Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei tee aloitteita

Vierailija
18.08.2023 |

Tuolla toisessa ketjussa eräs mies kertoi, miten hänen kaverinsa oli opettanut, miten naisia isketään. Eli näin: baarissa mennään juttelemaan niitä näitä jollekin naiselle ja tarkkaillaan kiinnostuksen merkkejä. Jos nainen ei näytä kiinnostuvan, sitten vaan kohteliaasti heipat ja poistutaan. Kun samaa toistaa kymmeniä kertoja, niin joskus voi natsatakin.
Ja koska moni mies käyttää tätä samaa taktiikkaa, naisen ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja miehiä lähestyy ehkä jopa riesaksi asti. Mikä saisi naisen yrittäämään lähestyä jotain ujoa nurkkapöydän tyyppiä? Ei mikään.
Ja täsmälleen sama nettimaailmassa.

Kommentit (240)

Vierailija
21/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin tekevät itse aloitetta koska ovat epävarmoja ja ego ei kestä pakkeja.

Vierailija
22/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämä näköjään poistettiin, ettei palstamiehen maailmankuva totaalisen passiivisista naisista särkyisi:

Jos ujo nurkkapöydän tyyppi kuikuilee ja näyttää söpöltä ja kutsuvalta, niin kyllä aika moni nainen voi mennä siihen kysymään, että sori onko tässä tilaa ja istahtaa viereen.

Siitä sitten niitä näitä juttelee ja katsoo miten etenee.

Itse olen mennyt kysymään tuntemattomalta mieheltä kadulla, että voinko tulla tähän kun joudun odottamaan pitkään bussia eikä huvita olla yksin.

Se oli ihan luontevaa.

Harmi tosiaan, jos teille ei koskaan käy mitään tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ujo nurkkapöydän tyyppi kuikuilee ja näyttää söpöltä ja kutsuvalta, niin kyllä aika moni nainen voi mennä siihen kysymään, että sori onko tässä tilaa ja istahtaa viereen.

Itse olen mennyt kysymään tuntemattomalta mieheltä kadulla, että voinko tulla tähän kun joudun odottamaan pitkään bussia eikä huvita olla yksin.

Se oli ihan luontevaa.

Kuulostaa hömppäeoluvan tarinalta, oikeessa elämässä noin ei käy.

Noh mun elämä on näköjään sitten hömppäelokuvaa!

Mies ottaa lähestymisen lupauksena seksiin, sinä menet juttelemaan vain koska on tylsää odottaa bussia yksin. Kun ekan kerran saat haukut siitä että annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa, loppuu sunkin hömppälähestymiset.

Mitä sä selität? En lähestyisi tyyppiä jonka kanssa en haluaisi seksiä.

Tietenkään en lähestyisi ketään epäviehättävän ja epämiellyttävän oloista, vaikka olisi miten tylsää :D

Eletään tosiaan vähän eri maailmoissa, jos kuvittelet tuollaista.

Vierailija
24/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään lähestyisi sellaista joka vaikuttaisi ihmiseltä joka haukkuu..

Vierailija
25/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan luontevaa.

Mies ottaa lähestymisen lupauksena seksiin, sinä menet juttelemaan vain koska on tylsää odottaa bussia yksin. Kun ekan kerran saat haukut siitä että annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa, loppuu sunkin hömppälähestymiset.

Tietenkään en lähestyisi ketään epäviehättävän ja epämiellyttävän oloista, vaikka olisi miten tylsää :D

En minä ainakaan tiedä haluavani seksiä ennenkuin olen tutustunut, pelkkä ulkonäkö ei kiihota kuten sinua.

Vierailija
26/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ujo nurkkapöydän tyyppi näyttää hyvältä ja kivalta niin miksei. Mutta jos hän ei uskalla siihen naisen lähestymiseen vastata mitään tai sanoo kauhuissaan ÖH tai EMMÄTIIÄ ja lähtee pois, niin en kyllä välttämättä toista kertaa yritä tyyppiä lähestyä.

Helpottaa vielä jos hänessä on joku juttu, joka kertoo hänestä jotakin ja jota voi helposti kommentoida. Mutta pakko ei ole olla.

Vierailija
27/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on riesaksi asti kosijoita, miksi hän menisi jotain miestä iskemään?

Vierailija
28/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan luontevaa.

En minä ainakaan tiedä haluavani seksiä ennenkuin olen tutustunut, pelkkä ulkonäkö ei kiihota kuten sinua.

No ei pelkkä ulkonäkö, mutta ulkonäkö ts. ulkoinen olemus saa kyllä kiinnostumaan.

Ennen tuota juttelemaan menemistä olin kävellyt kyseisen miehen ohi ja katsottiin toisiamme silmiin ja hymyiltiin, kyllä minä teen sen ihan sekunnissa katsomalla sen päätöksen voisinko panna vai en.

