Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jael, 28, on ollut selibaatissa yli kaksi vuotta

Vierailija
20.08.2023 |

www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009790103.html

Jutusta pisti silmään tällainen viisaus:

"Tätä nykyä Jael identifioituu demiseksuaaliksi. Demiseksuaalisuus tarkoittaa, että fyysisen yhteyden lisäksi seksin harrastamiseen kaipaa myös tunnetason yhteyttä."

Anteeksi, mutta eikös tämä seksin tunnetaso ole ns. normaalia? Miksi tällainen määrittely "demiseksuaalisuus"?

Aika usein tuossakin toistuu tämä "minä minä". Tokihan sitä selibaattiaan pitää sitten korostaa peniskakkujuhlilla ja haastatteluilla ip-lehdille?

Kommentit (304)

Vierailija
61/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen selibaattipäätöstään Jael oli ollut noin vuoden sinkkuna. Sitä ennen hän oli viettänyt 10 vuotta muutamassa pidemmässä suhteessa.

Kiirettä on pitänyt 28-vuotiaalla.

Ei kai tuossa nyt mikään erityinen kiire ole ollut. On voinut olla vaikka kolme suhdetta joista yksi kestänyt neljä ja muut kolme vuotta. Tai parin-kolmen vuoden suhteita ja sinkkuaikoja noiden välissä. Ihan normaalia.

Vierailija
62/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu, että tosi monesti irtosuhteissa kyse on miehen tyydytyksestä. Olen useasti ollut sellaisessa tilanteessa, ettei seksikumppaniani ole kiinnostanut, että tässä on toinenkin ihminen ja toisen ihmisen halut ja tarpeet.

Silloin seksin harrastamisesta jää jollakin tavalla hyväksikäytetty olo siis sellainen, ettei ole saanut arvoistansa kohtelua seksin toiselta osapuolelta."

???? Daaa? Kenelle tulee yllätyksenä että miehet eivät välitä muusta kuin munastaan??

Mä oon saanut parasta seksiä yhden/muutaman illan jutuilta!

Joko olet nähnyt unta tai olet mies?

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, kun pitää jotain tasoa yllä ja valikoi tarkemmin kenen kanssa sinne sänkyyn menee..

Jos ei osaa, niin sitten varmasti parempi olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat olivat sitä luokkaa, että tämä Jael meinaa lyödä selibaatillaan ja ulkonäöllään rahoiksi. Onhan tämäkin yksi tulokulma. Toki nuo mentaalipuolen kehitysaskeleet ovat myös varmasti ihan totta hänen kohdallaan. 

Vierailija
64/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: "Anteeksi, mutta eikös tämä seksin tunnetaso ole ns. normaalia?" 

Vastaan että ei ole. Tämän tietää jokainen ihminen joka vaatii tunnesiteen seksiin ja joka on joskus deittaillut. Pidetään suunnilleen jonain friikkinä jos haluaa tutustua ensin ja muodostaa tunneyhteyden ennen sänkyyn hyppäämistä.

Tämä, tämä ja vielä kerran tämä. Lukematon määrä kiinnostuksia on loppunut tasan siihen, kun en ole hypännyt sänkyyn viimeistään kolmansilla treffeillä. On haukuttu ties miksi kummajaiseksi myös. Tuntuu olevan täysin mahdotonta tavata ihminen joka haluaa ensin aidon romanssin, syvää välittämistä (ja itseni kohdalla myös sitoutumista) ja vasta sitten joskus seksiä. Ja onpa ikisinkkuna ihanaa kun sitten kokemustani mitätöidään juuri tällaisilla viesteillä, "häh kaikkihan haluaa tunteita, sehän on normaalia".

Katselin tässä viikonloppuna Heartstopper-sarjan Netflixistä ja siinä sen pääparin tarina kosketti, koska juuri tuollaista en ole saanut koskaan kokea. Että saisi ensin olla ystäviä, ja aidosti välittää toisesta, ja sitten homma muuttuisi romanttiseksi, mutta sittenkään ei olisi pakko harrastaa heti seksiä. Saisi sanoa sille toiselle että hei en ole vielä valmis ja se toinen vastaisi että se on ok ja oikeasti tarkoittaisi sitä. I would only want to do it if you wanted to, and if you didn't, I wouldn't either.

Eipä ole tällaista omalle kohdalle sattunut koskaan. Sitä odotellessa.

