Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt aikuisiin ihmisiin, jotka ghostaavat eikä selvitä asioita keskustelemalla.

Vierailija
01.09.2023 |

Tämä tulee vastaan niin ystävyyssuhteissa kuin deittailussakin. Kuinka selkeä ja asiallinen kommunikointi voi olla niin vaikea asia monelle ihmiselle? Avoimuus ja keskustelu voivat auttaa selventämään väärinkäsityksiä sekä ratkaisemaan konflikteja, kun taas ghostaaminen päinvastoin aiheuttaa lisää ongelmia. Jos ei deittailukumppani tunnu sopivalta omaan arvomaailmaan ja tulevaisuudensuunnitelmiin on silti kohteliasta lopettaa yhteys kertomalla siitä asiallisesti. Toki on erikseen tilanteita, joissa oman turvallisuuden vuoksi ei kannata olla yhteydessä.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi keskustella? En halua "selvittää asioita" puhumalla ärsyttäville, kohtuuttomille tai potentiaalisesti haitallisille ihmisille. Mitään hyvää siitä ei yleensä koidu.

Mikä mielestäsi on ärsyttävää ja kohtuutonta? Jos jokin ystäväni tekee mielestäni jotain kohtuutonta niin kyllä minä ainakin yritän tuoda sen esille. esim näin:

"Yksi asia, joka on vaivannut minua viime aikoina, on tilanne X. Haluan olla rehellinen ja jakaa tunteeni kanssasi. Mielestäni tilanteessa X käyttäydyit tavalla, joka sai minut tuntemaan oloni ikäväksi ja ärsyyntyneeksi. En usko, että tarkoituksesi oli loukata minua, mutta haluaisin silti tuoda tämän esille, koska minulle on tärkeää, että voimme puhua avoimesti asioista.

Toivoisin, että tulevaisuudessa voisit harkita toimintatapaasi tilanteessa X ja harkita vaihtoehtoista tapaa toimia, kuten tavalla Y. Se auttaisi minua tuntemaan oloni mukavammaksi ja vahvistaisi välejämme. Haluan korostaa, että minulla ei ole tarkoitus syyttää sinua, vaan pyrin yhdessä kanssasi löytämään ratkaisun, joka toimii meille molemmille."

Tämä tyyppi kuulostaa ylimieliseltä Risto Reippaalta. Näin voit sanoittaa tunteitasi taaperolle, mutta muuten kyllä kommunikoisin toisin. 

Vierailija
62/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä, jotka ovat prosessoineet narsisminsa tulee hyviä ystäviä. Ikävä kyllä kaikki eivät kykene introspektioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi keskustella? En halua "selvittää asioita" puhumalla ärsyttäville, kohtuuttomille tai potentiaalisesti haitallisille ihmisille. Mitään hyvää siitä ei yleensä koidu.

Mikä mielestäsi on ärsyttävää ja kohtuutonta? Jos jokin ystäväni tekee mielestäni jotain kohtuutonta niin kyllä minä ainakin yritän tuoda sen esille. esim näin:

"Yksi asia, joka on vaivannut minua viime aikoina, on tilanne X. Haluan olla rehellinen ja jakaa tunteeni kanssasi. Mielestäni tilanteessa X käyttäydyit tavalla, joka sai minut tuntemaan oloni ikäväksi ja ärsyyntyneeksi. En usko, että tarkoituksesi oli loukata minua, mutta haluaisin silti tuoda tämän esille, koska minulle on tärkeää, että voimme puhua avoimesti asioista.

Toivoisin, että tulevaisuudessa voisit harkita toimintatapaasi tilanteessa X ja harkita vaihtoehtoista tapaa toimia, kuten tavalla Y. Se auttaisi minua tuntemaan oloni mukavammaksi ja vahvistaisi välejämme. Haluan korostaa, että minulla ei ole tarkoitus syyttää sinua, vaan pyrin yhdessä kanssasi löytämään ratkaisun, joka toimii meille molemmille."

Ihan hyvä, mutta kun ghostaamisen tarkoitus on, että suhde loppuu eikä se, että se jatkuu.

Mä ainakin olen ollut tekemisissä ghostaajien kanssa, jotka katoaa joksikin aikaa ja sitten pulpahtaa takaisin pinnalle kun ei mitään olisi tapahtunut. Ja vaikka ei haluaisikaan olla toisen kanssa tekemisissä niin miksei sitä voi suoraan sanoa.

