Huoli heräsi Auri Kanasesta
Luin iltapäivälehdestä, että joutui sairaalaan. Muistikohan ottaa kihartimensa mukaan? Se piristää päänsäryssä kummasti kun saa mahdollisuuden kevyesti ehostautua ja kihartaa hiuksia eli yksinkertaisesti pitää itsestään huolta. Somenkin sanoi jättävänsä, mistä lie lehti sitten nämä tietonsa onkinut?
Kommentit (23)
Ap. Mikä tarvis sinulla seurata Auria ja täällä haukkua. Kerran te hänestä pidä niin miksi seuraat. Vastaa.
Se on kamalaa kun Hemoglobiinia ei ole tarpeeksi kuljettamaan happea. Sitä hengittää ja haukkoo happea mutta se ei kulkeudu vereen tarpeeksi. Tuntuu että tukehtuu kun tekee vähänkin jotain. Oli kesällä vastaava kun rautavarastot oli melkein tyhjät.
Oli tosi oikeassa puolustaessaan turhamaisuutta sairaalaoloissa. En ymmärrä miksi silloin aikaisemmin niin vastustettiin.
Hormonihöyryt tekee päänsäryt. Mullakin pää kuvattiin imetysaikana, kun pystyin olemaan vaan kontillaan lapsen pinnasängyn vieressä rajujen päänsärkyjen vuoksi. Oli pakko riiputtaa päätä alaspäin, että vähän helpotti. Sitten tulivatkin migreenilääkkeet mukaan. Odotusaikana oli outoja aurallisen migreenin tyyppisiä olotiloja, mihin ei päänsärkyjä kuulunut.Samoin kieli puutui toiselta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mikä tarvis sinulla seurata Auria ja täällä haukkua. Kerran te hänestä pidä niin miksi seuraat. Vastaa.
Seuraa mitä? Iltiksestä luin, kun oli epämääräinen klikkiotsikko henkilöstä.
Eikös Aurin pitänyt olla täydellinen äiti. Mikä täydellinen äiti se sellainen on jonka kroppa pettää heti alkuun?
Karma is a bitch. Kohtele toisia kuin haluaisit itseäsikin kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Se on kamalaa kun Hemoglobiinia ei ole tarpeeksi kuljettamaan happea. Sitä hengittää ja haukkoo happea mutta se ei kulkeudu vereen tarpeeksi. Tuntuu että tukehtuu kun tekee vähänkin jotain. Oli kesällä vastaava kun rautavarastot oli melkein tyhjät.
Ihan muusta johtuvat oireet kyllä.
Ihan normaali ja vaaraton epiduraalin jälkivaiva
Jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin epiduraalipistos kohdasta vuotanut selkäydinnestettä ja vuotokohta paikataan omalla verellä umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tää ihmisten nimittely elukoina on alkanut ?
Toi Ap on joku sairas ihminen joka tekee näitä päivittäin.
Kenenkään ei tarvitse erikseen seurata esimerkiksi Kanasta kun iltapäivälehdet pitävät huolen että päivitykset on kaikkien luettavissa.
Kenellekään en toivo pahaa mutta kyllä tuo ylempänä kirjoitettu kommentti karma is the bitch pitää tässä tapauksessa paikkansa...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ferritiini 6 eikä hengästytä eikä heikota yhtään. Kaipa tuo on yksilöllistä?
Eikös miljonäärillä ole varaa yksityoslääkäriin ja lastenlikkoihin?
On hyvä, että julkisuuden henkilö, jolle käy tämä, kertoo asiasta ja saadaan lukea, millaista huolimattomuutta voi kohdata synnyttäessä turvallisessa Suomessa.
Ensinnäkin synnytyksen on annettu venyä vaikka kuinka pitkään, ilman, että olisi sitten käynnistetty kunnolla. Eipä ihme, kun päästäkseen synnyttämään, synnyttäjien pitää jonottaa moneen sairaalaan, kun niissä ei osata toimia.
Miksi vähätellään veren menetystä ("ei mitattu oikein") - ja siihen on todella syynsä, että synnytyksen yhteydessä vuodetaan niin, että henki on vaarassa.
Miksi annetaan vain vahvoja särkylääkkeitä tutkimatta ensin mistä se synnytyksen jälkeinen hirveä päänsärky johtuu.
Hyvä, että näistä joku puhuu. Mun tilanteessa ja erään toisen tuntemani henkilön tilanteessa olisi myös ollut aihetta nostaa yleiseen tietoisuuteen, mitä synnytyksessä voi käydä.
Sitten ihmetellään, kun kukaan ei enää halua lapsia.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ferritiini 6 eikä hengästytä eikä heikota yhtään. Kaipa tuo on yksilöllistä?
Ferritiiniarvo on ehkä eri asia kuin jos synnytyksessä lorahtaa isompi määrä verta pois elimistöstä.
Voi hänelle se antakaa, kun itse en mä voi!