En tiedä oletko mies vai nainen mutta olen ollut laittavinani merkille, että edelleen on merkitystä sillä, että oletko mies vai nainen, - Esimerkiksi olisiko leffaa 40 ja neitsyt(mies) voitu edes tehdä naisesta. - Tai ainakin on herkullista ajatella mikä olisi ollut leffan vastaanotto, jos roolit olisivat olleet toisinpäin.

Heille, jotka eivät leffaa tunne, niin kerrotakoon, että leffa kertoo 40 vuotiaasta Andysta,

40-vuotias Andy Stitzer (Steve Carell) on tehnyt elämässään yhtä ja toista. Hänellä on mukava työ kodinkoneliikkeessä, kodikas asunto sekä upea kokoelma toimintafiguureja ja sarjakuvia. On vain yksi elämänalue, jolla hän ei vielä ole oikein kunnostautunut? Andy ei ole koskaan harrastanut seksiä... ei edes vahingossa. No, onko se nyt niin iso juttu? Andyn työtovereiden mielestä ainakin on. Vaikka he pitävätkin Andya hieman omituisena, he ottavat tämän ongelman ratkaisemisen vastuulleen. Mikään ei tunnu kuitenkaan auttavan kunnes Andy tapaa Trishin (Catherine Keener), 40-vuotiaan kolmen lapsen äidin......

Huvittavaa kyllä, olen juurikin 40-vuotias ja neitsyt - ja nainen. Kummajainen, siis :).

Ei lainkaan huvittavaa. - Mutta uteliaisuudesta oletko laittanut merkille onko sillä eroa miten "kokemattomista" miehistä ja naisita puhutaan ja millainen mielikuva heistä luodaan mediassa?

- Itse miehenä olen ollut laittavinanai merkille, että ei se "kokemattoma naisesta"  piirtyvä mielikuva ole yhtään sen, kuinka tämän sanoisi - no helpompi. Eli jos siis kärjistäen täsypäiset ja fikun ja miellyttvän oloiset 40 vuotiaat "kokemattomat" miehet leimataan usein homoiksi tai jonkun uskonnon tai aatteen omaaviksi niin vastaavan ikäiset naiset leimataan jollain tavoin sairaiksi tai ainakin hyvin ylipainoisiski. 

En itse aattelen näin stereotyyppisesti.  Sen sijaan itseäni vain harmittaa se, että jos tai kun olet "kokematon" niin sen kautta halutaan leimata sinut tai sinun elämäsi. Ikäänkuin ilman kokemusta seksistä ei voisi olla fiksu ja sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa oleva yleisesti terve ja hyvinvoivoiva ihminen, joka on sinut niin itsensä jkuin ympäristönsä kanssa.

Juu naisena minusta puhutaan kahdella tavalla: joko olen nirso ja minulle ei kelpaa kukaan (koska nainen kuin nainen saa koska tahansa miehen, vaikka kymmenen jonoon) tai olen todella ruma, ylipainoinen ja/tai mielenterveysongelmainen (koska "kuka tahansa nainen" koskee tietenkin vain kauniita ja terveitä, vaikka juuri muuta julistettiin). Mikään näistä ei pidä paikkaansa. Arkielämässä en kerrokaan tilanteestani kenellekään, yritän vältellä esim työkaverien kanssa aiheesta puhumisen kokonaan, koska en halua leimaantua friikiksi.

Niin. Kuten arvelinkin yhtä lailla sitä  "täysin kokemattomia" naisia saatetaan pitää myös olisiko oikea sana syyllistää, joko siitä, että ovat vastenmielesn näköisiä ja oloisia (yliapinosia tai mielentreveys ei olisi heillä kunnossa) tai sitten siitä, että elävät omissa prinsessa harhoissa e. ovat liian nirsoja. 

- Ero vain tuntuu olevan usein siinä, että vika on useimmiten tällöin ikäänkuin naisessa itsessä. Uskotaan ja luotetaan, että jos nainen tekisi sitä tai tätä ryhdistäytyisi ja reipastuisi jne niin hän kyllä sasii seksiä.

Kun taas "täysin kokematon" mies taas usein kuvataan sellaisena luuserina, että oikeasti kukaan ei edes ihmettele, että hän ei ole tullut harrastaneeksi seksiä. - Poikkeuksena ne kertomukset miehsitä, joissa rivien välistä annetaan ymmärtää, ettei miestä edes kiinnosta seksi naisten vaan kanssa, vaan hän haluaisi saada sitä vain ja ainoastaan toiselta tai toisilta miehiltä.   - - Ellei sitten tuo mies vain ole jonkun hyvin konservatiivisen uskon tai muun ismin tai aatteen omaava, joka on siksi jäänyt ilman.

