Osaatko antaa kaiken anteeksi?
Rehellisyys merkitsee minulle paljon,luultavasti ystävän tai puolison valehtelua en voisi kovin helposti sivuuttaa.
Kommentit (14)
Jos toinen on rehellisesti pahoillaan, niin en tiedä kuinka pystyisin pitämään kiukustani ikuisesti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on rehellisesti pahoillaan, niin en tiedä kuinka pystyisin pitämään kiukustani ikuisesti kiinni.
Vaikka hän ois pettänyt luottamuksesi,esim.puolisosi kanssa?
En todellakaan kaikkea anna anteeksi.
Osaan, mutta en anna. Mieluummin olen katkera kuin hölmö.
Osaan antaa anteeksi kaiken, paitsi jos henkilö on tehnyt jotain pahaa läheisilleni. (Murhannut tai pahoinpidellyt)
Antaisin anteeksi vaikka jos mies olisi pettänyt
Vierailija kirjoitti:
Osaan antaa anteeksi kaiken, paitsi jos henkilö on tehnyt jotain pahaa läheisilleni. (Murhannut tai pahoinpidellyt)
Tuo pahempaa mitä oon kohdannur.En sietäisi.
En anna anteeksi läheskään kaikkea. Minua vastaan rikkominen on päinvastoin usein nopea tie vihollisekseni. Nautin siitä, kun saan kostaa väärintekijöille.
Vierailija kirjoitti:
En anna anteeksi läheskään kaikkea. Minua vastaan rikkominen on päinvastoin usein nopea tie vihollisekseni. Nautin siitä, kun saan kostaa väärintekijöille.
Oletko narsisti?
Nautit kostamisesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko narsisti?
En ole narsisti tai muutenkaan persoonallisuushäiriöinen. Olen kylläkin elämänkatsomukseltani satanismiin taipuvainen ja hylkään kaikenlaisen toisen posken kääntämisen. Minulla on myös jonkin verran sadistisia taipumuksia, mitä varmaan tarvitaankin, jotta voi nauttia kostosta.
En osaa. Nyt pitäisi päästä yli kun luottamus petettiin. Vaikea suhtautua tähän henkilöön. Ottaa niin paljon aivoon että on vaikea katsoakaan sitä. Ja pakko olisi olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa. Nyt pitäisi päästä yli kun luottamus petettiin. Vaikea suhtautua tähän henkilöön. Ottaa niin paljon aivoon että on vaikea katsoakaan sitä. Ja pakko olisi olla tekemisissä.
Niin ja varsinkaan kun henkilö ei ole edes vaivautunut pyytämään anteeksi 🤐
Joo nimes ja veres saa kaikki anteeks
En anna anteeksi, jos minulta ei ole pyydetty.