Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Hyvää yötä sulle, ketä sain katsoa silmiin eteisessä kerran, mustavalkoisen julisteen edessä. Kaapin ovissa oli eriväriset nupit ja vieressä tavaraa pussissa Ser- kierrätykseen menossa. <3
Ikävä. Kaipaan kovasti sinua lähelleni. Tuntuu, ettei täällä voi koskaan sanoa mitään oikeaa. Tuntuu myös, että näkeminen ei koskaan käytännössä sitten kuitenkaa onnistu. Silityksiä hyviksi uniksi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kaipaan kovasti sinua lähelleni. Tuntuu, ettei täällä voi koskaan sanoa mitään oikeaa. Tuntuu myös, että näkeminen ei koskaan käytännössä sitten kuitenkaa onnistu. Silityksiä hyviksi uniksi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Joskus on vain parempi jatkaa matkaa ja unohtaa.
Mä en voi antaa enää sun satuttaa mua. Nyt on sun vuoro tehdä tälle jotain. Mä olen aina valmis mut tarvitsen selityksen sulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi antaa enää sun satuttaa mua. Nyt on sun vuoro tehdä tälle jotain. Mä olen aina valmis mut tarvitsen selityksen sulta.
Selityksen mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Joskus on vain parempi jatkaa matkaa ja unohtaa.
Jatka toki, jos sinusta tuntuu siltä.
Sun äänen nyanssit on tänään ollut kovin ajatuksissani ja hymyilyttää nyt, mut nopsa katseesi myös, johon kiinnitin heti huomiota. Tunsin sussa tuttuutta, lähelläsi oli hyvä olla ja tunnen sut jostain aikaisemmasta, ihana... Katsottiin räksynpesiä, kerroin rapun lampun pääl olevasta mustarastaanpesästä ja viel puhuttiin hieman matkoista. Sun lempeä katsee tuolta päivältä sydämeen piirtyneenä, vaalea mies. Kosketit syvältä koskematta ja kaipaan niin sua. Rakastuin. Etsien irl, Hki.
Kaipaan sinua paljon. Oler minulle rakas. Haaveilen niin paljon rauhallisesta ajasta kanssasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ihana sä, usein tänäänki ajatuksissa. Keho tuntee taas roihua ja vastustamatonta vetovoimaa. Tunteeni heräsivät lähes kolme vuotta sit (22.3.) ensikohtaamisella paikas, jonka pihalla on uudehko lipputanko. Se ei ole enää siinä, mis oli aiemmin vaahterakin. Poikkesin tänään, näin lipun liehumassa. Ja sut muistoissa eteises lähel puhumassa...<3
Sulle kel oli maski, hanskat ja jesariki meges, ku ekan kerran tavattiin ja juteltiin. Ihastuin ja kiinnostuin...Mul on nykyises keittiös yhä sama kelloradio, ku kävit fiksaa tiskipöydän luona jotain...Hyvää yötä ihana, nuku hyvin. Kenties saan kertoa viel, mitä tunnen... <3
Minuus tunsi sut, ken keltaisen rapun ovella, jossa oranssi lattia ylemmissä kerroksissa ja iloisesti elehdit maskin takaa. Kaikki kävi niin nopsaa ja en ollu pysyä vauhdis meges, ku ihastuin lähtemättömästi...Sun elämään, ku sais kosketuksen, yhteyden. Annoit mulle tietämättäs jotain arvokasta, myöhemmin toukokuussa ja en voi enkä halua unohtaa sua. Tuun rakastaa sua aina, vaik en enää löytäisi toista kertaa...Sut veisin katsoo joutsenia, munkkiaratteja, perhosia ja... Kulmahuoneistossa A9 juteltiin v.21, muutin.
Yhä ajattelen sua mies, ku kuorin perunoita ja laitan uuniin laatikkoruoan, kuten tänään. Ruoka on rakkaudella tehty. Hymyilyttää...Ja voin näin tuntea sut myös lähellä, kuten ne pari kertaa, ku kävit kulmakeittiös fiksaamas ja juteltiin hieman v.21...Näkisinpä sut, ihana ja kenties voisin näyttää nykyisen kotini viel joskus. Ensikohtaamisesta sua ja olisi kiva enempi tutustua. Herätät tunteet aikamoiset.
Ikävä. Murusilla mennään. Ilman mitään tietoa mistään. Sen tiedon suhteen olet poikkeuksellisen itara. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen uuvuksissa. En jaksa juosta perässäsi enää. Joskus sitä kaipaa vaan selkää signaalia siitä, että toinen ihan oikeasti haluaa minut. Sitä en ole saanut. Puheet on viimeaikoina viitanneet ihan muuhun suuntaan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Saisinpa nähdä kasvosi ja lempeän katseesi tai vaik sen nopsan, ku katselit ympärillesi entisessä kodissani. Katselin sua, et tainnu huomata. Vedit puoleesi sellaisella voimalla. Voin tuntea sut yhä voimakkaasti toisinaan, ajatellessani sua, nytkin. Ensikohtaaminen 22.3.21 n. 11.45 A9 ovella. Ihastuin ja 5.5. jutellessamme lisää, rakastuin...Etsin sua. On uskomatonta, et näen joskus ihmisiä, keitä tunnet ja juttelenki, mut en sua mies, ainakaan toistaiseksi. Mul on ikävä. Sydän.
Pidin oikeasti keskusteluistamme. Voisimmepa puhua tavallisesti vielä.
Sinä ihana! Sydän tekee miten haluaa ja sut nähdessäni, tiesin löytäneeni. Asuin poikani kans, ku soitit ovikelloa. Kaunis hetki, jonka muistan hyvin ja hymyilen ajatellessani niitä hetkiä 25 minuutin aikana, jona aistin sua, nopsajalka. Tuolloin mul oli tummemmat hiukset ja lasit, nyt vaaleammat sekä piilari, jos etsisit nimelläni, joka sul oli tiedossa. Et kertonut omaasi, enkä ihastuksissa tajunnut kysyä. Nähtäispä, yritän perässäsi pysyä...<3
Olin aatellut, että taas toukokuussa teen liikkeen sun suhteen. Tällä kertaa selkeämmän liikkeen kuin viime toukokuussa. Se keskustelu työpaikan kahvipöydässä viimeksi sai mut kuitenkin epäröimään. Olen tainnut kuvitella kaiken.
Läheisiäni kaipaan, mutta ennen kaikkea kaipaan Jeesusta tuomaan valon tähän synkkään maailmaan!