Tietty sen jälkeen voi vielä pilata sen jollain, mutta niin tyhmää ei ole tullut vastaan :D

Vierailija
29/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ujo nurkkapöydän tyyppi näyttää hyvältä ja kivalta niin miksei. Mutta jos hän ei uskalla siihen naisen lähestymiseen vastata mitään tai sanoo kauhuissaan ÖH tai EMMÄTIIÄ ja lähtee pois, niin en kyllä välttämättä toista kertaa yritä tyyppiä lähestyä.

Helpottaa vielä jos hänessä on joku juttu, joka kertoo hänestä jotakin ja jota voi helposti kommentoida. Mutta pakko ei ole olla.

Söpö nurkkapöydän tyyppi varmasti häkeltyy, kun häntä lähestyy se, jota kukaan mies ei lähesty. Niitä muita piirittää miehet vuorollaan siihen tahtiin, ettei ne ehdi nurkkapöytiin kuikuilla.

Vierailija
30/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harvemmin tekevät itse aloitetta koska ovat epävarmoja ja ego ei kestä pakkeja.

Ai itsevarmuudestako se miesten kiukkuaminen "en olisi halunnutkaan, pihtariporo" kumpuaakin? Unohtamatta niitä, jotka eivät jätä rauhaan, vaikka sanoisi ei kiitos seuralle.

Vierailija
31/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ujo nurkkapöydän tyyppi kuikuilee ja näyttää söpöltä ja kutsuvalta, niin kuikuilen takaisin, ja odotan hänen lähestyvän minua. Jos hän ei niin tee, oletan ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
32/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen ei kyllä juurikaan vaikuta seksuaaliseen vetovoimaan. Toki se voi sitä parhaimmillaan lisätä, mutta fyysinen kiinnostus ei vaadi mitään sen kummempia tutustumisia.

En kykene ollenkaan samaistumaan tuollaiseen tutustumisen kautta kiihottumiseen, joten ihmiset on erilaisia eikä voi niputtaa sukupuolen mukaan toisen ajatuksia. Toisin kuin tuossa joku yritti selittää, että naisena menisi vaan tylsyyttään puhumaan jollekin epäviehättävälle :D

Pois minusta nuo ihan erilaisten naisten selitykset siitä miten naiset sitä ja miehet tota sössönsöö.

Palstanaisilla tuntuu olevan kyllä aina vaikeaa, miehet niitä haukkuu jne. Itsellä ei onneksi kokemusta sellaisista miehistä, mutta en olekaan hengannut ääliöiden kanssa.

Vierailija
33/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se ujo nurkkapöydän tyyppi on harteikas, karvainen ja hänellä ei ole täydellinen hiusraja? Kuka tulee jos kutsuvan kuikuilun sijaan murjottaa katse lasittuneena?

Vierailija
34/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mnä sen takia tälläydy, että menisin ruinaamaan baarissa seuraa. Jos joskus menen miehelle juttelemaan niin aina se johtaa seksiin. Haluan usein vaan viettää aikaa baarissa.

Vierailija
35/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kemiaa joko on tai ei ole, sen aistii kyllä nopeasti.

Vierailija
36/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia oleellista, negatiivisten palstalaisten kannattaisi puhdistaa itseään ja opetella aistimaan.

Vierailija
37/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen heikko itsetunto ei kestä pakkeja.

Ja sitäkin vähää paikataan antamalla niitä.

Pelimiehet menee aina seulasta läpi ja sitten onkin hyvä haukkua kaikki miehet sioiksi.

Vierailija
38/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sosiaalistettu siihen, ettei pakit ole suuri häpeä koska yrittänyttä ei laiteta. Naiset on sosiaalistettu siihen, että pakit on kasvojen menetys ja sosiaalinen häpeä - varsinkin jos joku on näkemässä niin kuin ravintolassa on.

Vierailija
39/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuminen ei kyllä juurikaan vaikuta seksuaaliseen vetovoimaan. Toki se voi sitä parhaimmillaan lisätä, mutta fyysinen kiinnostus ei vaadi mitään sen kummempia tutustumisia.

En kykene ollenkaan samaistumaan tuollaiseen tutustumisen kautta kiihottumiseen, joten ihmiset on erilaisia eikä voi niputtaa sukupuolen mukaan toisen ajatuksia. Toisin kuin tuossa joku yritti selittää, että naisena menisi vaan tylsyyttään puhumaan jollekin epäviehättävälle :D

Pois minusta nuo ihan erilaisten naisten selitykset siitä miten naiset sitä ja miehet tota sössönsöö.

Palstanaisilla tuntuu olevan kyllä aina vaikeaa, miehet niitä haukkuu jne. Itsellä ei onneksi kokemusta sellaisista miehistä, mutta en olekaan hengannut ääliöiden kanssa.

Minusta aika monet ihmiset on neutraaleja, vasta jutellessa pidempään se mahdollinen keskinäinen sähkö tulee esiin. Ei tietenkään jonkun epämiellyttävän kanssa. Mutta eihän suuri n osa ole epämiellyttäviä.

Vierailija
40/240 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.

N43