Sulla on sitten taas ihan omat merkitys ghostaajalle. Eli tyyppien pitäisi olla sinun käytettävissä koko ajan ja jos eivät, niin ne ghostaa. 

Vierailija
64/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakuita taitaa nyt risoa se, että toiset eivät ole sosiaalisesti riippuvaisia ihmissuhteistaan eivätkä välttämättä edes kovin kiinnostuneita ihmisistä. Näitä kommentoijia vaivaa se epäseuhta, että vaikkapa ystävyyssuhde merkitsee heille paljon enemmän kuin sille ystävälle, ja ystävän on paljon helpompi lopettaa se.

Minulle ystävät ovat kohtuullisen tärkeitä. Mutta jos toinen tekee jotakin, mitä en hyväksy tai joka saa minut tuntemaan vastenmielisyyttä häntä kohtaan, ei se puhumalla parane. En vain ole millään tavalla motivoitunut viettämään aikaa tällaisen ihmisen seurassa, ja pystyn tarvittaessa leikkaamaan ihmisiä irti elämästäni hyvinkin nopeasti. Jotkut sen sijaan haluavat havaintojeni mukaan roikkua ja tekohengittää sellaistakin ihmissuhdetta, jolla ei ole enää mitään tulevaisuutta.

No, tämä ei nyt liity ghostaamiseen enää sinänsä. Vaan siihen, miksi jotkut voivat luopua ihmissuhteista toisia helpommin.

Tietenkin puhuminen auttaa. Toinen voi parantaa käyttäytymistään. Voitte yhdessä oppia itsestänne jotain uutta. Ja vaikka ystävyys ei jatkuisikaan, on ainakin sille ollut molemminpuolinen hyvä syy.

Ghostaaminen on sama kuin mykkäkoulu. Se on tapa reagoida hankaliin asioihin ja suhteisiin. Ja johtuu passiivisaggressiivisesta tunnelukosta. Eli lapsuudessa opittu tapa käsitellä tunteita.

Ghostaaminen kai tarkoittaa sitä, ettei enää olla tekemisissä ollenkaan. Sillä ei ole mitään tekemistä mykkäkoulun kanssa, joka on yritys hallita olemassaolevaa ihmissuhdetta. Sivusta tämä

Vierailija
65/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaamalla välttyy turhalta riitelyltä. Riitely pilaa koko päivän. On parempi välttää turhaa riitelyä ja väittelyä.

Ghostaatko automaattisesti kaikki ihmiset, joilla on eriävä mielipide? Henkisesti kypsä aikuinen pystyy ymmärtämään, että on myös muita näkökantoja kuin se hänen omansa ja pystyy myös keskustelemaan niistä ilman hirveää riitaa.

Keskustele toki, jos koet siitä saavasi irti jotakin. Minä luen mieluummin vaikka kirjaa.

Itse asiassa koen, että saan asiasta jotakin irti, ja mielestäni se, että pystytään keskustelemaan avoimesti ja ymmärtäväisesti myös niistä negatiivisista asioista, parhaimmillaan syventää sitä ihmissuhdetta. Toki kaikkia suhteita keskustelut eivät voi pelastaa, mutta mielestäni hyvät suhteet pystyy erottamaan huonoista juuri sen perusteella, miten nuo kaksi ihmistä kykenevät selvittämään ne keskinäiset erimielisyydet.

Juuri näin. Mikään ihmissuhde ei ole 100% iloa ja aurinkoa ja jossain vaiheessa taatusti tulee erimielisyyksiä jostain asioista. Se miten noihin erimielisyyksiin suhtaudutaan kummankin taholta nimenomaan määrittelee suhteen tulevaisuuden. Jos heti ghostaa toisen ensimmäisen erimielisyyden tullen niin silloin ei kyllä ikinä pysty saamaan syviä ja merkityksellisiä ihmissuhteita. Onhan näitä paljon sellaisia ihmisiä, jotka vaihtavat kavereitaan useammin kuin alushousuja ja heillä ei ikinä ole pysyviä ihmissuhteita ja sitten taas toinen ääripää, että huonossa suhteessa roikutaan aivan liian kauan.

Eihän ghostaamisessa ole kysymys siitä, päättääkö ihmissuhten tai miksi sen päättää vaan MITEN sen päättää. 

Tätä termiä nyt tunnutaan käyttävän jo tuhannessa eri merkityksessä, mutta termi yleistyi merkityksessä, että tiputtaa ihmisen, johon ei haluakaan pitää yhteyttä. 

