Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulehti varoittaa: Tampereella on yleistynyt niin hirveitä harhoja aiheuttava huume, että käyttäjät kannattaa kiertää

Vierailija
25.07.2025 |

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011366938.html

Erittäin voimakasta riippuvuutta ja rajuja harhoja aiheuttava alfa-pvp raaistaa huumemaailmaa ja tekee ihmisistä yhä häikäilemättömämpiä. Huume on aiheuttanut vaaratilanteita ja pelkoa Tampereella.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomalaisen pitää välttää tiettyjä paikkoja? Miksei poliisi tee mitään?! Narkit nippuun ja autoon!

Vierailija
2/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärjellä ajatellen kannattaisi aina soittaa poliisille kun näkee narkin kadulla. Vähän värittää tarinaa sanomalla, että narkilla saattaa olla teräase ja käyttäytyy uhkaavasti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tavallinen kaduntallaaaja alkaa aseistumaan ja jälki tulee olemaan rumaa.

Vierailija
4/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita videoita YouTube pullollaan missä ihmiset huumepäissään kouristelee maassa, juoksee päin autoja, huutaa suu ammollaan kuin kituva eläin, iho mätänee jne. Kokonaisia kortteleita ja kaupunginosia täynnä narkkareita, jotka varastaa ja myy itseään piikin saadakseen. Ihan apokalyptistä menoa, kuin zombie elokuvasta mutta täysin todellista elämää kymmenille tuhansille ihmisille. Poliisi ei tee mitään koska mitään ei voi tehdä, apua ei ole saatavilla ei sairaalassa eikä missään muualla. Suomessa mennään hyvää vauhtia samaan mutta ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
5/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on flakka eikä mikään hiton peukku

Vierailija
6/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH ! Manse persuuntumassa ! ? Onneksi mut köijättiin houruinhuoneelle vähemmän kahelien keskuuteen.

Vierailija
7/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulehti on homojen lehti, lesbotoimittajia ja homoista juttuja. Turha julkaisu nykyään.

Olen jo muutaman vuoden ajan kiinnittänyt huomiota Tampereen seudulla kädettömiin ja jalattomiin nuoriin aikuisiin. 

Ennen oli sotavammat, nykyään huumevammat. 

Vierailija
8/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan Tampereella?

Vierailija
9/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin kauppakeskuksen ympäristössä tämä näkyy myös.

Vierailija
10/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita videoita YouTube pullollaan missä ihmiset huumepäissään kouristelee maassa, juoksee päin autoja, huutaa suu ammollaan kuin kituva eläin, iho mätänee jne. Kokonaisia kortteleita ja kaupunginosia täynnä narkkareita, jotka varastaa ja myy itseään piikin saadakseen. Ihan apokalyptistä menoa, kuin zombie elokuvasta mutta täysin todellista elämää kymmenille tuhansille ihmisille. Poliisi ei tee mitään koska mitään ei voi tehdä, apua ei ole saatavilla ei sairaalassa eikä missään muualla. Suomessa mennään hyvää vauhtia samaan mutta ketään ei kiinnosta. 

Ihmisiä ei voi pelastaa itseltään. Mitä minä opin, kun elin päihdeongelmaisten rinnalla? Opin tärkeimmän asian: Ketään ei voi pelastaa itseltään. Vain itse sen voi tehdä. 

Vierailija
11/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se "zombie-huume joka saa ihmistet kierimään maassa,jahtaamaan autoja juosten ym muuta kivaa.

Vierailija
12/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla klo 7 lenkillä, kun satoi vettä. Kadulla käveli vastaan ainoastaan pari nistiä. Totta siis puhut. Voi olla tilanne, kun ei tule yhtään normaalia vastaan. 

Vierailija
13/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei voi pelastaa itseltään. Mitä minä opin, kun elin päihdeongelmaisten rinnalla? Opin tärkeimmän asian: Ketään ei voi pelastaa itseltään. Vain itse sen voi tehdä. 

ongelmana tässä on se että ne alkavat olemaan vaaraksi tavistallaajalle, poliisin tehtävä olisi pitää kadut turvallisena. 

Vierailija
14/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä hyvinvointivaltio tämä sitten enää on? ja asetta ei saa kantaa mukana

Vierailija
15/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se "zombie-huume joka saa ihmistet kierimään maassa,jahtaamaan autoja juosten ym muuta kivaa.

Hesassa ja Tampereella ovat kiipeilleet ihmisten parvekkeilla yläilmoissa. 

Vierailija
16/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄH ! Manse persuuntumassa ! ? Onneksi mut köijättiin houruinhuoneelle vähemmän kahelien keskuuteen.

Vihreä on huumemyöntäisin puolue! 

Vierailija
17/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva siihen yksin kykenee.

Vierailija
18/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Persuuntumassa?" Mihinkäs puolueeseen se meijän edellinen PM kuulu joka ihan julkisesti veti kokkelia jauhojenginsä kanssa. Kyllä Tampere on aina ollut punanen kaupunki ja se näkyy.

Vierailija
19/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva siihen yksin kykenee.

Minä olen ollut päihdeongelmaisten läheinen ja tiedän mistä puhun. Mene sinäkin tarjoamaan apuasi. Eivät tule piittaamaan siitä pätkän vertaa ennen kuin itse ryhtyvät tuumasta toimeen. 

Vierailija
20/20 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmin kauppakeskuksen ympäristössä tämä näkyy myös.

Missä siellä, että osaa varoa ja kiertää kaukaa?