Kyllä miehiäkin syyllistetään siitä että jäävät yksin. Mikset kehitä itseäsi? Mikset ryhdistäydy? Miksi olet tuollainen reppana? Laihduta!

Vierailija
65/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että ei ole. Tämän tietää jokainen ihminen joka vaatii tunnesiteen seksiin ja joka on joskus deittaillut. Pidetään suunnilleen jonain friikkinä jos haluaa tutustua ensin ja muodostaa tunneyhteyden ennen sänkyyn hyppäämistä.

Tämä, tämä ja vielä kerran tämä. Lukematon määrä kiinnostuksia on loppunut tasan siihen, kun en ole hypännyt sänkyyn viimeistään kolmansilla treffeillä. On haukuttu ties miksi kummajaiseksi myös. Tuntuu olevan täysin mahdotonta tavata ihminen joka haluaa ensin aidon romanssin, syvää välittämistä (ja itseni kohdalla myös sitoutumista) ja vasta sitten joskus seksiä. Ja onpa ikisinkkuna ihanaa kun sitten kokemustani mitätöidään juuri tällaisilla viesteillä, "häh kaikkihan haluaa tunteita, sehän on normaalia".

Katselin tässä viikonloppuna Heartstopper-sarjan Netflixistä ja siinä sen pääparin tarina kosketti, koska juuri tuollaista en ole saanut koskaan kokea. Että saisi ensin olla ystäviä, ja aidosti välittää toisesta, ja sitten homma muuttuisi romanttiseksi, mutta sittenkään ei olisi pakko harrastaa heti seksiä. Saisi sanoa sille toiselle että hei en ole vielä valmis ja se toinen vastaisi että se on ok ja oikeasti tarkoittaisi sitä. I would only want to do it if you wanted to, and if you didn't, I wouldn't either.

En tiedä oletko mies vai nainen mutta olen ollut laittavinani merkille, että edelleen on merkitystä sillä, että oletko mies vai nainen, - Esimerkiksi olisiko leffaa 40 ja neitsyt(mies) voitu edes tehdä naisesta. - Tai ainakin on herkullista ajatella mikä olisi ollut leffan vastaanotto, jos roolit olisivat olleet toisinpäin.

Heille, jotka eivät leffaa tunne, niin kerrotakoon, että leffa kertoo 40 vuotiaasta Andysta,

40-vuotias Andy Stitzer (Steve Carell) on tehnyt elämässään yhtä ja toista. Hänellä on mukava työ kodinkoneliikkeessä, kodikas asunto sekä upea kokoelma toimintafiguureja ja sarjakuvia. On vain yksi elämänalue, jolla hän ei vielä ole oikein kunnostautunut? Andy ei ole koskaan harrastanut seksiä... ei edes vahingossa. No, onko se nyt niin iso juttu? Andyn työtovereiden mielestä ainakin on. Vaikka he pitävätkin Andya hieman omituisena, he ottavat tämän ongelman ratkaisemisen vastuulleen. Mikään ei tunnu kuitenkaan auttavan kunnes Andy tapaa Trishin (Catherine Keener), 40-vuotiaan kolmen lapsen äidin......

Toisin kuin oikeassa elämässä tuo Andy on sympaattinen ja hyväsydämminen eikä lainkaan katkera saati päihdeongelmainen. En tiedä yhtään ikineitsyttä joka olisi oikeasti mukava ihminen. Toisaalta jos olisi tehty realistisemmin niin eipä olisi ollut mikään hyvänmielen elokuva vaan ahdistava ja vaivaannuttava.

En tiedä kuinka monta täysin kokematonta tunnet ja tiedät. Ja oletko myös heitä, jotka uksovat ja kuvittelevat erottavan ja näkevän seksikokemusten määrän ulkoisesta olemuksesta.

Minä en erota. - En myöskään odota saati vaadi, että mahdollinen kumppanini olisi yhtä kokematon kuin minä. Mutta toivoisin, että hän olsi sinut niin itsensä kuin ympäristönsä kanssa.

