Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei tee aloitteita

Vierailija
18.08.2023 |

Tuolla toisessa ketjussa eräs mies kertoi, miten hänen kaverinsa oli opettanut, miten naisia isketään. Eli näin: baarissa mennään juttelemaan niitä näitä jollekin naiselle ja tarkkaillaan kiinnostuksen merkkejä. Jos nainen ei näytä kiinnostuvan, sitten vaan kohteliaasti heipat ja poistutaan. Kun samaa toistaa kymmeniä kertoja, niin joskus voi natsatakin.
Ja koska moni mies käyttää tätä samaa taktiikkaa, naisen ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja miehiä lähestyy ehkä jopa riesaksi asti. Mikä saisi naisen yrittäämään lähestyä jotain ujoa nurkkapöydän tyyppiä? Ei mikään.
Ja täsmälleen sama nettimaailmassa.

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen, saa ehkä miehen, mutta mies vaan hengaa mukana suhteessa antamatta naiselle mitään (yleensä korkeintaan keskinkertaista) seksiä kummempaa. Naiset taas yleensä kaipaa muutakin huomiota, yhdessä tekemistä, henkistä yhteyttä, asioiden jakamista... niitä ei saa, jos miestä ei oikeesti kiinnosta. 

Vierailija
62/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset kukoistaa ravintolaympäristössä yöllä. Ravintolan ulkopuolella se sama tyyppi voi olla aivan blaah. En laskisi sen varaan että pienessä sievssä hämärässä ravintolassa minulla olisi joku salaperäinen superaisti, jolla valitsen parissa sekunnissa sieltä itselleni ne parhaiten sopivat.

Totta puhuen en minäkään baarista ole ketään bongannut, mutta muutoin kyllä tuolla taktiikalla eli aistin kyllä heti kuka on ns. minun ihminen.

Olen aistinut sen myös takaapäin, ennen kuin edes näin miehen naamaa tai mitään. Tiesin vaan, että tuo on joku.

Tuo etten ole baarista bongannut voi olla sattumaa, sen seurausta ettei minun tyylisiäni oikein näy baareissa tai sitten se itse ympäristö on sen verran tukkoinen ettei siellä pysty havainnoimaan niin hyvin.

En tiedä.

No takaapäin näkee pituuden ja hartiat.

Kyseinen henkilö istui silloin kun näin hänet takaapäin. Pituus ei kyllä muutenkaan ole itselleni kiinnostavaa, esim. tuo mies jolle menin kadulla juttelemaan oli saman pituinen kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lähestyä naisia, kun minulla ei ole heille mitään tarjottavaa, eikä heillä ole minulle muuta tarjottavaa kuin seksi.

Vierailija
64/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein kaikki mun kaverit (naispuoliset) tekee aloitteita. Oon aina vähän kadehtinut niitä kun osaavat ja uskaltavat. Itsellä ujous/Asperger estää, niin oon kyllä ihan kiitollinen siitä, että miehet on uskaltaneet lähestyä mua.

Vierailija
65/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharva mies kieltäytyy helposta seksistä, jos sitä hänelle tullaan suoraan tarjoamaan. Ei edes väliä, onko mies varattu

Vierailija
66/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ujo nurkkapöydän tyyppi kuikuilee ja näyttää söpöltä ja kutsuvalta, niin kyllä aika moni nainen voi mennä siihen kysymään, että sori onko tässä tilaa ja istahtaa viereen.

Siitä sitten niitä näitä juttelee ja katsoo miten etenee.

Itse olen mennyt kysymään tuntemattomalta mieheltä kadulla, että voinko tulla tähän kun joudun odottamaan pitkään bussia eikä huvita olla yksin.

Se oli ihan luontevaa.

Kuulostaa hömppäeoluvan tarinalta, oikeessa elämässä noin ei käy.

