Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1101/2522 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki eteisessä kerran lähellä sua, tuli just eteeni. Voin vain nauttia näystä nyt, vaalea mies. Juteltiin asumisesta ja muistan hyvin mitä sanoit rakentamisesta ja mä sulle parista kaupunginosasta, johon mietin tuolloin muutoa. Tuli just kuuma. Ajatukset tuosta hetkestä tuntuvat kuin ne herätit silloin. En pystynyt heti jatkamaan työtä lähdettyäsi. Ei tää välimatka auta, tekee vain kipeää taas kohta. Sellaiset tunteet syttyi ja liekehtii yhä taas. Rakastuin ja joka päivä ajattelen, et mistä löytäisin sut. Olisit varmasti ihana frendinä, aito, välitön sä ja mun tuli just kova ikävä...

Vierailija
1102/2522 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toivoisin, että ottaisit vaan syliin. Usein olen ajatellut niin päin myös, että kunpa vain voisin ottaa sinut syliini. Pallo taitaa olla nyt melkolailla kokonaan sinulla. Tarvitsen jonkun merkin (todellisuudessa tietenkin) siitä, että myös sinun puolelta tässä on joku halu muuhunkin kuin kaverilliseen. Viimepäivinä olen miettinyt vältteletkö kohtaamistani peräti. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Peikonkulta
1103/2522 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ajattelen ja uniin kauniisiin kainalooni suljen. Vaikkei enää ikinä kohdata pysyt mielessäni ja hellin sinua iltaisin vierelläni. Haleja helliä, suudelmia kuumia. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1104/2522 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui hyvältä nähdä sut edes unessa taas "Balin" mies. Hyvää yötä, nuku hyvin. <3

Peikonkulta
1105/2522 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä tunteita ja iloa päivääsi rakkaani. Sade peitti kyyneleet ja voimakas tuuli kuivasi ne kasvoilta. En itkenyt kaipauksen vuoksi, en itseni. Vain toisten huolien ja miten itse olen niin voimaton. Heitin 10km:n lenkin sadesäässä, vaikka tänään piti viettää vain kotipäivää. Puhdistavaa. Näitäkin tunteita tarvitaan.💚🤗

Vierailija
1106/2522 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu 21 ja ihana, välitön, sä. Oli koivuja useampi, mut kahdes räksynpesät, jotka näytin ikkunast sulle, nopsajalka fiksaaja. Ja näin vaan sut! Sä kuulut ajatuksissani päivään jokaiseen...Tulin tuon paikan ohi ja koivuja onneks viel ainaki kuus, paikka pesiä kai uus...Tunnen vetovoiman voimakkaana kuin maaliskuus, ku juteltiin ekan kerran. <3 

Vierailija
1107/2522 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas. Voisinpa olla vieressäsi nyt. Pus. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1108/2522 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeitä lämpöisiä haleja ja kuumia suukkosia uniisi rakkaani. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1109/2522 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki ikkunan edessä, yhdessä. Tunsin sut, vaik et koskettanut. Tiedän etten saa samaa tunnetta, en ilman sua. Oon etsinyt sua ja ymmärrän etten ehkä saa sulle kertoa. Sun kans lähellä, tuntui maailman parhaalta, niin luontevalta. Se ku olit polvillasi uunin edes ja käännyit katsoo, saatuasi saranan paikalle, niin muisto tuli taas tänään. Ja tuli kuuma.<3

Vierailija
1110/2522 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin universumia tuomaan eteen miehen joka minulle kuuluu.... ja nyt näen sinua J jopa useita kertoja viikossa. Tiedätkö, olet edelleen mielestäni niin komea, en saa silmiäni irti edelleenkään sinusta. Olet minun rakas, vaikka en saakaan sinua lähelleni nyt. Ehkä vielä jonain päivänä. H

Vierailija
1111/2522 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhä ikävä sinua.

-Exmami

Vierailija
1112/2522 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Kaipaan niin lepoa lähelläsi. Useimmiten vaikutat minuun niin, palauttavasti. Hellä halaus, suukko niskalle ja lempeitä silityksiä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1113/2522 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit voimakkaasti ajatuksiini klo 11.45. Tuo oli aikaa, ku ekan kerran juteltiin 22.3.21 ja ihastuin. Hymyilyttää...Ovella elehdit iloisesti maskin takaa ja unohtui kysyä sun nimeä.  Olemuksesi kiehtoi ja veti puoleensa. Ja tekisi sitä yhä. Sut veisin katsoo joutsenia, mikäli nähtäisi, tykkäisit ja se olisi sopivaa... Olisitpa edessäni viel joku päivä yllättäen, siitä haaveilen. Kulkiessani silmäni etsii sua, nopsajalka "Balin" mies, fiksaaja. <3

Peikonkulta
1114/2522 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaan vierellesi painaudun ja unen sekoittamilla huulilla unisuukot poskellesi hellästi painan. Hetkeen jään lämpimään. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1115/2522 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua rakas. Olisitpa siellä jossain mun. 

Hyvää yötä,  tärkeä<3

Vierailija
1116/2522 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua rakas. Olisitpa siellä jossain mun. 

Hyvää yötä,  tärkeä<3

Olispa mulle 

Vierailija
1117/2522 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki ikkunan edessä, yhdessä. Tunsin sut, vaik et koskettanut. Tiedän etten saa samaa tunnetta, en ilman sua. Oon etsinyt sua ja ymmärrän etten ehkä saa sulle kertoa. Sun kans lähellä, tuntui maailman parhaalta, niin luontevalta. Se ku olit polvillasi uunin edes ja käännyit katsoo, saatuasi saranan paikalle, niin muisto tuli taas tänään. Ja tuli kuuma.<3

Taisi olla kulmakaapin ovessa oleva sarana jos oli mulle

Vierailija
1118/2522 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla kulmakaapin ovessa oleva sarana jos oli mulle

Tää sarana, (vasemman puoleinen) lähti irti uunin luukusta. En saanut sitä yrityksistä huolimatta paikoilleen. Ilmoitin siitä ja hän ketä kaipaan, tuli sen 5.5.21 nopsaa korjaa. Keittiös oli viininpunainen kulmahylly. Näytin myös paria räksynpesää ikkunasta ja toisen näki olohuoneesta, siel banskulaatikoita, ku edessä oli muutto ja mm. tv-taso, mistä hän kiinnostui. Olisin sen antanu, mut se oli rikki. Tänään tuo päivä, hänen katse ja kasvot tuli ajatuksiini, katsoessani espanjalaista sarjaa.

Peikonkulta
1119/2522 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia ja lämmittäviä haleja rakkaalleni. Viereesi yöksi möngin. Saatan vähän vikistä unen rajamailla. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1120/2522 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivannut sinua tänään paljon. Olet rakas. Tuntuu, etten koskaan voisi lopulta riittää sinulle. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.