisin sanoen teidän kynnysmattonne. Näiden silmien takana on niin paljon vihaa.

Vierailija
1186/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi surullinen. Aika isot asiat mietityttää kyllä nyt sinun toiminnassasi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Minäkö se nyt olen tarinan pahis? Kyllä se vaan suututtaa ihmisiä, kun kiltti tyttö ei otakaan enää vain kaikkea kiltisti vastaan. Mutta kuulkaa, minä en koskaan halunnut olla kiltti eli toisin sanoen teidän kynnysmattonne. Näiden silmien takana on niin paljon vihaa.

Miestä edelleen kaipaan, joten ei sinulle. 

Vierailija
1187/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kova ikävä. Rakastan sinua. Suukko ja silitys. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1188/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia ja helliä suudelmia uniisi rakkaani. Unen rajoilla viereesi möngin. Jos yöllä kuulet hennon murinan se olen vain kuorsaava minä. 😁 Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1189/2522 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että hylkäsin sinut.

Et ymmärtänyt, että XXXXn itsemurha oli vaikeaa myös minulle. En halunnut kannatella sinuakin ja oli epäreilua, ettet ottanut vastaan ammattiapua. Vaadit minulta aivan kohtuuttoman paljon ja tuntui, että usein hyväksikäytit minun hyväntahtoisuuttani.

Toisekseen en ymmärrä miksi sinun oli heti XXXXn itsemurhan jälkeen taas otettava ulkomaalainen alistava mies elämääsi. Miten olit niin tyhmä ja sokea, ettet tajunnut hänen rankaisevan sinua fyysisesti ja henkisesti joka kerta kun olet kanssani tekemisissä. Hän melkein tukehdutti sinut kerran!! Haukkui sinua kiertopalkinnoksi, murtautui sosiaaliseen mediaasi ja asensi puhelimeesi seurantaohjelman!! Tottakai minä häivyin elämästäsi, kun hän rankaisi sinua, jos olimme tekemisissä. Enkä oikeasti jäänyt kaipaamaan sitä, että soitat itkien kotinne lukitusta vessasta ja pyydät apua, mutta kieltäydyt eroamasta.

Toivon, että löydät rakkautta itseäsi kohtaan.

Vierailija
1190/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa sulta edes "moi" 😔

Vierailija
1191/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾

Vierailija
1192/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ikävöinyt sinua paljon. Joku mietiskeli montako viestiä olen kirjoittanut sinulle. Ihan tajuttoman monta. Jospa olisit lukenut niistä joskus jonkun ja se olisi tuottanut sinulle iloa. Minä rakastan sinua. Halein suukoin, kuntarajainmiestä lainatakseni. Hän on ollut lähes(?) yhtä sinnikäs kuin minä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1193/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni. Olet rakas!

-mopojoppe-

Peikonkulta
1194/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helliä suukkosia ja lämpöisiä haleja uniisi rakkaani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1195/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen ikävöinyt sinua paljon. Joku mietiskeli montako viestiä olen kirjoittanut sinulle. Ihan tajuttoman monta. Jospa olisit lukenut niistä joskus jonkun ja se olisi tuottanut sinulle iloa. Minä rakastan sinua. Halein suukoin, kuntarajainmiestä lainatakseni. Hän on ollut lähes(?) yhtä sinnikäs kuin minä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Kuinka monta vuotta sä oot kaivannut?

Vierailija
1196/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Kuinka monta vuotta sä oot kaivannut?

Pari vuotta kirjoitellut. Sivu

Vierailija
1197/2522 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus humahti läpi kehon taas, sua ku ajatteli...Ajatukset lämmittävät sisintä kuten niinä kahtena päivänä keväällä kerran, jolloin jutskattiin keltaisen rapun kulmahuoneistos. Aika tuntui pysähtyneeltä, sain nauttia täysil tunteista, mitä herätit mussa ja aistin sua. Lähistöllä saattoi nähdä hassun "puupää" rusakon...Haluaisin niin syleillä sua, ihana.💛

Vierailija
1198/2522 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Ajatuksissani ja unissani olet. Onneksi elämässänikin jollain tapaa. Haluaisin sinut ihan lähelle. Haluaisin olla sinun.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1199/2522 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit tiskipöydän alta, putken läheltä, kukalle tarkoitetun savisen aluslautasen ja nostit sen viininpunaisen leivänpaahtimen viereen. Näin sen, ku olit lähtenyt ja tokenin hieman tunteista, jotka herätit 3 v. sitten...Laitoin keltaisen narsissin siihen tipujen kanssa tääl kodissa. Katsoin espanjalaista sarjaa ja tulet ajatuksiini vaalea mies. Olet mulle enempi kuin hymy tai lempeä tai nopsa katse, jotka näin. Tunsin sut sielussani, rakastuessani. Ja nautin kuulla ääntäsi, mies. Maravilloso! 

Vierailija
1200/2522 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Malagassa ja ajattelin sua, kun tää ketju avattiin. Olin myös tasan viis vuotta sitten ja tuolloin näin äitini, ketä kaipaan...Kenties joskus saan kertoa sulle, vaik nuotion ääres tai mikäli pääsen sun kans reissuun. Unia.<3

Ketju on lukittu.