Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei tee aloitteita

Vierailija
18.08.2023 |

Tuolla toisessa ketjussa eräs mies kertoi, miten hänen kaverinsa oli opettanut, miten naisia isketään. Eli näin: baarissa mennään juttelemaan niitä näitä jollekin naiselle ja tarkkaillaan kiinnostuksen merkkejä. Jos nainen ei näytä kiinnostuvan, sitten vaan kohteliaasti heipat ja poistutaan. Kun samaa toistaa kymmeniä kertoja, niin joskus voi natsatakin.
Ja koska moni mies käyttää tätä samaa taktiikkaa, naisen ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja miehiä lähestyy ehkä jopa riesaksi asti. Mikä saisi naisen yrittäämään lähestyä jotain ujoa nurkkapöydän tyyppiä? Ei mikään.
Ja täsmälleen sama nettimaailmassa.

Kommentit (240)

Vierailija
41/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoudesta pääsee irti kun vaan rohkaistuu puhumaan ihmisille. Tuskin ujo mieskään haluaisi ketä naista tahansa.

Parasta vaan jutella mahdollisimman monien kanssa, ei heti tarvitse mennä asiassa pidemmälle, jos vaan ensin tutustuu. Jos luonne kiinnostaa, niin sitten se sujuu eteenpäin itsestään, jos molemmat on samalla aaltopituudella.

Vierailija
42/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin tekevät itse aloitetta koska ovat epävarmoja ja ego ei kestä pakkeja.

Minä harvoin lähestyn miehiä, koska kokemukseni mukaan siten saa miehen joka ei ole minusta kiinnostunut. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaan alkavat ihan parisuhteeseenkin vain siitä ilosta, että kun joku nainen itseään tyrkytti, vaikka onkin miehen silmissä ruma ja tylsä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuminen ei kyllä juurikaan vaikuta seksuaaliseen vetovoimaan. Toki se voi sitä parhaimmillaan lisätä, mutta fyysinen kiinnostus ei vaadi mitään sen kummempia tutustumisia.

En kykene ollenkaan samaistumaan tuollaiseen tutustumisen kautta kiihottumiseen, joten ihmiset on erilaisia eikä voi niputtaa sukupuolen mukaan toisen ajatuksia. Toisin kuin tuossa joku yritti selittää, että naisena menisi vaan tylsyyttään puhumaan jollekin epäviehättävälle :D

Pois minusta nuo ihan erilaisten naisten selitykset siitä miten naiset sitä ja miehet tota sössönsöö.

Palstanaisilla tuntuu olevan kyllä aina vaikeaa, miehet niitä haukkuu jne. Itsellä ei onneksi kokemusta sellaisista miehistä, mutta en olekaan hengannut ääliöiden kanssa.

Minusta aika monet ihmiset on neutraaleja, vasta jutellessa pidempään se mahdollinen keskinäinen sähkö tulee esiin. Ei tietenkään jonkun epämiellyttävän kanssa. Mutta eihän suuri n osa ole epämiellyttäviä.

Joo ihmiset on erilaisia. Siksi ei voi oikein tehdä yleistyksiä tai ainakaan oletuksia jonkun sukupuolen perusteella (esim. olettaa, että joku menisi puhtaasti tylsyyttään ilman mitään kiinnostusta juttelemaan jollekin, koska on nainen)

Monet ihmiset tuntee fyysisen vetovoiman eli sen niin kutsutun kemian, oikeanlaisen energian yms. Eli aistivat myös kehollaan.

Vierailija
44/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei nyt ehkä monet, mutta osa ainakin.

Vierailija
45/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se ujo nurkkapöydän tyyppi on harteikas, karvainen ja hänellä ei ole täydellinen hiusraja? Kuka tulee jos kutsuvan kuikuilun sijaan murjottaa katse lasittuneena?

Minusta tuollainen kutsuva kuikuilu on vain epätoivoista. Ennemmin lähestyn sitä murjottavaa luolamiestä, joka miellyttää omaa silmää. En minä tee mitään jollakin vilkkusilmällä, joka vielä ruokakaupassa ja mummon hautajaisissakin uteliaasti kuikuilee muita naisia. :D

Vierailija
46/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin tekevät itse aloitetta koska ovat epävarmoja ja ego ei kestä pakkeja.

Minä harvoin lähestyn miehiä, koska kokemukseni mukaan siten saa miehen joka ei ole minusta kiinnostunut. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaan alkavat ihan parisuhteeseenkin vain siitä ilosta, että kun joku nainen itseään tyrkytti, vaikka onkin miehen silmissä ruma ja tylsä. :D

Tuo johtuu naisten nirsoudesta ja hypergamiasta, ei niinkään aloitteellisuudesta.

Vierailija
47/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.

N43

Kuulehan, nykyään miehet osaavat ja uskaltavat myös antaa pakkeja. Ehkä sinun kokemuksesi mummotunneliin hakeutuneista miehistä ei ole yleispätevä.

