Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite: Naiset eivät kestä itseään älykkäämpää miestä

Vierailija
27.08.2023 |

Onko totta vai ei?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippasin mieheni suun kiinni, et on hiljaa! En todellakaan jaksa kuunnella Pähkinäsaaren rauhasta.

Vierailija
2/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nyt olo, että ap on vaan sellanen, että se ei välttämättä oo edes älykäs, mutta koettaa päteä koko ajan. Sellaisia ihmisiä ei kestä kukaan, sukupuolesta viis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä itseäni tyhmempää miestä.

Vierailija
4/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmät ihmiset tiedä kuka on älykäs, koska tyhmille yksinkertaistetaan asioita.

Vierailija
5/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Siksi pariutuminen onkin kovin vaikeaa.

Vierailija
6/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Ainakin mä ihailen älykkäitä miehiä. Se on seksikästäkin.

Vierailija
7/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo uskoa. Sinulla on varmasti jo itsessäsikin tarpeeksi kestämistä.

Vierailija
8/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on suorastaan virkistävää käydä syvällistä ja intensiivistä keskustelua älykkään miehen (älykkäiden miesten) kanssa. Valitettavasti heitä on harvassa.

Vierailija
9/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies on lottovoitto. Suomessa erittäin harvinainen.

Vierailija
10/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet ei kestä itseään älykkäämpää naista koska miehillä kaikki liittyy tarpeeseen alistaa nainen ja katsoa itseään alempana olentona. Toisin päin ilmiötä ei ole.

Vierailija
11/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tosin en ole ikinä tavannut itseäni älykkäämpää miestä.

Vierailija
12/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kun ei sellaista ole vielä tullut vastaan.

Vierailija
13/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yleensä ylimielinen Suomessa, ei välttämättä "älykäs" just sillä hetkellä, paitsi omalla alallaan. Kumpikin on fiksu omilla osa-alueillaan. 

Vierailija
14/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarua. Naiset arvostavat miehen korvien älykkyyttä mutta myös kolutusta, mutta toki näiden lisäksi miehen tulee osata myös (ns) käyttäytyä.

Vierailija
15/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet ei kestä itseään älykkäämpää naista koska miehillä kaikki liittyy tarpeeseen alistaa nainen ja katsoa itseään alempana olentona. Toisin päin ilmiötä ei ole.

Mutta tämä ei koske niitä miehiä, joilla on hyvä itsetunto ja uskaltavat ottaa vastaan älykkään naisen tarjoaman älyllisen haasteen. Harvemmat siihen kykenevät, jolloin joutuvat tyytymään.

Vierailija
16/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Hypergamian lain mukaan naiset etsivät aina itseään parempaa miestä, eli myös itseään älykkäämpää.

Vierailija
17/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo uskoa. Sinulla on varmasti jo itsessäsikin tarpeeksi kestämistä.

Ai, sinä oletkin tämä palstan ns. huippuälykäs mies, jonka älykkyys näkyy henkilökohtaisuuksiin menevänä v*ttuiluna naisille.

Vierailija
18/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt sattuu olemaan äärimmäisen epäkäytännöllinen ja oikean eläman konkreettisissa asioissa ihan täysin  tollo. Älykkäämpi kuin minä mutta olen tosi paljon häntä järkevämpi ja erittäin paljon enemmän jalat maassa ja todellisuudessa elävä

Vierailija
19/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tyhmistä naisista kun sellaisista olen saanut kärsiä. Kaipaan henkeviä keskusteluja  välillä  ja sellaisen nainen jonka kanssa on edes samalla tasolla. Totta kai nainen saa olla älykkäämpikin. Ehkä se tarkoittaisi että varallisuuskin voi parantua.

Vierailija
20/105 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No -itse ainakin miehenä voin myöntää, että älykkäämpi nainen on ollut kova pala. Toki yritin haastaa ja väitellä, mutta huomasin , että toinen on älykkäämpi.  

Hyväksymisen jälkeen suhde muuttui rennoksi ja ihailin kumppaniani. En oikein tiedä, miksi meillä miehillä on tämä juttu, että pitäisi olla älykkäämpi, kun jo koulutustilastotkin osoittavat, että tytöt ja naiset menevät ohi oikealta ja vasemmalta. 

Mä tulen vielä 49-v. ns. vanhasta maailmasta.

Olkaa naiset armollisia meille, älkääkä viekö feminismiä kostotasolla.

Kyllä me ihaillaan ja arvostetaan teitä, me jäämme nyt vähän syrjään yhteiskunnassa/koulutuksessa/pariutumisessa - perhekuvioissa. Toiv. tähän kiinnitetään huomiota.