Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite: Naiset eivät kestä itseään älykkäämpää miestä

Vierailija
27.08.2023 |

Onko totta vai ei?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät arvosta älykkyyttä sinänsä.

Naiset arvostavat sitä kun älyä käytetään rahan ja statuksen hankintaan, ja "monipuolista" älykkyyttä jonka avulla mies pystyy briljeeraamaan sosiaalisissa tilanteissa (sosiaalinen status) heittämällä nopeasti jotain näppärää aiheesta kuin aiheesta.

Syvällisiä keskusteluja naiset eivät halua käydä.

Vierailija
82/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan pääsykokeissa 2/3 hakijoista on miehiä. Samaten jäsenistä 2/3 on miehiä. Miehet ovat yliedustettuja älykkyyden yläpäässä, samalla tavalla kuin he ovat yliedustettuja älykkyyden alapäässä. Ei älykkäiden miesten pitäisi siis harvinaisia olla. Naiset kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla AP ei taida olla sitä ongelmaa.

Vierailija
84/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vihaa sitä kun mies on fiksumpi ja se miehen asioiden selventäminen on sitten sitä manspleinaamista. Eivät voi sietää sitä kun mies neuvoo ja ennemmin sitten vaikka itse pyörittelevät ongelmaa koko päivän miettien että oivaltaisivat itse.

Jep, totesin että sellanen nainen kun uutena töissä kielsi minua neuvomasta miten tehdä työt kun hän halusi oppia itse. Siellä sitten puoli päivää pyöritteli yhtä asiaa ja lopulta teki sen väärin. Kalliiksi tulee pomoille nämä itsenäiset voimaantuneet naiset.

Vierailija
85/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Ainakin mä ihailen älykkäitä miehiä. Se on seksikästäkin.

Niin se sun ihailus vai?

Vierailija
86/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytyisi ensin älykkäämpi mies!

Katotaan sitten kestänkö vai en.

Vierailija
87/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vihaa sitä kun mies on fiksumpi ja se miehen asioiden selventäminen on sitten sitä manspleinaamista. Eivät voi sietää sitä kun mies neuvoo ja ennemmin sitten vaikka itse pyörittelevät ongelmaa koko päivän miettien että oivaltaisivat itse.

Jep, totesin että sellanen nainen kun uutena töissä kielsi minua neuvomasta miten tehdä työt kun hän halusi oppia itse. Siellä sitten puoli päivää pyöritteli yhtä asiaa ja lopulta teki sen väärin. Kalliiksi tulee pomoille nämä itsenäiset voimaantuneet naiset.

Valehtele lisää. Voit paremmin. Ehkä.

Vierailija
88/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostavat sitä kun älyä käytetään rahan ja statuksen hankintaan, ja "monipuolista" älykkyyttä jonka avulla mies pystyy briljeeraamaan sosiaalisissa tilanteissa (sosiaalinen status) heittämällä nopeasti jotain näppärää aiheesta kuin aiheesta.

Tämä.

Naisen käsitys älykkäästä miehestä on mies joka

- on koulutettu ja menestynyt työelämässä

- on kiinnostunut monipuolisista asioista

- osaa reagoida nopeasti ja pikkunäppärästi sosiaalisissa tilanteissa

Vain nämä miehet naiset laskevat älykkäiksi.

Vierailija
89/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei haittaa naisia, kunhan mies malttaa olla briljeeraamatta silloin kun sitä ei kaivata. Monet naiset arvostavat älykkyyden sivuvaikutuksia, kuten keskustelutaitoa, koulutusta, ym.

Itseäni ei haittaisi jos nainen olisi minua älykkäämpi. Nämä tosin ovat sen verran harvinaisia, että todella hyvä tuuri olisi vaadittu jotta moinen olisi haaviin löytynyt. Kaveripiriistä löytyy yksi selvästi minua älykkäämpi nainen ja toinen suurin piirtein omaa kaliberia oleva, molemmat pitkän uran tehneitä tiedenaisia.

Vierailija
90/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun löytyisi ensin älykkäämpi mies!

Katotaan sitten kestänkö vai en.

Kokeile vaikka teekkaribileistä.

Vierailija
91/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan päinvastoin.

Naisen on peitettävä älyään,jotta mies tuntee olevansa "mies".