Vierailija
48/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuminen ei kyllä juurikaan vaikuta seksuaaliseen vetovoimaan. Toki se voi sitä parhaimmillaan lisätä, mutta fyysinen kiinnostus ei vaadi mitään sen kummempia tutustumisia.

En kykene ollenkaan samaistumaan tuollaiseen tutustumisen kautta kiihottumiseen, joten ihmiset on erilaisia eikä voi niputtaa sukupuolen mukaan toisen ajatuksia. Toisin kuin tuossa joku yritti selittää, että naisena menisi vaan tylsyyttään puhumaan jollekin epäviehättävälle :D

Pois minusta nuo ihan erilaisten naisten selitykset siitä miten naiset sitä ja miehet tota sössönsöö.

Palstanaisilla tuntuu olevan kyllä aina vaikeaa, miehet niitä haukkuu jne. Itsellä ei onneksi kokemusta sellaisista miehistä, mutta en olekaan hengannut ääliöiden kanssa.

Etkö ole koskaan ihastellut kaukaa jotakuta, mutta sitten juttelemaan päästessäsi kuullut tämän äänen ja menettänyt kiinnostuksesi välittömästi? Tai sitten hän puhuukin jotakin ihan idioottimaista? Joskus on söpöllä miehellä ollutkin yllättäen ihan tosi korkea ääni tai sitten se ujon ja mukavan näköinen mies onkin kysynyt ensimmäisenä repliikkinä, että saako neidin p*llua n*ssia, niin se on kyllä hei hei kiinnostukselle heti.

Vierailija
49/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omaa itsetuntoa

Ei naiset musta perusta

Ei ole mulla kuntoa

Näyttää niille temppuja

Kun läheisetkin naureksii

Ne avoimesti halveksii

Ei seurani kelpaa kellekkään

Mä aina yksin saada jään

Jos asialle tälle joskus jotain tehdä vois

Vaikka tosiystävälle avoin vierelläni ois

Ja mun sormieni välistä mun elämäni valuu hiekkaan

Kaikki haaveeni murusina lentää roskikseen.

Voi kun syntyä voisin toisena miehenä uudelleen.

Vierailija
50/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa sellaisen kuvan, että kaikkia naisia tullaan jatkuvasti iskemään, ja tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulle ei yksikään mies tule puhumaan missään olosuhteissa, joten jos en halua olla yksin, niin mun on oltava se aloitteellinen osapuoli.

T. Nainen

Miten miehet suhtautuvat lähestymiseen, kun kyseessä on nainen, joka ei ulkonäöllisesti kiinnosta 'ketään'?

Melko tylysti. Usein keskustelu päättyy kysymykseen "onko toi sun kaveri sinkku?", jolloin poistun takavasemmalle.

Joo koska se kaveri mukana on hyvä, kun ei tee aloitetta ja aloitteentekijä on paha pelimies. Näin se vasn menee vaikka tilanne olisi päinvastainen. Ratkaisin ongelman aikanaan lopettamalla aloitteiden tekemisen.

Vierailija
51/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu naisten nirsoudesta ja hypergamiasta, ei niinkään aloitteellisuudesta.

Tää inkkelien samaan aikaan nirso ja hypergaminen luomus on ihan huippu. Ei kuitenkaan niin huippu kuin kuuluisa kalsarikirurgi.

Vierailija
52/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.

N43

Kuulehan, nykyään miehet osaavat ja uskaltavat myös antaa pakkeja. Ehkä sinun kokemuksesi mummotunneliin hakeutuneista miehistä ei ole yleispätevä.

Tämä. Veljeni on saanut riesaksi usein baarissa jonkun naisen joka ei usko pakkeja.

Hän on nyt 27v, mutta nuo kokemukset useiden vuosien ajalta.

Kerran kävi jopa vaarallinen juttu, kun joku sairas sekomuija kävi valehtelemassa joillekin aggressiivisille hakkaajamiehille, että veljeni ahdisteli häntä ja nuo miehet tuli sitten porukalla kimppuun. Totuus takana oli, ettei tuo nainen ollut kestänyt asiallisia pakkeja baarissa.

Eli siis naisetkin lähestyy baarissa, ja miehetkin antavat pakkeja.

Vierailija
53/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan ihastellut kaukaa jotakuta, mutta sitten juttelemaan päästessäsi kuullut tämän äänen ja menettänyt kiinnostuksesi välittömästi? Tai sitten hän puhuukin jotakin ihan idioottimaista? Joskus on söpöllä miehellä ollutkin yllättäen ihan tosi korkea ääni tai sitten se ujon ja mukavan näköinen mies onkin kysynyt ensimmäisenä repliikkinä, että saako neidin p*llua n*ssia, niin se on kyllä hei hei kiinnostukselle heti.

Ei, ei ole koskaan käynyt noin :D Tuo jälkimmäinen skenaario on aivan absurdi, alkoi naurattaan kun mietin, että joku oikeasti kysyisi tuollaista.

Vierailija
54/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloite tässä yhden yön suhteen hakemista? - no ehkä siihen riittää vain ja ainoastaan ulkonäkö.