Miksi kukaan nainen haluaisi "ujon kuikuilijan". Ujoudessa ei sinänsä ole mitään väärää, olen ollut itsekin nuorempana, mutta kyllä jonkinlainen toimintakyky pitää olla eri tilanteissa. Kaikkein oudoimpia ovat olleet nämä tapaukset, "mun kaveri on kiinnostunut susta, mutta se ei uskalla lähestyä". Mitä vittua. Teki joskus mieli kysyä, että nussitko sä kaveris puolesta myös. Mitä helvettiä nainen tekee jollain kengänkärkiään vahtaavalla ressukalla, joka ei itse uskalla edes tulla juttelemaan vaan laittaa kaverinsa asialle. Kaveri ei tajua, että servaa koko tyypin kun suostuu tuollaiseen.

Vierailija
67/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aniharva mies kieltäytyy helposta seksistä, jos sitä hänelle tullaan suoraan tarjoamaan. Ei edes väliä, onko mies varattu

Miten tämä nyt liittyi aloitukseen? Vai yritätkö rohkaista passiivisia naisia menemään juttelemaan mieluisille miehille?

Vierailija
68/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ujo nurkkapöydän tyyppi kuikuilee ja näyttää söpöltä ja kutsuvalta, niin kyllä aika moni nainen voi mennä siihen kysymään, että sori onko tässä tilaa ja istahtaa viereen.

Siitä sitten niitä näitä juttelee ja katsoo miten etenee.

Itse olen mennyt kysymään tuntemattomalta mieheltä kadulla, että voinko tulla tähän kun joudun odottamaan pitkään bussia eikä huvita olla yksin.

Se oli ihan luontevaa.

Kuulostaa hömppäeoluvan tarinalta, oikeessa elämässä noin ei käy.

Miksi kukaan nainen haluaisi "ujon kuikuilijan". Ujoudessa ei sinänsä ole mitään väärää, olen ollut itsekin nuorempana, mutta kyllä jonkinlainen toimintakyky pitää olla eri tilanteissa. Kaikkein oudoimpia ovat olleet nämä tapaukset, "mun kaveri on kiinnostunut susta, mutta se ei uskalla lähestyä". Mitä vittua. Teki joskus mieli kysyä, että nussitko sä kaveris puolesta myös. Mitä helvettiä nainen tekee jollain kengänkärkiään vahtaavalla ressukalla, joka ei itse uskalla edes tulla juttelemaan vaan laittaa kaverinsa asialle. Kaveri ei tajua, että servaa koko tyypin kun suostuu tuollaiseen.

En tiedä miten keksit tällaisen tarinan tuosta, että nainen menee ujon oloisen nurkkapöydän miehen viereen istumaan ja juttelemaan :D

Teillä täällä unohtuu jatkuvasti, että ihmisillä on erilaisia makuja eikä nämä av-elämän jutut kosketa kaikkia mitenkään.

Esim. ketjussa ilmi tulleet asiat, jotka eivät näyttäydy kaikkien elämässä oikeastaan ollenkaan:

- miesten epätoivo

- sosiaalisesti täysin epäkelvot ääliömiehet (joku kirjoitti, että mies saattaa kysyä saisiko panna neitiä tms?!)

- naiset inhoamassa ujoutta

- naiset kiinnostumassa vasta tutustumisen myötä

- naiset tykkäämässä luolamiehen näköisestä murjottajasta

Vierailija
69/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.

N43

Kuulehan, nykyään miehet osaavat ja uskaltavat myös antaa pakkeja. Ehkä sinun kokemuksesi mummotunneliin hakeutuneista miehistä ei ole yleispätevä.

Tämä. Veljeni on saanut riesaksi usein baarissa jonkun naisen joka ei usko pakkeja.

Hän on nyt 27v, mutta nuo kokemukset useiden vuosien ajalta.

Kerran kävi jopa vaarallinen juttu, kun joku sairas sekomuija kävi valehtelemassa joillekin aggressiivisille hakkaajamiehille, että veljeni ahdisteli häntä ja nuo miehet tuli sitten porukalla kimppuun. Totuus takana oli, ettei tuo nainen ollut kestänyt asiallisia pakkeja baarissa.