Olen jo oppinut, että luultavasti pääsisin helpommalla, jos jatkossa valehtelsin kokemattomuuteni toiseksi. Olen näen kertoessani kokemattomuudestani rehellsiesti -kun siis asiaa on minulta sitä ennen kysytty- saanut toisinaan aika satuttaviakin ja vihlaisevia vastauksia, joista lievempiä on kysymykset siitä, että olenko sitten biseksuaali, joka on peuhannut sitten miesten kanssa. Tai olenko tai olenko ollut uskovainen, jonka  ukso esti tai on estänyt tähän asti esiaviollisen seksin.

Toki myönnän, että jos kohtaisin jonkun suunnilleen ikäiseni ja oloiseno naisen, joka kertoisi olevansa yhtä kokematon kuin minä itse, eiä myöskään olisi itse lailla erityisen uskovaine tai omaisi sen paremmin seksikokemuksia samaa sukupuolta olevan kanssa, niin tokihan olisin itsekin hieman ennakkoluuloinen häntä kohtaan.

Itse ne miehet ovat kertoneet kokemattomuudestaan. Eivät uskalla lähestyä ketään ja jäävät odottamaan naisten lähestymistä mitä ei koskaan tule ja katkeroituvat siitä naisille. Neuvoja eivät myöskään ota vastaan ja jostain syystä deittisovelluksia eivät suostu edes kokeilemaan?

Kaikenlaisia ja oloisia niin miehiä kuin naisia on varmasti "kokemattomien" joukossa. - Itseäni turhauttaa se, että mitä mahdollisesti olen tehnyt väärin kun oma kohtaloni on, ainakin toistaiseksi ollut päästä tai joutua kuinka vain parhaimmassakin tapauksessa naisen kanssa kaveriksi tai ystäväksi. - Ja kun tämä on selvinnyt, että meidän on parempi jatkaa kavereina tai ystävinä niin en enää piinaa itseäni ajatuksilla siitä, että hän vielä muuttaisi mieltänsä ja haluaisi edetä kanssani harrastamaan seksiä. Puhumattakaan, että voisimme tulevaisuudessa edetä ja olla yhteisymmärryksessä parisuhteessa. 

Olen kiitollinen ja hyvin iloinen siitä, että olen saanut naisia kuten myös miehiä läheisiksi mutta en osaa tai halua ajatella heistä yhtäkään potentiaalisena seksikumppaninani, koska en halua ihmisuhteeni olevan enemmän tain vähemmän epämääräinen viritys tai säätö. -

Toki tiedän, että on heitä, jotak pystyvät ja kykenevät heittäytymään ja harrastamaan seksiä vaikka ensitreffeillä. Minä en ole pystynyt. Tai jos omassa mielessä on ennättänyt käydäkin, että tuon kanssa olisin valmis ja haluaks etenemään seksiin asti nopeastikin, niin mitä tämä -yksinkertaiaten- mielitekoni auttaa, jos tai kun toinen ei anna vinkkiä (tai minä puusilmä en osaa sitä lukea / huomata), että hänellä olisi (ollut) samanalien halu minua kohtaan.

Joskus tuntuu kuin sitä eläisi jonkun kirouksen alla. Sillä joskus sisälläni pelko siitä, että kun on tarpeeksi kauan (minun tapauksessani aina) kokematon, niin tämä tekee minut tiedodtamattanikin jollain lailla sellaiseksi, että nainen aistii, että joo hyvä oot tyyppi ja miellyttävä mutta ei kuitenkaan se jonka kanssa.....

Mitä tässä nyt voisi tehdä? Uhriutuminen kun tuskin on kovin puoleensa vetävää. Periaatteesta en seksiä en halua ostaa.

Vierailija
66/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu, että tosi monesti irtosuhteissa kyse on miehen tyydytyksestä. Olen useasti ollut sellaisessa tilanteessa, ettei seksikumppaniani ole kiinnostanut, että tässä on toinenkin ihminen ja toisen ihmisen halut ja tarpeet.

Silloin seksin harrastamisesta jää jollakin tavalla hyväksikäytetty olo siis sellainen, ettei ole saanut arvoistansa kohtelua seksin toiselta osapuolelta."

???? Daaa? Kenelle tulee yllätyksenä että miehet eivät välitä muusta kuin munastaan??

En IKINÄ harrastaisi yhden yön juttuja 🤮🤢

En minäkään. Hyvään seksiin tarvitaan tunneyhteyttä tutustumisen kautta ja se varsinainen fyysinen suorite esileikkeineen, hyväilyineen jne vaatii harjoitusta ja varsinkin kommunikointia.

