Miksi nainen ei tee aloitteita
Tuolla toisessa ketjussa eräs mies kertoi, miten hänen kaverinsa oli opettanut, miten naisia isketään. Eli näin: baarissa mennään juttelemaan niitä näitä jollekin naiselle ja tarkkaillaan kiinnostuksen merkkejä. Jos nainen ei näytä kiinnostuvan, sitten vaan kohteliaasti heipat ja poistutaan. Kun samaa toistaa kymmeniä kertoja, niin joskus voi natsatakin.
Ja koska moni mies käyttää tätä samaa taktiikkaa, naisen ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja miehiä lähestyy ehkä jopa riesaksi asti. Mikä saisi naisen yrittäämään lähestyä jotain ujoa nurkkapöydän tyyppiä? Ei mikään.
Ja täsmälleen sama nettimaailmassa.
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kuin hakkaisi päätä seinään, jos miehelle tekee aloitteen.
Eli naiset ei vain kykene ajattelemaan miehistä tasa-arvoisesti vaan naiset pitävät miehiä alempi arvoisena jonka vastuulla on kaikki työ pariutumisen eteen ja naiset vain valitsevat kuka huomioi eniten
Miehet ei kunnioita naisia jotka tekee aloitteen. Sellainen nainen on miesten mielestä tyrkky. Mielummin minä itse tekisin aloitteita kuin seisoskelisin odottamassa, mutta koska miehet luokittelee naiset aina johonkin lokeroon ja tuolla pääsee lokeroon *tyrkky, kelpaa seksiin*, niin turha tuota nyt on tehdä.
Jos kokemuksesi on tuo, niin sitten teet aloitteita vain niille maskuliinisille sankareille jotka saavat boostinsa siitä kun valloittavat naisen ja pääsevät dominoivaan rooliin seksissä.
Voin sanoa että enemmistö miehistä pitää aloitteellisista naisista.
Toki, kunhan se aloitteellinen nainen on just sellainen miehen omien haaveiden unelmanainen jollaisen lähestymiseen ei itsellä riitä rohkeus ja jolla on ottajia jonoksi asti.
Tällaisen unelmanaisen aloitteesta miehet haaveilee ja tällaista naista ei taatusti nähdä eikä kohdella tyrkkynä, koska nainenhan on just se jollaista ei omalla aloitteellisuudella saisi ikinä. Hän on the saalis vaikka mies ei saalistanutkaan.
Sen sijaan kun se aloitteellinen nainen on tasan samanlainen tavis mitä mies on itsekin niin tilanne onkin toinen. Nainen onkin helppo ja tyrkky jollainen kelpaa miehelle vain seksiin jos siihenkään. Lisäksi tuollainen aloitteellinen tavisnainen nähdään selkeästi epätoivoisena(kin) joka herättää miehessä nopeasti epäluuloja, koska hänhän teki aloitteen minulle eli miehelle jota naiset ei lähesty ikinä ja jolla ei muutenkaan käy pahemmin flaksi.
Ongelma on siinä miten naiset rankkaavat miehet.
1% selkeästi komeat
80% tavikset
19% rumatNaisen silmissä toki suurin osa taviksista ei miellytä juuri häntä, joten 7- nainen lähestyy 9- miestä jota pitää juuri häntä miellyttävänä taviksena ja ihmettelee kun saa pakit.
Sitten tämä womanspleinataan että sain pakit koska tein aloitteen. No et saanut, vaan sait pakit koska mies ei ollut sinusta kiinnostunut.
Ei, kyllä naiset rankkaavat miehet näin:
40 % epäkiiinnostava
55 % epäkiinnostava ja vaaralliselta vaikutava
5% kiinnostava
Itse jo yli nelikymppisenä miehenä rankkaan näin nykyään:
99% ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka ketäkin kiinnostaa.
1% voin alkaa suhteeseen, jos nainen on kaikin puolin match ja tekee vielä aloitteen.
Yleensä ne ujot nurkkapöydän tyypit on sellaisia jotka ei muutenkaan mene kaupaksi.
Niin ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne ujot nurkkapöydän tyypit on sellaisia jotka ei muutenkaan mene kaupaksi.
Niin ei mitenkään.
Kummelin Tuijan kopio on melko paha. Siihen päälle keski-ikäisen äijän mörinä.
Kyllä itse ainakin, miehenä tulee useammankin naisen kanssa ,juteltua/ kysyä, että voinko istahtaa, samaan pöytään, ja ihan ilman mitään taka ajatuksia, ei se juttelu, aina merkitse muuta, kuin ajanvietettä, ja mukava rupatella erilaisten ihmisten kanssa, tulee monenlaista eri näkökantaa, asioihin ja ei aina samaa, aihetta kuin tuttujen/kavereiden kanssa jutellessa. Ihan varattu mies olen, ja ei se lonkeron tms tarjoaminen, ole kuin opittu tapa, ns pöytäpaikasta, ja helpommin tunnelmaa keventää...Kaikilla, kun ei ole aina muut asiat mielessä, ja seuran etsintä muuhun, kuin huulta heittämään.
Näin se monesti, menee. Juhla humussa lähes 9v sitten, ensikerran istahti pöytään, kaunis ja keskustelutaitoinen nainen, ja joku tunti illasta, menikin kivasti jutellessa. Eikä siinä mitään sen kummempia, virityksiä tullut, mutta jokin vain tuntui puolin ja toisin, niin helpolta, sekä kaikki muu olemuksessa, jäi mieleen, näemmä puolin ja toisin. Vuosi menikin ,kun seuraavan kerran ko naista, näin ja itseasiassa hän huomas himppu aiemmin mut kadulla, ja tunnistettuaan juttusille kurvasi. Eikä tuo hyvin monen metrin päässä ole nytkään. Kun ei etsi mitään, eikä hakemalla hae seuraa,niin näemmä silloin se tulee vastaan, kun ei mtn ole hakemassa..Itse vielä olin päättänyt, etten ketään seurustelulumppaniksi ota, ihan helposti. Mut näemmä, olikin siten, et kumpikin oli jääny toistensa mieleen, ja seuraava näkeminen,veikin mennessään..Ja edelleen kiitollinen, että tää nainen tulla tupsahti aikoinaan juttelemaan..
Tulee työkavereiden kanssa käytyä muutaman kerran vuodessa baarissa. Yleensä jonkun firman tilaisuuden jälkeen. On jo yleinen vitsi työkavereideni kesken, että naiset jakautuvat missä tahansa baarissa kahtia. Nuoret ja kauniit naiset ihastuvat komeaan kollegaani ja minun kohtalona on olla ylipainoisten ja selvästi itseäni vanhempien naisten piirittämä. Kollegani on onnellisesti naimisissa ja minä olen ikisinkku. Tämä on kaikkien paitsi minun mielestä hysteerisen hauska ilmiö. Ulkonäöltäni näytän sekä joulupukilta siviilikuteissa että stereotyyppiseltä uskoon tulleelta moottoripyöräjengiläiseltä, mutta pukeutumityyli on kuin insinöörillä vähän fiinimmissä firman bileissä. Eli löytyy kaljua, kokopartaa, leveät hartiat, silmälasit ja isämasu. Ilmeisesti mun ulkonäkö viestittää, että minulle pitäisi kelvata vähän muhkumpikin. Kertokaa joku joka osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee työkavereiden kanssa käytyä muutaman kerran vuodessa baarissa. Yleensä jonkun firman tilaisuuden jälkeen. On jo yleinen vitsi työkavereideni kesken, että naiset jakautuvat missä tahansa baarissa kahtia. Nuoret ja kauniit naiset ihastuvat komeaan kollegaani ja minun kohtalona on olla ylipainoisten ja selvästi itseäni vanhempien naisten piirittämä. Kollegani on onnellisesti naimisissa ja minä olen ikisinkku. Tämä on kaikkien paitsi minun mielestä hysteerisen hauska ilmiö. Ulkonäöltäni näytän sekä joulupukilta siviilikuteissa että stereotyyppiseltä uskoon tulleelta moottoripyöräjengiläiseltä, mutta pukeutumityyli on kuin insinöörillä vähän fiinimmissä firman bileissä. Eli löytyy kaljua, kokopartaa, leveät hartiat, silmälasit ja isämasu. Ilmeisesti mun ulkonäkö viestittää, että minulle pitäisi kelvata vähän muhkumpikin. Kertokaa joku joka osaa sanoa.
"että minulle pitäisi kelvata"??? Eli et kelpuuta, vaan haluat kauniin ja hoikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"että
No eikös sen puolison kuuluisi olla silmää miellyttävä? Ei naisillekaan kelpaa kuka tahansa. miksi minä huolisin. Joku fiksaatio näillä naisilla on asian suhteen, kun he eivät lähes poikkeuksetta hyväksy asiallisia pakkeja vaan asiasta pitää jäädä tinkaamaan. Pari naispuolista työkaveria tuntuu saavan jonkinlaista nautintoa näistä minun ja komean kollegani "naismurheista", sillä hänellä on tasan sama ongelma. Osaan jo lukea näiden naispuolisten työkavereiden kiiluvista silmistä, että kohta on tulossa mehevä nainen takapuoli edellä kuolleesta kulmasta. Tämä on toinen asia mikä ärsyttää. Varmaan 90% aloitteista tulee fyysisenä "vahinko"kosketuksena. Loput tulevat joko partaa lääppimään tai hauiksesta puristelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä tapauksessa jos nainen tekee aloitteen miehelle niin se mies on äärimmäisen epärealistinen ulkomaalaisen näköinen pitkä statusmiesmalli.
Ja sit sä heräsit...
Koska kiinnostunut mies menee paniikkiin kun nainen tekee aloitteen.
Miehet lähtevät lähes kenen tahansa matkaan jos heille aloitteen tekee. Siinä on se ongelma, että voi saada riesoikseen jonkun tyytyjämiehen sitten. Jos taas mies tekee aloitteen, niin voi olettaa että häntä oikeasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kiinnostunut mies menee paniikkiin kun nainen tekee aloitteen.
Oma kokemus on että näillä kiinnostavilla naisilla on yleensä jokin taka-ajatus. Yleensä ylipainoisen kaverinsa parittaminen tai ilmaisen drinkin pummaaminen.
Sen verran variksenpelätin olen, ettei kukaan mies ole koskaan tehnyt aloitetta, ihan itse on joutunut tekemään.
Nainen ei tee aloitetta ku on luultavasti varattu / ei ole kiinnostunut. Saattaa olla myös arkajalka. Pelkää kosketella?
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostelet naisten ulkonäköä ja ikää, ja sinulle on loukkaus, kun sinua vanhemmat ( et edes oikeasti tiedä ikää) , rumat ja ylipainoiset naiset tulevat iskemään, ja olet katkera, kun työkaveriasi tulevat iskemään nuoret ja kauniit naiset.
Sinulla on pska luonne ja asenne. Ja livenä, baarissa näet sen oikean tasosi. Ne naiset, mitkä sinua tulevat iskemään, ovat tasoasi. Olet siis ruma, ja ikäistäsi vanhemman näköinen ja todennäköisesti myös ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet näyttäväsi joulupukilta, on kalju, isämasu ja kokoparta. Et mainitse ikääsi, mutta kuvauksen perusteella veikkaisin, että olet ainakin nelikymppinen tai lähellä sitä? Miten voit olla yllättynyt siitä, että nuoret ja kauniit naiset eivät lähesty sinua??
Todellakin parempi että lähestyy just omana itsenään eikä yritä esittää mitään muuta kuin on. Oikeasti juuri mikään ei ole rasittavampaa kuin huonoitsetuntoinen ja epävarma mies joka yrittää esittää liian alkoholin voimalla jotain hemmetin naistennaurattajaa tai hamesankaria.
Etenkin kun itse en lämpeä edes niistä oikeista häntäheikeistä saati sitten nyrkkisankareista. Yöks.