Eli siis naisetkin lähestyy baarissa, ja miehetkin antavat pakkeja.

Yllättäen tähän ei tule reaktioita, koska rumien ja epätoivoisten kuplassa elävät palstalaiset eivät osaa samaistua.

Vierailija
70/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen heikko itsetunto ei kestä pakkeja.

Ja sitäkin vähää paikataan antamalla niitä.

Pelimiehet menee aina seulasta läpi ja sitten onkin hyvä haukkua kaikki miehet sioiksi.

Pelimiehillä on helppo käyttää taktiikoitaan, koska löytyy naisia jotka kiihottuvat juttelun myötä eli miehen ei tarvitse kuin osata sanoa oikeat asiat :D

Vierailija
71/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi aloitukseen? Vai yritätkö rohkaista passiivisia naisia menemään juttelemaan mieluisille miehille?

Vastausta odotellen, mikä mahtoi olla kommentin pointti :D

Jos nainen haluaa jonkun miehen kanssa seksiä, niin sehän on vain hyvä jos mies on messissä.

Tosin jos _ei_ elä tuollaisessa ihme kuplassa kuin nämä palstalaiset, niin ei kannata mennä suoraan kysymään, vaan ikään kuin viattomasti ensin juttelemaan ja antaa tilanteen edetä.

Sit jos taas miesmaku on tasoa törppö kuten av-mammoilla usein on, niin voi varmaan mennä suoraankin tarjoamaan. :D

Vierailija
72/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä perustelua käyttäen:

- miehet eivät koskaan lähesty naisia vain seksi mielessä

- seksinmetsästäjämiehet eivät ole erityisen aktiivisia lähestyjiä

Näin ollen, jättämällä aloitteen tekeminen miehelle (hupsista, minähän vältyn tekemästä aloitteita, tsihihi) voidaan taata että mies on tosissaan kiinnostunut.

Vierailija
73/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.

N43

Kuulehan, nykyään miehet osaavat ja uskaltavat myös antaa pakkeja. Ehkä sinun kokemuksesi mummotunneliin hakeutuneista miehistä ei ole yleispätevä.

Tämä. Veljeni on saanut riesaksi usein baarissa jonkun naisen joka ei usko pakkeja.

Hän on nyt 27v, mutta nuo kokemukset useiden vuosien ajalta.

Kerran kävi jopa vaarallinen juttu, kun joku sairas sekomuija kävi valehtelemassa joillekin aggressiivisille hakkaajamiehille, että veljeni ahdisteli häntä ja nuo miehet tuli sitten porukalla kimppuun. Totuus takana oli, ettei tuo nainen ollut kestänyt asiallisia pakkeja baarissa.

Eli siis naisetkin lähestyy baarissa, ja miehetkin antavat pakkeja.

Yllättäen tähän ei tule reaktioita, koska rumien ja epätoivoisten kuplassa elävät palstalaiset eivät osaa samaistua.

Siinä rumien ja epätoivoisten kuplassa on 90% miehistä.

Sama juttu työporukan kanssa. Olemme kaikki perussiistejä insinöörejä, ulkonäkö läpileikkaus suomalaisista miehistä. Käymme usein raflassa olusilla. Vain yksi meistä on koskaan saanut aloitteita, eli pitkä/harteikas/komea heppu.

Naiset tekevät aloitteita vain hyvin komeille, tai jos ulkonäöllinen tasoero on huomattava (mies tavis, nainen suohirviö). Muussa tapauksessa aloitteen tekeminen jää miehelle.