Vierailija
92/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä nimenomaan haluan käydä. Itse ansaitsen omat rahani, vaikkei palkka suuri olekaan, ei miehelläkään tarvitse olla. Älykkyys nimenomaan ilman alentuvaa asennetta ja piilovittuilua on tärkeää miehessä. 

Vierailija
93/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kiva ihailla älykästä miestä.

Mutta älykkyyttä on monenlaista, on kirjanoppineisuutta, on luovaa älykkyyttä, on neroutta, on elämänviisautta.. jne.

Jotkut kirjanoppineet eivät ole viisaita ja jotkut viisaat eivät ole kirjanoppineita.

Jotkut näkevät elämän pienet asiat tarkkaan (toimistotyöntekijät) ja jotkut osaavat nähdä isot kuviot laajasti.

Joillakin duunareilla on tervettä maalaisjärkeä enemmän kuin koulutetuilla.

Kukaan ei ole - älykäs, viisas, nero, näkemyksellinen, järkevä - noita kaikkea yhtä aikaa.

Se on Luojan suunnittelema maailmanjärjestys, että kaikille työtehtäville löytyy sopivat tekijänsä.

Vierailija
94/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan päinvastoin.

Vai pitäisikö sanoa: Jotta "mies" tuntee olevansa mies.

😉

Vierailija
95/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan rakastavat syvällisiä keskusteluja! Ja usein harmittelevat, koska miehiä sellainen ei useinkaan kiinnosta. Miehet haluavat pitää keskustelun arkisissa käytännön asioissa.

Vierailija
96/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan päinvastoin.

😉

Naisethan ovat kautta aikojen leikkineet tyhmää, koska miehet pitävät siitä. Karu totuus paljastuu miehelle sitten, kun ollaan jo naimisissa. 🙂

Vierailija
97/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kiva ihailla älykästä miestä.

Mutta älykkyyttä on monenlaista, on kirjanoppineisuutta, on luovaa älykkyyttä, on neroutta, on elämänviisautta.. jne.

Jotkut kirjanoppineet eivät ole viisaita ja jotkut viisaat eivät ole kirjanoppineita.

Jotkut näkevät elämän pienet asiat tarkkaan (toimistotyöntekijät) ja jotkut osaavat nähdä isot kuviot laajasti.

Joillakin duunareilla on tervettä maalaisjärkeä enemmän kuin koulutetuilla.

Kukaan ei ole - älykäs, viisas, nero, näkemyksellinen, järkevä - noita kaikkea yhtä aikaa.

Se on Luojan suunnittelema maailmanjärjestys, että kaikille työtehtäville löytyy sopivat tekijänsä.

Olet oikeassa.

Meillä suvussa on aina naureskeltu, että ihminen voi olla joko älykäs tai käytännöllinen, mutta ei koskaan molempia!

Varmasti löytyy näitäkin, jotka ovat. Ja kaikenlaisia yhdistelmiä, mutta kukaan ei ole kaikkea. Viisaimmat tapaamani ihmiset ovat olleet kouluja käymättömiä.

Vierailija
98/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee kognitiivisella tasolla vertaistaan seuraa, muutoin keskustelu jää helposti yksinpuheluksi. Keskivertoihmisen on helpompi löytää sopivaa seuraa, koska suurin osa ihmisistä on kognitiivisesti keskinkertaisia. Mitä älykkäämpi ihminen on, sitä hankalampaa on löytää sellaisia ihmisiä, joiden seurassa voi olla oma itsensä.

Vierailija
99/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan päinvastoin.

😉

Naisethan ovat kautta aikojen leikkineet tyhmää, koska miehet pitävät siitä. Karu totuus paljastuu miehelle sitten, kun ollaan jo naimisissa. 🙂

Totta. Muutama  minun suhde oli jo suunniteltu etukäteen - hän oli jo vietellyt minut, mutta minun piti lähestyä ja esittää teatteria vaikka nainen aloittaaja lopettaa suhteen  -usein myös aloitteellinen. Kerran katsoo miestä silmiin, niin polver notkuu.

Niin siis naisethan ovat pomoja, antavat meidän säilyttää kasvomme.

Vierailija
100/105 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite: Ap on ääliö.