-mies

Vierailija
67/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kyllä, olen juurikin 40-vuotias ja neitsyt - ja nainen. Kummajainen, siis :).

Ei lainkaan huvittavaa. - Mutta uteliaisuudesta oletko laittanut merkille onko sillä eroa miten "kokemattomista" miehistä ja naisita puhutaan ja millainen mielikuva heistä luodaan mediassa?

- Itse miehenä olen ollut laittavinanai merkille, että ei se "kokemattoma naisesta"  piirtyvä mielikuva ole yhtään sen, kuinka tämän sanoisi - no helpompi. Eli jos siis kärjistäen täsypäiset ja fikun ja miellyttvän oloiset 40 vuotiaat "kokemattomat" miehet leimataan usein homoiksi tai jonkun uskonnon tai aatteen omaaviksi niin vastaavan ikäiset naiset leimataan jollain tavoin sairaiksi tai ainakin hyvin ylipainoisiski. 

En itse aattelen näin stereotyyppisesti.  Sen sijaan itseäni vain harmittaa se, että jos tai kun olet "kokematon" niin sen kautta halutaan leimata sinut tai sinun elämäsi. Ikäänkuin ilman kokemusta seksistä ei voisi olla fiksu ja sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa oleva yleisesti terve ja hyvinvoivoiva ihminen, joka on sinut niin itsensä jkuin ympäristönsä kanssa.

Jos olisi "sinut" niin olisi saavuttanut sexii.

Jotain on aina vikana jos ei niin perusomaista tarvetta kuin sexii saa.

Niin. Onhan se toki vika sekin, että minulla on periaatteita, kuten se että en halua sitä keneltäkään väkisin. - Haluan kokea, että nainen on siihen yhtä halukas ja valmis; tulisi ikäänkuin vastaan. (Olipa kuivasta sanottu, mutta ymmärtänette, mitä yritin sanoa)

Jos tai kun nainen on ollut luonani yötä, niin olen kysynyt, että miten haluaa meidän viettävän yön.

En osaa pitää illan päätteeksi hyvä yön suukkoa tai halausta seksinä, vaikka ei seksi ole minulle myöskään synonyymi ilmaisulle yhdyntä.

- Suunnilleen samantapaisesti tilanteet ovat edenneet silloin kun itse olen ollut naisen luona yötä.

Yksi periaatteeni on ja on ollut toistaiseksi myös se, että en halua ostaa ja maksaa siitä, että saisin seksiä.  

Vierailija
68/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti tekee otsikoita mitkä myy, jotta bisness pyörii. Ihmisiä kiinnostavat aiheet myy -> lehti tekee juttuja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.

Vierailija
69/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon on vaan perusakka. nuorena naiskennellu muitten mukana

nyt vähä vanhempana tajuaa ettei siitä saa liikoja..

kun tunneyhteyttä ei ole, pitää tyytyä omiin sormiin tai olla

kokonaan ilman. miksi tuo on edes uutinen ?

horastun maineen vaan saa kun omalla naamalla kertoo

että on nainut siellä täällä ilman parisuhdetta tai tunnesidettä..

Vierailija
70/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahah, mä huomioin ihan saman seikan. Mutta kun IHAN KAIKKELLE on vaan niin siistiä keksiä joku lokero.

Vähän sama kuin sanoisin, että pidän siitä kun kukaan ei häiritse minua kun nukun, eli olen unistögematisti.

Vierailija
71/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin jokainen kohtaamani mies on välittänyt nautinnostani, hyväillyt, nuollut. Irtosuhteista ei ole kokemusta kyllä. Ehkä niissä toisin.

Vierailija
72/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän paremmaksi: olen ollut ilman seksiä yli 5 vuotta, yhden ainoan kerran seurustellut neitsyyden menetin 21 vuotiaana, itse koen ettei seksi ole minua varten eikä perheen perustaminen yms.

Vierailija
73/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahah, mä huomioin ihan saman seikan. Mutta kun IHAN KAIKKELLE on vaan niin siistiä keksiä joku lokero.

Vähän sama kuin sanoisin, että pidän siitä kun kukaan ei häiritse minua kun nukun, eli olen unistögematisti.

Tätä tämä nykymaailma on kun pitää lokeroida jokikinen asia ja sut lokeroidaan tietynlaiseksi mielipiteiden tai arvojen perusteella, koko maapallo on vitsi.