Tämä ilmiö on myös todettu treffipalveluissa. Tinderissä 90% miehistä on näkymättömiä, OKCupidissa naiset rankkaavat 80% keskivertoa rumemmiksi ja vain <1% komeiksi. Eli lähtökohtaisesti naisen mielestä mukiinmeneviä on vain komeimmat miehet. Miehen on sitten suoritettava soidinmenot jotta nainen voisi ajatella "olisin saanut komeammankin, mutta luonne ratkaisi" (lue: et olisi saanut komeampaa parisuhteeseen, ja miehen oli oltava vähintään samaa tasoa ulkonäöllisesti jotta luonnetta edes katsottiin).

Vierailija
74/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lähestyä naisia, kun minulla ei ole heille mitään tarjottavaa, eikä heillä ole minulle muuta tarjottavaa kuin seksi.

Naisilla ei ole sinulle mitään muuta tarjottavaa kuin seksi ja silti roikut täällä. Selvä.

Vierailija
75/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein kuukausi sitten aloitteen miehelle, jonka koin kiinnostavaksi. Tämä kuitenkin edellytti sen, että olin alustavasti tutustunut mieheen. En ikinä lähtisi pelaamaan sellaista venäläistä rulettia, että tekisin aloitteen jollekin random-tyypille, josta en tiedä yhtään mitään.

Silti lähdet tindertreffeiltä tai baarista sellaisen random-tyypin matkaan.

#naisenlogiikka

Jep, näin on.

Ja tiedätkö että se jää siihen yhteen yöhön. Ei random miehen kanssa suhteisiin lähdetä.

N

Vierailija
76/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa sellaisen kuvan, että kaikkia naisia tullaan jatkuvasti iskemään, ja tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulle ei yksikään mies tule puhumaan missään olosuhteissa, joten jos en halua olla yksin, niin mun on oltava se aloitteellinen osapuoli.

T. Nainen

Tämä johtuu suomalaisesta kulttuurista, josta puuttuu flirttailu kokonaan. Ainoastaan pelimiehet saattavat tulla iskemään ja heillä toki flaksi käy, mutta muut jäävät nuolemaan näppejään, koska eivät lähesty naisia.

Vierailija
77/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, saa ehkä miehen, mutta mies vaan hengaa mukana suhteessa antamatta naiselle mitään (yleensä korkeintaan keskinkertaista) seksiä kummempaa. Naiset taas yleensä kaipaa muutakin huomiota, yhdessä tekemistä, henkistä yhteyttä, asioiden jakamista... niitä ei saa, jos miestä ei oikeesti kiinnosta. 

Eli jos nainen lähestyy niin siitä automaattisesti seuraa, että miestä ei kiinnosta? Mikä ihmeen logiikka tässäkin nyt on.

Vierailija
78/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Tämä.

Kaikki kaksi suhdetta jotka minulla oli, olivat minun aloitteet ja niissä kävi kuin yllä.

Vierailija
79/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa. Ei kai kukaan huvikseen lähde suhteeseen. En itse ainakaan lähtisi. "noh, sä nyt kysyit, niin kai sitä sitten voisi muutaman vuoden elämästä heittää hukkaan, kun ei tässä muutakaan ole".

Vierailija
80/240 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen lähestyy niin siitä automaattisesti seuraa, että miestä ei kiinnosta? Mikä ihmeen logiikka tässäkin nyt on.

Tämä.

Ja jos ajatellaan miesten tekemiä aloitteita, niin seksinmetsästäjät ja kevytsuhteiden etsijät ovat moninkertaisesti aktiivisempia tekemään aloitteita kuin muut miehet.

Tarkoittaa sitä että suurin osa miesten aloitteista tulee miehiltä jotka eivät ole vakavissaan kiinnostuneita.

Hämmästyttää tuokin että on kaksi vaihetta: 1. jompikumpi teki aloitteen 2. parisuhde -> ja sitten vuosia myöhemmin kirotaan että miksi olen suhteessa miehen kanssa joka ei ole vakavissaan kiinnostunut. Missä koomassa ne vuodet on vietetty jos asiaa ei ole aikaisemmin huomattu?