No noissakin tapauksissa varmasti olisi usein hyvä keskustella sen toisen kanssa niistä ongelmista mitkä johtavat siihen tiputtamiseen. 

Vierailija
66/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku estämässä sinua toimimasta näin?

Näinhän juuri sanoin tekevänikin. Moni taas tuntuu vastaavassa tilanteessa valitsevan joko ghostaamisen tai (agressiivisen) riitelelyn, mikä omasta mielestäni vaan pahentaa tilannetta entisestään. 

Jos lakkaan pitämästä yhteyttä johonkuhun, se tarkoittaa, etten halua pitää enää yhteyttä häneen. Tuolla sinun lähestymistavallasi on täysin päinvastainen tarkoitus eli yhteydenpidon jatkaminen.

Jos sinut ghostataan, toinen ei halua olla kanssasi tekemisissä.

Mutta eikö ensin kuitenkin olisi fiksumpaa ensin selvittää onko kyseessä esim. väärinkäsitys ja kuunnella myös sen toisen puolen näkökanta asiasta. En tarkoittaa tässä nyt mitään äärimmäisisiä tilantenteita, missä esimerkiksi olet yllättänyt parhaan ystäväsi sängyssä miehesi kanssa.

Mikähän saa sinut kuvittelemaan, ettei ghostaaja olisi tuota jo tehnyt. Mutta yleisimminhän tätä käytetään, kun dumpataan deittikaveri ilman turhia selityksiä. Ei ehkä kovin kypsää, mutta siihen on syynsä. 

Vierailija
67/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaamalla välttyy turhalta riitelyltä. Riitely pilaa koko päivän. On parempi välttää turhaa riitelyä ja väittelyä.

Ghostaatko automaattisesti kaikki ihmiset, joilla on eriävä mielipide? Henkisesti kypsä aikuinen pystyy ymmärtämään, että on myös muita näkökantoja kuin se hänen omansa ja pystyy myös keskustelemaan niistä ilman hirveää riitaa.

Keskustele toki, jos koet siitä saavasi irti jotakin. Minä luen mieluummin vaikka kirjaa.

Itse asiassa koen, että saan asiasta jotakin irti, ja mielestäni se, että pystytään keskustelemaan avoimesti ja ymmärtäväisesti myös niistä negatiivisista asioista, parhaimmillaan syventää sitä ihmissuhdetta. Toki kaikkia suhteita keskustelut eivät voi pelastaa, mutta mielestäni hyvät suhteet pystyy erottamaan huonoista juuri sen perusteella, miten nuo kaksi ihmistä kykenevät selvittämään ne keskinäiset erimielisyydet.

Juuri näin. Mikään ihmissuhde ei ole 100% iloa ja aurinkoa ja jossain vaiheessa taatusti tulee erimielisyyksiä jostain asioista. Se miten noihin erimielisyyksiin suhtaudutaan kummankin taholta nimenomaan määrittelee suhteen tulevaisuuden. Jos heti ghostaa toisen ensimmäisen erimielisyyden tullen niin silloin ei kyllä ikinä pysty saamaan syviä ja merkityksellisiä ihmissuhteita. Onhan näitä paljon sellaisia ihmisiä, jotka vaihtavat kavereitaan useammin kuin alushousuja ja heillä ei ikinä ole pysyviä ihmissuhteita ja sitten taas toinen ääripää, että huonossa suhteessa roikutaan aivan liian kauan.

Eihän ghostaamisessa ole kysymys siitä, päättääkö ihmissuhten tai miksi sen päättää vaan MITEN sen päättää. 

Tätä termiä nyt tunnutaan käyttävän jo tuhannessa eri merkityksessä, mutta termi yleistyi merkityksessä, että tiputtaa ihmisen, johon ei haluakaan pitää yhteyttä. 

No noissakin tapauksissa varmasti olisi usein hyvä keskustella sen toisen kanssa niistä ongelmista mitkä johtavat siihen tiputtamiseen. 

Olisi tai ei  - en anna ihmissuhdeneuvoja vaan huomioin vain miten termiä ghostaaminen käytetään. Se ei ole synononyymi jättämiselle vaan sille, miten jättäminen tapahtuu. 

Mutta sinä saat jankuttaa ihan rauhassa. Se ei muuta sitä, että ihmissuuhteet joskus päättyy. 

Vierailija
68/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt teini-ikään jämähtäneisiin ihmisiin, että ghostaan ne, jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä ja kiukuttelee kuin teini, sekä kokee asiakseen käyttäytyä miten haluaa, niin minkäs sille sitten voi.

Vierailija
69/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakuita taitaa nyt risoa se, että toiset eivät ole sosiaalisesti riippuvaisia ihmissuhteistaan eivätkä välttämättä edes kovin kiinnostuneita ihmisistä. Näitä kommentoijia vaivaa se epäseuhta, että vaikkapa ystävyyssuhde merkitsee heille paljon enemmän kuin sille ystävälle, ja ystävän on paljon helpompi lopettaa se.

Minulle ystävät ovat kohtuullisen tärkeitä. Mutta jos toinen tekee jotakin, mitä en hyväksy tai joka saa minut tuntemaan vastenmielisyyttä häntä kohtaan, ei se puhumalla parane. En vain ole millään tavalla motivoitunut viettämään aikaa tällaisen ihmisen seurassa, ja pystyn tarvittaessa leikkaamaan ihmisiä irti elämästäni hyvinkin nopeasti. Jotkut sen sijaan haluavat havaintojeni mukaan roikkua ja tekohengittää sellaistakin ihmissuhdetta, jolla ei ole enää mitään tulevaisuutta.

No, tämä ei nyt liity ghostaamiseen enää sinänsä. Vaan siihen, miksi jotkut voivat luopua ihmissuhteista toisia helpommin.

Tietenkin puhuminen auttaa. Toinen voi parantaa käyttäytymistään. Voitte yhdessä oppia itsestänne jotain uutta. Ja vaikka ystävyys ei jatkuisikaan, on ainakin sille ollut molemminpuolinen hyvä syy.

Ghostaaminen on sama kuin mykkäkoulu. Se on tapa reagoida hankaliin asioihin ja suhteisiin. Ja johtuu passiivisaggressiivisesta tunnelukosta. Eli lapsuudessa opittu tapa käsitellä tunteita.

Ghostaaminen kai tarkoittaa sitä, ettei enää olla tekemisissä ollenkaan. Sillä ei ole mitään tekemistä mykkäkoulun kanssa, joka on yritys hallita olemassaolevaa ihmissuhdetta. Sivusta tämä

Juuri näin. Mutta palstajankkaajille termi tarkoittaa sitä, ettei kaikki heidän kaverit ole heidän käytettävissä koko ajan ja ole valmiita loputtomaan jankkaamiseen. 

Vierailija
70/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on vain niin helppoa. Nettideittailussa helpompi on ghostata toinen kuin sanoa sille että ei kiinnosta koska nainen saattaa suuttua jos sille sanoo ei kiitos.

Jos joku ilkeä ihminen tai tyhmä ihminen urputtaa jotain niin ghostaan sen vain koska en halua olla sen kanssa missään tekemisissä, olkoot se vaikka sitten lähipiiristä tai ei. 

M33

Vierailija
71/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt teini-ikään jämähtäneisiin ihmisiin, että ghostaan ne, jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä ja kiukuttelee kuin teini, sekä kokee asiakseen käyttäytyä miten haluaa, niin minkäs sille sitten voi.

No yhtä teini-ikäistä käyttäytymistä se ghostaaminen on.

Vierailija
72/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mutta palstajankkaajille termi tarkoittaa sitä, ettei kaikki heidän kaverit ole heidän käytettävissä koko ajan ja ole valmiita loputtomaan jankkaamiseen. 

Siltä se näiden keskustelujen perusteella vaikuttaa. Ei ole kykyä käsitellä omaa osuutta ihmissuhteissa, vaan ainoastaan halua haukkua, analysoida ilkeästi tai loputtomasti tätä ghostaajaa, jolla ilmeisesti on ollut erittäin hyvä syy lähteä kävelemään ilman erillistä ilmoitusta.

Jos kaikki vain ghostaavat, niin kannattaa katsoa peiliin, sieltä se syy löytyy.

Vierailija
73/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se näiden keskustelujen perusteella vaikuttaa. Ei ole kykyä käsitellä omaa osuutta ihmissuhteissa, vaan ainoastaan halua haukkua, analysoida ilkeästi tai loputtomasti tätä ghostaajaa, jolla ilmeisesti on ollut erittäin hyvä syy lähteä kävelemään ilman erillistä ilmoitusta.

Jos kaikki vain ghostaavat, niin kannattaa katsoa peiliin, sieltä se syy löytyy.

Jos on joutunut useasti ghostatuksi ja myös ihan kaverisuhteissa, niin todennäköisesti nämä kaverit ovat kertoneet mikä on vialla. Se on vain mennyt ohi. 

Oikeastaanhan ghostaamisesta ei pitäisi puhua silloinkaan, jos on jo tehnyt selväksi, ettei halua pitää yhteyttä, mutta toinen ei vain lopeta. Silloinhan on jo selityksen antanut. 

Vierailija
74/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet raukka ja kykenemätön empatiaan, jonka sosiaalinen älykkyys on alhainen.

Toisin kuin sinulla, jotka haukut keskellä päivää tuntemattomia Vauva-lehden palstalla?

Tämä on keskustelua aiheesta, eikä mitään henkilökohtaista. Aivan eri asia kyseessä.

Et voi tuolla tavalla oikeuttaa ghostaamista.

- eri

Vierailija
75/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä totta tosiaan näkee vähemmän kun ihmiset oppivat vittuilun jalon taidon tai sosiaaliset taidot

Vierailija
76/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, mutta kun ghostaamisen tarkoitus on, että suhde loppuu eikä se, että se jatkuu.

Mä ainakin olen ollut tekemisissä ghostaajien kanssa, jotka katoaa joksikin aikaa ja sitten pulpahtaa takaisin pinnalle kun ei mitään olisi tapahtunut. Ja vaikka ei haluaisikaan olla toisen kanssa tekemisissä niin miksei sitä voi suoraan sanoa.

Sulla on sitten taas ihan omat merkitys ghostaajalle. Eli tyyppien pitäisi olla sinun käytettävissä koko ajan ja jos eivät, niin ne ghostaa. 

Eihän tuo sitä tarkoita, miehet tekevät tätä paljon, he yrittävät pitää sinut mukana, jos vaikka myöhemmin tulee tarve. Mutta jos vakavaa keskustelua haluaa, he ghostaavat ja kuvittelevat voivansa myöhemmin palata aivan kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Tämä on ghostaamista ja todella itsekeskeistä käytöstä.

Vierailija
77/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo sitä tarkoita, miehet tekevät tätä paljon, he yrittävät pitää sinut mukana, jos vaikka myöhemmin tulee tarve. Mutta jos vakavaa keskustelua haluaa, he ghostaavat ja kuvittelevat voivansa myöhemmin palata aivan kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Tämä on ghostaamista ja todella itsekeskeistä käytöstä.

Ei, tuo ei ole ghostaamista. Se on jotain muuta. Mutta voit ihan itse päätellä, kuinka mielekästä on hengata mukana tyyppien kanssa, jotka eivät halua keskustella kanssasi vakavasti, vaikka sinä haluaisit. 

Vierailija
78/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaan sellaiset ihmiset, jotka loukkaavat minua tahallaan tai osoittavat kateutta jostain minulle tärkeästä asiasta. Minua ei myöskään haittaa, jos joku ghoustaa minut. Ajattelen, että ihminen ei halua olla enää minun kanssani tekemisissä.

Vierailija
79/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten päässyt lukemaan psykologiaa, mutta jaat analyyseja netiss?

En ole edes yrittänyt, mutta lukenut aiheesta. Sitä kun on tutkittu. Passiivis-aggressiivisuus on Suomessa hyvin yleistä. Johtuen kasvatuksesta, joka ei ole tukenut tunteista puhumista. Nykyään tunnetaitoja opetellaan jo päiväkodissa.

Eli, jos harmittaa, siitä keskustellaan, ei mökötetä. Jos ollaan erimieltä, se tuodaan esiin, ei ghostata. Jos halutaan erota, siitä kerrotaan miksi, eikä vaan kadota. Vaatiihan se toki rohkeutta kohdata ikävät asiat. Mutta sitä voi opetella.

Lue lisää:

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/hylkaaminen-ilman-selityksia-on-henk…

Vierailija
80/159 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Ghostaaminen on nettideittailussa todella rasittava tapa. Mutta nyt ketju on täynnä naisia, joiden kaverit on ghostanut heidät mitään selittämättä. Jotenkin veikkaan, että aika usein kaveri on kyllä kertonut, mikä on pielessä. Kun viesti ei ole mennyt perille, niin sitten yhteydenpito hiipuu.