Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonit!-sarja Ylellä

Vierailija
03.09.2023 |

Aloin katsoa, ja kiinnostaa tietysti vaihdevuosi-ikäisenä. Mutta pääosan esittäjä (Karoliina Blackburn) ja sen kaveri näyttelevät mun mielestä ihan älyttömän epäluonnollisesti. Nyyh! Paraneeko se siitä sarjan edetessä?

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hornonisekoilu melkoisen kummaa katsottavaa. Välillä yritetään olla hauskoja ja sitten tehdään itsemurhaa. Onkohan Vuoksenmaan oma ero tässä taustalla??

Vierailija
2/254 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä tosi hyvä sarja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee yli huonosta näyttelemisestä (anteeksi että arvostelen lasta, mutta lapsinäyttelijä on karmean huono) ja ajoittaisestä draaman ja komedian kankeasta yhteentörmäyksestä, niin kyllä tätä aivot narikkaan -meiningillä katsoo.

Eniten häiritsee saarnaava/luennoiva tyyli hormoniteemasta, joka on epäuskottavasti istutettu dialogiin. Esimerkiksi päähenkilö on naistentautien erikoislääkäri, hänelle tuskin kollegan tarvitsi erikseen kertoa miten estrogeenivoidetta käytetään tai miten kasvuikäisen lapsen hormonitutkimukset etenevät.

Mielestäni pääparin kemia toimivat hyvin, ja vaikka molemmat ovat ärsyttäviä, on heissä riittävästi inhimillistä tarttumapintaa, jotta heitä voi sympata. Esim. naisen huono äiti -pohdiskelut ja miehen rumat alushousut :)

Vierailija
4/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esivaihdevuosissa ja miettynyt pitäisikö katsoa. Harvoin tykkään suomalaisista sarjoista ylipäätään ja en yllä kuvatun perusteella ehkä jaksa vaivautua.

Vierailija
5/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava, mutta ajoittain ihmettelen, miten päähenkilöt ovat päässeet tuollaisiin asemiin elämässään, kun arki tuntuu olevan lähinnä sekavaa koheltamista. 

Vierailija
6/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse esivaihdevuosissa ja lähdin mielenkiinnolla katsomaan. Vähän kyllä ärsyttää kun sarja antaa ymmärtää, että raivoaminen on joku yleisin vaihdevuosioire. En mä ainakaan kulje yleisillä paikoilla raivoamassa, enkä raivoa kotonakaan. 

Yleisesti ottaen ihan ok sarja, kun tottuu luonnottomaan näyttelemiseen. Sitä kyllä välillä ihmettelen, että miten tuo 55-v ikäinen Salonius on ihan pappa tässä sarjassa. Kekkoslasit, pappavaatteet ja hiukset sellaset ylikasvaneet muodottomat.

Vierailija
7/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan hyvältä vaikuttanut , pari jaksoa katsoin .

Vierailija
8/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja ennakkoluuloinen sarja (raivoava nainen, juova mies), lääketieteelliset väitteet päin persettä.

Vierailija
9/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut lähes koko sarjan, taitaa 1 tai 2 jaksoa olla katsomatta.

Melko tylsä ja puuduttava sarja, monesti olen sortunut räpläämään puhelinta kesken ohjelman.

Vierailija
10/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Blackburnin näyttelijäntyöstä. Ei ole ollenkaan luonnollista. Enkä edes meinannut häntä tunnistaa.

Vierailija
11/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luodaanko uusia muotteja sen sijaan että purettaisiin niitä. Ikävästi vaikuttaa siltä. Miksi kaikki normaaliin elämänkaareen kuuluva patologisoidaan nykyään? Tuohan voi olla hyvinkin loukkaavaa kuunnella uteluja aiheesta. Vähän samaa osastoa kuin muut naistenvaivat: kai näistä saa olla halutessaan avautumattakin?

Vierailija
12/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä aika hauska! Olen.yleensä kranttu, tätä kyllä katson.

Vierailija
13/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin, vaikka olen yleensä aika nirso. Kiva, kun kerrankin keski-ikäisiä ei esitetä seestyneinä, hallittuina ja kypsinä, vaan näytetään, että vielä tässä iässä ihminen voi olla hämmentynyt, epävarma ja sekaisin.

Ylipäätään pisteet siitä, että yli 50 v ikäisistä ihmisistä on tehty kiinnostavia hahmoja.

Dialogi on ajoittain oikein hyvää. Täällä on parjattu paljon Karoliinan näyttelijätyötä, mutta minusta hän on oikein hyvä. Myös esim fian näyttelijä (en muista nimeä) oli hyvä. Lapsinäyttelijä ei ehkä paras

Vierailija
14/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa on nykäseltä hyvä kolumni sarjasta ja sen aiheesta. Vaihdevuodet on kuin murrosikä. Hormonitoiminta mullistuu, epävarmuus palaa ja aikuisen ihmisen itsevarmuus rapisee. Kuka minä olen ja minne menossa? Dear Eki, olenko normaali??

Vierailija
15/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoksenmaan sarjoista paras on ehdottomasti Tahdon asia. Anoppi suoraan helvetistä siinä. Harvoja sarjoja mitä olen katsonut useampaan kertaan.

Hormonit katselen tuplanopeudella Areenasta. Ihan ok, mutta tuskin katson toiseen kertaan.

Vierailija
16/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Tyypillistä YLEn homoilua ja epäluonnollista seksuaalisuutta korostavaa agendaa.

En ole nähnyt Maria O. nimimerkiltä yhtään järkevää kommenttia. Tämänkin sarajan suurin vika, että Ylen sarja vai? Maria O = Emma K, molemmat yhtä tyrperiä.

Vierailija
17/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja olin hämmentynyt. Olen vaihdevuosi-ikäinen nainen, ja eipä ole ainakaan omakohtaisesti mitenkään tuttua menoa. Mulle ei ole vaihdevuodet aiheuttaneet mitään muuta kuin että vuodot oli 10 vuotta epäsäännölliset ennen kuin loppui. Ei mielialavaihteluita, ei sekoiluja, ei kiukkuisuutta, ei kuumia aaltoja. Mutta kai se jollain sitten on vähän rajumpaa.

Vierailija
18/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny eniten Klikkaa mua -sarjasta. Täydellinen, kun haluaa laittaa aivot narikkaan.

Katsoin tuon Hormonit! Yle Areenasta kokonaan. Mun mielestä ihan ok, mutta edelleen Klikkaa mua on lemppari.

Vierailija
19/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykänny eniten Klikkaa mua -sarjasta. Täydellinen, kun haluaa laittaa aivot narikkaan.

Katsoin tuon Hormonit! Yle Areenasta kokonaan. Mun mielestä ihan ok, mutta edelleen Klikkaa mua on lemppari.

Eikös siinäkin ollut se ärsyttävä minttu mustakallio. Näyttelee aina samalla äänensävyllä, ihan kun saarnaisi jostain asiasta jollekin.

Vierailija
20/254 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo "pappa" näytellyt Kumman kaa sarjassa Asia