Kuopion menopaikat, kun nainen etsii naista?
Elikkäs, töiden vuoksi tulen tulevaisuudessa viettämään paljon aikaa Kuopiossa. Olisi mukava löytää naisseuraa, itse olen +40 ja bi... Tunteeko kukaan palstalaisista kaupunkia, mitkä olisi parhaita paikkoja etsiä vähän vapaamielisempää seuraa? Nettijuttuja en etsi, kun tykkään tavata ihmisiä livenä.
Laittakaa vinkkejä, jos joku tietää jotain, kiitos!
Kommentit (18)
Moi! Kiitos ekasta vastauksesta. Ihan oman miehen kanssa olen ollut suhteessa jo vaikka kuinka kauan. Meillä vain on rajat varmaan vähän avarammat kuin monilla on. Eli ihan luvan kanssa olen liikkeellä, vaihtelu virkistää... :)
Mutta... jos joku tosiaan tietää jotakin menopaikkoja, joissa vapaamielisemmät tykkää ehkä Kuopiossa kokoontua, niin laittakaa viestiä. Xu ja muut ei ole oikein mun (meidän) juttu. Livenä mukavampaa ja helpompaa.
-Ap-
Ja jos joku tietäisi, onko Kuopiossa tai lähellä vaikka sekasaunoja tai sekasaunavuoroja jossakin, niin niistäkin voi laittaa vinkkiä. Itse en ainakaan netistä löytänyt, kun kaupunkiin vähän yritin näin etänä tutustua. Tai muita vinkkejä, missä vähän vapaamielisempää porukkaa liikkuu, jos sellaisia on.
-Ap-
Saunoissa on ankeaa joutua seksuaalisten viestien kohtaamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saunoissa on ankeaa joutua seksuaalisten viestien kohtaamaksi.
Kiitos tästäkin vinkistä! Tiedoksi, että aikomukseni ei ole mennä mihinkään tiukkapiposaunaan. Emme siis varmastikaan tule kohtamaan, etkä sinä joutumaan seksuaalisten viestieni kohteeksi. :)
Voephan nuita olla, ja voep olla olematakkii! Ee sitä ikinä tiijä! Lie tuolla Kuopijossa lespoja jos lie heteroetakii. On nuilla seotukunnilla aenae naesten potkupallo- ja pesäpallo- ja jiäkiekon pellooja jookkuveeta, niissä taetaavat paljolti olla tytöestä tykkeeviä tyttöjä. Kuopijo on kuitennii mualiman napa, nii että ihme on jos sieltä nyt ee muka muutamata lespoo löötys, jos kova hinku semmosiin perrään isköö!
Uimahalli on uusi, saunassa voisit nähdä ja tutustua. Väinöläniemellä on uintipaikka ympäri vuoden.
Kannattaa muuttaa suosiolla Helsinkiin. Kuopio on edelleen ahdasmielinen tuppukylä, eikä siellä ole juuri minkäänlaista skeneä tälle "alalle".
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa suosiolla Helsinkiin. Kuopio on edelleen ahdasmielinen tuppukylä, eikä siellä ole juuri minkäänlaista skeneä tälle "alalle".
Molemmissa olen asunut ja minun vaihtoehto ei ole Helsinki. Kuopio tai Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä ... löytyy kaikkialta. Pienissä paikoissa se on turvallisempaa. Oon nähnyt kun naiset nautiskelevat vesikeskuksen suuttimen kohdalla. Ilman pelkoa, ihan vapain mielin sekä se on hyväksyttävää. Onko jotenkin noloa jos on myös bi - naisia ja muut ovat lojaaleja? Kuulostaako oudolta, että yli 40 vuotias nainen on avoin jollekin muulle jos hänen pienessä paikassaan yhtäkkiä avautuu tilaisuus jota ei voi ajattella pienessä ympyrässä?
Kuopio ei ole niin pieni paikka, Leppävirralla on myös Vesileppis ...
Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä! Ilmeisesti Kuopiossa naisseuran löytyminen on naiselle on yhtä tuurin kauppaa ja hankalaa kuin melkein missä tahansa muuallakin Suomessa.
Kiitti silti vinkeistä. Tavallisessa uimahallissa en sentään taida ketään uskaltaa lähestyä. Minua kun ei ole yhtään siunattu tutkalla, että tietäisin ketä kiinnostaa ja ketä ei. Siis arkisissa tilanteissa.
Huokaus. Mitähän mies sanoisi, jos ehdottaisin muuttoa ulkomaille... ;)
XU- miittejä on aina aika ajoin, mee sinne😉
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä! Ilmeisesti Kuopiossa naisseuran löytyminen on naiselle on yhtä tuurin kauppaa ja hankalaa kuin melkein missä tahansa muuallakin Suomessa.
Kiitti silti vinkeistä. Tavallisessa uimahallissa en sentään taida ketään uskaltaa lähestyä. Minua kun ei ole yhtään siunattu tutkalla, että tietäisin ketä kiinnostaa ja ketä ei. Siis arkisissa tilanteissa.
Huokaus. Mitähän mies sanoisi, jos ehdottaisin muuttoa ulkomaille... ;)
Kolmen kimpan varmaan löytäisit helpommin. Sellaisen, jossa saat puuhata parin naisen kanssa miten tahdot. Tietysti et hae juuri sellaista, ja enkä tiedä miten miehesi suhtautuu.
Tiedän että Kuopiossa on aktiivisia XU:laisia ja heillä miittejä aika ajoin, säännöllisesti ja tietenkin tapaamiset sovittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Henry's Pub
Lopetti ajat sitten, mene mieluummin ihan mihin tahansa baariin ja pidä silmäsi auki. K-klubi oli ennen Setan suosima, mutta lopetti sekin.
Onko sulla tällä hetkellä partneri, tapailetko naista? Sattuisiko hän tietämään Kuopiosta jotain kollektiivia?
Onhan noita seksipositiivisia meettejä ainakin kerran kuussa ja aftereita yms. Mutta niissäkin on taustalla jokin netissä toimiva yhteisö, Bdsm-baari, xu, fetlife.
Lesbo-yhteenliittymistä olisikin kiva kuulla!