Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1161/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa palata siihen hetkeen, ku käännyit portaissa katsomaan hymyillen, mustan kaiteen luona. Olin tulossa sanomaan sulle jotain ihan muuta kuin sanoin. Vielä vähän peruuttaisi, niin hetkeen olohuonees. Siel mm. banskulaatikoita, partsin kalusteet, entinen sänky ja tv-taso, jota palasit oven suuhun katsoo. Otin videolle sen rapun, jota ei oo ja kulmahuoneiston. En mä sitä kaipaa, halusin muiston paikasta, jossa rakastuin suhun, "nopsajalka"...Sais edes tietää käviks sä Balil, mä niin toivon sulle sitä. Ymmärrät, jos pääsen näyttää kuvan räksynpesäst...🤗

Vierailija
1162/2522 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään iltaa kohti yötä, ei oo mennyt, etten sua olis ajatellut. Löysin sussa ihmisen, ketä ilman on "vaikea" olla, kun voisi jakaa onnea. Kauniita unia. <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2522 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään iltaa kohti yötä, ei oo mennyt, etten sua olis ajatellut. Löysin sussa ihmisen, ketä ilman on "vaikea" olla, kun voisi jakaa onnea. Kauniita unia. <3 

Kenelle? Balin miehelle?

Vierailija
1164/2522 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi surullinen. Aika isot asiat mietityttää kyllä nyt sinun toiminnassasi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1165/2522 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Balin miehelle?

Joo. Ensikohtaamisesta. Niin monet kerrat on tehny mieli tarttua puhelimeen, saada kuulla äänensä ja sitä huomaa ettei voi, ei oo yhteyttä. Nähdä edessäni viel joku kaunis päivä, on ainoa chänssi. Pidän kii tästä!

Peikonkulta
1166/2522 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla, mustarastaan laulellessa, illan viileydessä, haikein mielin sinua viereltäni tunnustelin. Nukkumaan käydessä tuon laulun siivin ajatuksissani kainaloosi salaa hiivin. Lämpöä ja rakkautta uniisi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Peikonkulta
1167/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 9km:n lenkillä keväisessä luonnossa. Yhä yksinäinen telkkä ui joessa. Joutsenet huusivat kauempana. Kevään ensimmäiset kurjet lensivät yli. Pikkulinnut lensivät kosiolentojaan pellon yllä ylös alas. Tänään näin fasaaninkin, enkä vain kuullut huutoa metsästä. Olisitpa ollut mukanani näissä hetkissä. Iloa ja aurinkoa päivääsi. 💚🤗

Peikonkulta
1168/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä aavistelen meidän olevan naapureita. Taannoin kuvittelin näkeväni autosi parkissa ja säikähdin, jos olisin nähnyt sinutkin. Jollain tapaa olen ajatellut sinun maininneen jotain. Kun tunteet oli vain yksipuolisia niin olisin nolostunut liikaa kohdatessa. Liian yllättävää olisi kohdata pääsiäisenä. Kun varjo kulkee valoa nopeammin niin sekin on oikein ja väärin. Jään sinne väliin mahtuvaan aikaan. Hetkeksi. Sillä hetkellä tiedän enemmän kuin näkisin. 

Jossain ajassa, unen rajamailla, kaivaudun kainaloosi ja annan kaiken lämpöni. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1169/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. En edelleenkään ole kovin hyvillä mielin. Itse asiassa aika toivoton olo ihan kaiken suhteen, sinä olet liittynyt viimeisimpänä siihen joukkoon. Jos sinä olisit minut halunnut se olisi jo tullut ilmi. Enkä edes jaksa laskea kaikkia niitä vastauksetta jääneitä tykkäämisen ilmauksia.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1170/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on välittämisestä, mitä et ilmaise. Aina vain siitä. 

Vierailija
1171/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi surullinen. Aika isot asiat mietityttää kyllä nyt sinun toiminnassasi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Millaiset asiat mietityttää? Nyt on ollu vaikeaa

Vierailija
1172/2522 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Millaiset asiat mietityttää? Nyt on ollu vaikeaa

Pohjimmiltaan juontaa varmaan siihen, minkälaisen arvon minulle annat ja miten toisen tarpeet suhteutuu omiin. 

Vierailija
1173/2522 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ajattelen. Aika näyttää, miten asiat menevät, haluatko oikeasti vai et. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1174/2522 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään muurahaispesän vilinää seuratessakin olit ajatuksissani. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1175/2522 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden näyttämö eteisessä kevääl kerran, seistiin lähekkäin mustavalkoisen julisteen edessä. Juteltiin hieman asumisesta ja kun puhuit, katsoin sua, niin teki mieli koskettaa kasvojasi. Käänsin päätäni hämilläni kohti seinää ja hoin mielessä, et katso nyt silmiin takas ja katsoin, sinä ihana! Vieres 2 kassia  SER-jätettä kerättynä, sanoin niistä sulle, et huomioisit mennessäsi, ettet kompastu. <3 Kävit välil auton luona nopsaa ja palasit. 🤗 Ajatuksis sun olemus, ääni ja lempeä hymy...

Vierailija
1176/2522 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kääntää katseesi uunin luota, olit polvillasi siinä edessä, tullessani oviaukolle. Kävin hakee maskin tuolloin, et näkisin, ku fiksaat saranan ja olit sen jo ehtinyt tehdä, nopsajalka. Katseesi muistan yhä ja saa aina mut hymyilee, ajatellessani. Loit kultaisen muiston mulle, joka lämmittää ja roihuaa. Tietäisitpä kuinka ajattelen sua mies...

Vierailija
1177/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, never forget. R.I.P. M

Vierailija
1178/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ajattelen. Aika näyttää, miten asiat menevät, haluatko oikeasti vai et. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että mies ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut? Vaikutat aika sitkeältä tapaukselta.

Vierailija
1179/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että mies ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut? Vaikutat aika sitkeältä tapaukselta.

Nähtävästi minun on. Miksi olet siitä kiinnostunut? Mitrn on oman kaipauksesi laita vai tirkisteletkö vain? 

Vierailija
1180/2522 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Jaahas, näin tämä sitten taas jatkuu. En jaksa oikein ymmärtää. No, kuten haluat 🤐.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.