Jos taas toivoo löytävänsä jotain enemmän, ei se ulkonäkö ja sanaton kemia ole kuin pieni pala siinä kokonaisuudessa. Ei riitä mihinkään.

Vierailija
55/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako aloite tässä yhden yön suhteen hakemista? - no ehkä siihen riittää vain ja ainoastaan ulkonäkö.

Jos taas toivoo löytävänsä jotain enemmän, ei se ulkonäkö ja sanaton kemia ole kuin pieni pala siinä kokonaisuudessa. Ei riitä mihinkään.

Ei tietenkään riitä mihinkään. Se voi olla tutustumisen alku tai jäädä kerran tai muutaman kerran kohtaamiseksi, mutta ilman tietynlaista vetovoimaa itselläni ei ole kiinnostusta ylipäätään alkaa tutustumaan.

Pitää olla joku kipinä, että siihen lähtee.

Vierailija
56/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on yleisesti typeriä, niin naiset kuin miehetkin. Itse olen ihan normaalin näköinen, ehkä hieman tavallisesta poikkeavalla tyylillä varustettu mies. En ole koskaan baarissa tehnyt aloitetta lähtökohtaisesti seksi mielessä, vaan ihan vain jutellut kiinnostaville tyypeille milloin mistäkin aiheesta ja jos juttu on luistanut, on voinut tulla sellainen hmm, voisin kyllä viedä tämän kotiin, jos hän haluaa fiilis. Ihan samalla tavalla myös minulle on tultu baarissa juttelemaan, enkä koe, että olisin tätä jotenkin erityisen paljon enemmän itse tehnyt, kuin vastakkainen sukupuoli. En siis ikinä iske ketään, millään ällöttävillä iskulauseilla tai muullakaan, vaan ihan vaan juttelen. Jokaisesta juttelusta ei todellakaan tule kumppania eikä edes yhden illan juttua, eikä todellakaan tarvitsekaan. Juttelen niille naisille ihan mielelläni ilman mitään taka-ajatuksia. Ehkä juuri tästä syystä aina silloin tällöin on tullut jokunen nainen baarista kotiin vietyä?

Meni vähän sivuraiteille. Pointtini on se, että kyllä naisetkin niitä aloitteita tekee. Ehkä miehet enemmän, mutta niinhän se kaikilla muillakin eläimillä menee. Eiköhän tämä selity ihan biologialla, tuskin siinä mitään sen syvällisempää on.

Vierailija
57/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kukoistaa ravintolaympäristössä yöllä. Ravintolan ulkopuolella se sama tyyppi voi olla aivan blaah. En laskisi sen varaan että pienessä sievssä hämärässä ravintolassa minulla olisi joku salaperäinen superaisti, jolla valitsen parissa sekunnissa sieltä itselleni ne parhaiten sopivat.

Vierailija
58/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset kukoistaa ravintolaympäristössä yöllä. Ravintolan ulkopuolella se sama tyyppi voi olla aivan blaah. En laskisi sen varaan että pienessä sievssä hämärässä ravintolassa minulla olisi joku salaperäinen superaisti, jolla valitsen parissa sekunnissa sieltä itselleni ne parhaiten sopivat.

Totta puhuen en minäkään baarista ole ketään bongannut, mutta muutoin kyllä tuolla taktiikalla eli aistin kyllä heti kuka on ns. minun ihminen.

Olen aistinut sen myös takaapäin, ennen kuin edes näin miehen naamaa tai mitään. Tiesin vaan, että tuo on joku.

Tuo etten ole baarista bongannut voi olla sattumaa, sen seurausta ettei minun tyylisiäni oikein näy baareissa tai sitten se itse ympäristö on sen verran tukkoinen ettei siellä pysty havainnoimaan niin hyvin.

En tiedä.

Vierailija
59/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naista pidempi, rotevampi, vahvempi ja assertiivisempi.

Mies on perheen elättäjä, tai ei ainakaan elätettävä.

Mies tekee aloitteen.

Naiset ovat konservatiivisia.

Sen lisäksi naisilla on äärrimmäisen heikko ego. Naiset eivät kestä pakkeja ollenkaan. Yhdet pakit ja "mä en enää koskaan lähesty ketään!!!". Naisille on myöskin statuskysymys saivatko he parisuhteen joutumatta itse tekemään aloitetta.

Vierailija
60/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen en minäkään baarista ole ketään bongannut, mutta muutoin kyllä tuolla taktiikalla eli aistin kyllä heti kuka on ns. minun ihminen.

Olen aistinut sen myös takaapäin, ennen kuin edes näin miehen naamaa tai mitään. Tiesin vaan, että tuo on joku.

Tuo etten ole baarista bongannut voi olla sattumaa, sen seurausta ettei minun tyylisiäni oikein näy baareissa tai sitten se itse ympäristö on sen verran tukkoinen ettei siellä pysty havainnoimaan niin hyvin.

En tiedä.

No takaapäin näkee pituuden ja hartiat.