Väite: Naiset eivät kestä itseään älykkäämpää miestä
Kommentit (105)
Arvostaisin itseäni älykkäämpää miestä. Paljon riippuu toki miehen omasta asenteesta, en jaksaisi alentuvaa asennetta enkä ilkeilyä miehen puolelta. Jos hän hyväksyisi minut näin, olisin ihan tyytyväinen tilanteeseen.
Eikös miehet täällä aina valita, että naiset haluavat pariutua ylöspäin, joten silloinhan naiset oikein hakisivat itseään älykkäämpiä miehiä.
Älykäs mies hyvillä tunnetaidoilla ja käytöstavoilla olis tosi jees. Ei näitä insinöörejä, jotka alkavat ekalla tapaamisella kysellä ehkäisystä ja seksiasennoista jaksa erkkikään kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos naiset inhoavat miehiä.
Tunnen paljon älykkäitä miehiä.
Helppoahan niitä on kestää, jos niillä on hyvä luonne. Älykäs paha mies on riivinrauta, kuten on nalkuttavat akat ynnä muut häiriköt.
Tyhmä, mutta hyväsydäminen mies peittoaa älykkään ja pahan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Teippasin mieheni suun kiinni, et on hiljaa! En todellakaan jaksa kuunnella Pähkinäsaaren rauhasta.
No ei kyllä Pähkinäsaaren rauhasta puhumiseen mitään älyä tarvita.
Älykkyys on toivottavaa, mutta se ei saisi yhdistyä ylimielisyyteen tai pätemisentarpeeseen, näihin moni kompastuu.
Nainen tarvitsee älykkään miehen viisautta voidakseen kehittyä henkisesti tasapainoiseksi.
Naiset kestävät melkein mitä vaan, tuulesta temmattu väite.
Älykäs mies on hyvä juttu. Paitsi jos on ylimielinen ja manspleinaaja. Sellasen ärsyttää suunnattomasti.
Taas tämmöinen akkojen mitkä ei kelpaa miehille, tekemä aloitus millä ei oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Silloin kun mies ja nainen on terveitä päästään, ei niissä suhteissa mietitä että kumpi mahtaa olla se älykkäämpi osapuoli. Naisilla pitäisi olla enempi tunneälyä. AP:lta se ilmeisesti puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmöinen akkojen mitkä ei kelpaa miehille, tekemä aloitus millä ei oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Silloin kun mies ja nainen on terveitä päästään, ei niissä suhteissa mietitä että kumpi mahtaa olla se älykkäämpi osapuoli. Naisilla pitäisi olla enempi tunneälyä. AP:lta se ilmeisesti puuttuu?
Tunneälykkäät miehet ei varsinkaan akottele, eikä naiset hauku miehiään, joten se siitä sinun älykkyydestä.
No nyt se selvisi, miksi minä olen yhä poikamies. Kiitos.
Olen miesvaltaisella alalla.
Jos juttelen säästä tai ruokalistasta, niin juttuseuraa riittää.
Mutta alapa puhua mustista aukoista tai kvanttimekaniikasta, niin heillä tulee lasittunut katse ja poistuvat paikalta.
En väitä olevani mikään Einstein, mutta onhan se selvää, etteivät miehet halua jutella naisten kanssa tuollaisista. Siksi naiset ei juttele sellaisista asioista, ja saattavat antaa väärän vaikutelman.
Naistiimit eivät vain toimi. Jää puuttuumaan älykkään miehen tuoma rauhallisuus loogisen ajattelukyvyn muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta alapa puhua mustista aukoista tai kvanttimekaniikasta, niin heillä tulee lasittunut katse ja poistuvat paikalta.En väitä olevani mikään Einstein, mutta onhan se selvää, etteivät miehet halua jutella naisten kanssa tuollaisista. Siksi naiset ei juttele sellaisista asioista, ja saattavat antaa väärän vaikutelman.
Ymmärrän niitä miehiä. Minullakin on yksi naistuttava, joka taitaa kuvitella olevansa älykäs ja tykkää aloittaa keskusteluja milloin mistäkin, mutta käytännössä aiheuttaa vain minussa myötähäpeää, kun ihmettelee ääneen aivan itsestään selviä asioita, jotka opitaan jo peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta alapa puhua mustista aukoista tai kvanttimekaniikasta, niin heillä tulee lasittunut katse ja poistuvat paikalta.En väitä olevani mikään Einstein, mutta onhan se selvää, etteivät miehet halua jutella naisten kanssa tuollaisista. Siksi naiset ei juttele sellaisista asioista, ja saattavat antaa väärän vaikutelman.
Kyllä minäkin häipyisin vähin äänin jos joku puolituttu alkaisi jutustelemaan mustista aukoista ja kvanttimekaniikasta. Se, ettei joku aihe kiinnosta, ei liity älykkyyteen. Minä en ole noihin teemoihin perehtynyt joten keskustelusta tulisi varsin yksipuolinen. Minulla ei olisi noihin keskusteluihin mitään annettavaa, enkä edes halua tietää niistä lisää, koska koko aihe haukotuttaa. Jaksaisitko itse jutella jostain erityisalan aiheesta? Euroopan unionin oikeudelliset rakenteet tai EU:n poliittinen historia, jollaisia minä luen? Tykkäisitkö jos alkaisin turinoimaan vihreistä tai valkoisista kirjoista? Niinpä. Minä olen ymmärtänyt, että suurin osa ihmisistä ikävystyisi kuoliaaksi, jos joutuisi noista keskustelemaan. Liity vaikka Ursaan niin saat mieleistäsi juttuseuraa. Tuollaisille keskusteluille on oma aikansa ja paikkansa, se ei ole työpaikan ruokala.
Luulen, että tuskastuttavin vaihtoehto miehissä on tyhmä mies, joka luulee olevansa sinua älykkäämpi, koska on mies.
Kaikki asiat pitää selittää moneen kertaan, eikä toisen käsityskyky vaan riitä. Ja toinen manspleinaa sinulle itsestäänselvyyksiä ylimielisenä. Huh!
Jotkut naiset vihaa sitä kun mies on fiksumpi ja se miehen asioiden selventäminen on sitten sitä manspleinaamista. Eivät voi sietää sitä kun mies neuvoo ja ennemmin sitten vaikka itse pyörittelevät ongelmaa koko päivän miettien että oivaltaisivat itse.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies on lottovoitto. Suomessa erittäin harvinainen.
Mikä on ja mitä tarkoittaa älykäs?
Opiskellut paljon?
Synnynnäinen vai ottanut tunteja ollakseen idiootti?
Älykkyyttä on monenlaista, mutta pahin kaikista puutteista on tunneälyn puute.
Tunneälyä ei opiskelemalla paljoa paranneta.
Olipahan vain nokkela vastaus ylimieliseltä kalskahtavaan kommenttiisi. Älykäs laittaisi sellaiseen nauruhymiön, mutta sinä selvästikään et kykene sellaiseen, saati kestä itseesi kohdistuvaa huumoria.
Ihan toinen