Vierailija
74/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin kuvituskuvassa Jael kannattelee siittimen muotoon leivottua kakkua, joka viestii iloisesta ja luonnollisesta suhtautumisesta myös seksuaaliasioihin.

Vierailija
75/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin kuvituskuvassa Jael kannattelee siittimen muotoon leivottua kakkua, joka viestii iloisesta ja luonnollisesta suhtautumisesta myös seksuaaliasioihin.

Ihana! Tuollaisia rennon hauskoja leivonnaisia ja miksipä ei muutakin tarjottavaa soisi näkyvän useammin erilaisissa juhlissa ja arjen piristäjänä!

Vierailija
76/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin keväällä ja suhteessa oli ollut viimeksi seksiä vähän yli vuosi sitten. No pari kuukautta eron jälkeen otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja hän varattuna miehenä tarttui heti syöttiin. Oli kiihkeää seksiä ja erittäin innolla mies tyydytti mut kielellä. Ei ollut vain hänen nautinnostaan kyse. Mies haluaisi tavata uudestaan ja kyseli onko mulla fantasioita. Ehkä tapaamme, ehkä emme. Itse olen kyllä katsellut erästä sinkkumiestä, mutta kun en tiedä onko mies lainkaan musta kiinnostunut. Enkä mä uskalla lähestyä.

Vierailija
77/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä suurempi osa ihmisistä on demiseksuaaleja, kuin ei ole. Itse voin harrastaa seksiä "muuten vain", mutta minullekin sitten se on aivan eri tasolla sellaisen kanssa, johon on syvempi tunneyhteys. Kyllä on taas hulluilua, että kahden vuoden selibaatissa on jotain erikoista. Taitaa olla enempikin seksiriippuvainen, kuin demiseksuaali toi Jael. A-a:ssakin vietetään vuosipäiviä ja leivotaan kakku, kun on oltu niin ja niin kauan juomatta.

Vierailija
78/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mulle ei tule noin pitkää selibaattia. Viimeksi oli seksiä heinäkuun lopussa. Olen siis sinkkunainen, mutta näin 44v ja ylipainoisena ei vain kelpaa kovin monelle miehelle.

Vierailija
79/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin keväällä ja suhteessa oli ollut viimeksi seksiä vähän yli vuosi sitten. No pari kuukautta eron jälkeen otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja hän varattuna miehenä tarttui heti syöttiin. Oli kiihkeää seksiä ja erittäin innolla mies tyydytti mut kielellä. Ei ollut vain hänen nautinnostaan kyse. Mies haluaisi tavata uudestaan ja kyseli onko mulla fantasioita. Ehkä tapaamme, ehkä emme. Itse olen kyllä katsellut erästä sinkkumiestä, mutta kun en tiedä onko mies lainkaan musta kiinnostunut. Enkä mä uskalla lähestyä.

Joskus tuntuu kuin nämä asiat kasautuisivat. - Osa meistä pääsee harrastamaan seksiä useammankin kumppanin kanssa, vaikka eläisi ja olisi ns. varattu.

Kun taas osa meistä elää ja on itsekseen enemmän ja vähemmän aktiivisesti etsien kumppania; tai ainoastaan  haaveksiin omasta kumppanista ja hänenen kanssaan olemisesta ja elämisestä.

Unelmoiden ellei seksistä, niin kuten minä enemmän kuin nimenomaisesti seksitä niin (naisen) läheisyydestä ja kosketuksesta ja asioiden jakamisesta.....

Onneksi on kavereita ja ystäviä mutta olisihan se yksi ja erityinenkin enemmän kuin kiva löytää ja kohdata. 

Vierailija
80/304 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En IKINÄ harrastaisi yhden yön juttuja 🤮🤢

En minäkään. Hyvään seksiin tarvitaan tunneyhteyttä tutustumisen kautta ja se varsinainen fyysinen suorite esileikkeineen, hyväilyineen jne vaatii harjoitusta ja varsinkin kommunikointia.

-mies

Tähän haluaisin lisätä, että pitkässä suhteessa ainakin itse tarvitsen myös sitä arjesta irrottautumista, eli pikainen seksi lauantaina saunan jälkeen ei oikein jaksa sytyttää kymmenen vuoden jälkeen. Kaipaisin "esileikiksi" treffejä pitkän kaavan mukaan, hotelliöitä tai mitä tahansa muuta. Miehen mielestä nämä kaikki ovat turhia vaatimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä