Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden kumppanin käytös hämmentää

Vierailija
15.08.2023 |

Olen tapaillut kyseistä henkilöä vasta noin kuukauden, joten kyse ei ole mistään (vielä) kovin vakavasta suhteesta. Pidän kuitenkin hänestä ja haluaisin suhteemme syvenevän, ja hän tuntee samoin. Minua kuitenkin vaivaa hänen käytöksessään jatkuva tapa kääntää keskustelu seksiin, vaikka emme ole vielä edes menneet sänkyyn (minun päätöksestäni). Se on todella häiritsevää, ja oikeastaan on vain viivästyttänyt minun osaltani aloitteellisuutta seksin suhteen, koska tuntuu, että hän ei kunnioita rajojani tässä asiassa. Hän vihjailee minun olevan takakireä siveyden sipuli, vaikka aiemmissa suhteissani en sitä todellakaan ole ollut. Joskus, kun sanon hänelle, että en juuri nyt halua puhua jostain hänen fantasiastaan, hän pahoittaa mielensä ja kutsuu minua ilkeäksi tai manipuloivaksi. (??)

Tämän lisäksi meillä olemme tietyistä asioista eri mieltä poliittisesti; se on varmaan ihan normaalia jokaisessa parisuhteessa. Aiemmin olen nauttinutkin siitä, että olen päässyt kumppanin kanssa väittelemään jostain poliittisesta kysymyksestä ja "parantamaan maailmaa", vaikka kumpikaan ei sen kummemmin poliitikassa olisikaan. Tämän ihmisen kanssa keskustelu ei kuitenkaan pysy asiatasolla, vaan hän syyttää minua valehtelusta tuodessani esiin asioita, jotka ovat päivänselviä. Hän syyttää minua vääristelystä, kun ei pysty perustelemaan jotain väitettään. Hän käy myös henkilökohtaisuuksiin, mikä ei minusta kuulu asiaan ollenkaan. Keskustelu käy hyvin nopeasti ahdistavaksi ja epämiellyttäväksi.

En tiedä, miksi hän käyttäytyy näin. Muutoin todella ihana ja kohtelias, mutta kiihtyy sitten nollasta sataan hetkessä ja käy oikeastaan hyvin ikäväksi. Eniten kaikessa ahdistaa kuitenkin tuo jatkuva jauhaminen seksistä. Ymmärrän kyllä järjellä, että tässä on paljon hälytysmerkkejä, mutta minulla on omat syyni pyrkiä ymmärtämään häntä. Hän on kaikin muin tavoin hyvin sopivan oloinen tapaus.

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus, että tuollainen mies tulisi vastaan tinderissä... hyh

Vierailija
202/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. Ikaalisten päiväkirjasurmaaja on Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ymmärtää miten ihmiset jaksaa hakata päätä seinään kerta toisensa jälkeen.

Uskokaa jo, ne suhteen alussa havaitut negatiiviset ominaisuudet ihmisen käytöksessä eivät katoa mihinkään suhteen edetessä, vaan alkavat ärsyttämään yhä enemmän ja enemmän.

Älkää laittako päätä pensaaseen ihastumisen alkuhuumassa vaan uskokaa siihen omaan intuitioon, että kyseinen henkilö ei ole teille sopiva kumppani. Ei tarvitse sitten viiden vuoden päästä tulla valittamaan tänne kun toinen on niin ku*ipää.

Joo, kumppaneihin pätee sama kuin vaatteisiin. Jos se on ostohetkellä "tosi kiva, mutta..." se on viikon päästä pelkkä helvetin iso ja rasittava MUTTA vaatekaapissa.

Se MUTTA ei koskaan muuksi muutu.

Kaikkein täydellisinkin kumppani alkaa rasittaa pitkässä suhteessa, joten ei kannata ottaa ketään joka ei tunnu täydelliseltä edes alkumetreillä.

Vierailija
204/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. Ikaalisten päiväkirjasurmaaja on Tinderissä.

hyi olkoon... parempi pysyä näjöjään vaan sinkkuna jatkossakin sen verran flippiä porukkaa on liikkeellä.

Vierailija
205/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eikö tämä lopulta ole aika kesyä. Mies toi pervot fantasiansa esiin jo ensitreffeillä ja ilmeisesti mies ei ole minkäänlaista pakottamista tai väkivaltaa Ap:hen kohdistanut. Aika paljon pahempiakin kauhukuvia tulee mieleen.

Vierailija
206/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä fantasioissa siis on ongelma? Se, että miehellä ylipäänsä on niitä, vai se että puhuu niistä avoimesti? Ap haluaa rakentaa luottamuksellista suhdetta, johon ei kuitenkaan kuulu fantasioista puhuminen? Miten voi olla avoin ja luottamuksellinen suhde jos samalla vaaditaan rankkaa sensuuria niihin omiin ajatuksiin?

Mies alkoi heti ensitreffeillä puhua fantasioistaan, jotka siinä vaiheessa olivat vielä mielestäni ihan hyväksyttäviä. Pidin erikoisena, että noin aikaisin ryhtyi niistä puhumaan, mutta toisaalta ajattelin avoimuuden olevan hyvä juttu. Hyvin pian fantasiat kävivät myös väkivaltaisiksi, minkä jälkeen aloin epäröidä. Hän käänsi ihan jokaisen keskustelun seksiin jotenkin, enkä lähtenyt siihen mukaan. Kun kieltäydyin, hän syytti minua manipuloinnista.

Ap

Mitä sinä itse sitten toivot mieheltä? Että avoimuus loppuu ja hän lakkaa kertomasta rivoja fantasioitaan? Vai että ne fantasiat loppuisi kokonaan, koska sitä en pidä realistisena vaatimuksena kenellekään. Ei parisuhteen tarkoitus ole varsinkaan tuossa vaiheessa muuttaa ihmistä ajatuksineen ja fantasioineen päivineen joksikin muuksi. Näetkö miehen ikäänkuin remontoitavana asuntona? Houkuttaa, koska sijainti on upea ja ikkunat isot, mutta keittiö on ruma ja olkkarin seinäkin väärässä kohtaa? Ei ihmissuhteet toimi niin, että voit poimia ihmisestä vain hyvät puolet ja pistää uusiksi ne kaikki huonot.

Minussa suhteessa toisen ihmisen viat voi laittaa kahteen laariin. Ne, jotka voit hyväksyä koska hyvät puolet kompensoi ne. Ja ne, joita et voi hyväksyä. Pitkässä suhteessa voi yrittää pariterapiassa puuttua niihin jälkimmäisiinkin, joskin ennuste on äärimmäisen huono ellei toisella ole aitoa tahtotilaa muuttua. Mutta kuukauden suhteessa ainoa oikea tapa reagoida niihin vikoihin on nostaa kytkintä ja mahdollistaa kummallekin sopivamman kumppanin löytyminen.

Kyllä mä olen parisuhteessa, jossa on luottamusta, valmis kokeilemaan uusia asioita kumppanin kanssa. Osa miehen fantasioista oli sellaisia, joita olisin voinut vakaassa suhteessa kokeilla. Mutta kun olisi pitänyt olla valmis yhden tapaamisen jälkeen. Ja kun se keskustelun kääntäminen seksiin oli sellaista, että minä suunnilleen puhun siivoamisesta, kun mies kääntää puheen johonkin sitomisjuttuunsa, josta ei ole aiemmin ollut mitään puhetta. Tässä pelkästään eilisen ja tämän päivän aikana on menty sänkyyn sitomisesta ja siihen jättämisestä tuntikausiksi "leikillään r*iskaamiseen". Mä en kannusta miestä tuohon mitenkään. En ole antanut ymmärtää, että haluan tuollaista, mutta miehen mukaan kuitenkin haluan. Ymmärrätkö, miksi se on ahdistavaa?

Tämä keskustelu ja miehen kanssa sattuneet asiat ovat saaneet minut nyt ymmärtämään, että ei tässä ole mitään järkeä.

Jatkan vielä.

Vaikka olisinkin jossain vaiheessa ollut valmis kokeilemaan ehkä jotain rajumpiakin juttuja miehen kanssa, niin se, että hän ihan jatkuvasti "pakottaa" fantasioitaan minulle, ei herätä luottamusta. Jos hän ei kunnioita rajojani näin pienessä asiassa, niin miten se onnistuisi sitten jonkun kuristusleikin kanssa? Miten voisin ikinä luottaa siihen, että mies lopettaa silloin ajoissa? En todellakaan ole valmis ottamaan sellaista riskiä. Enkä todella ymmärrä, miten on kukaan muukaan nainen tuollaisen miehen kanssa, joka ei kerta kaikkiaan mitenkään viesti, että rajojen kunnioittaminen olisi hänelle tärkeää.

"Jos hän ei kunnioita rajojani näin pienessä asiassa, niin miten se onnistuisi sitten jonkun kuristusleikin kanssa?"  Ei se onnistukaan.

"Miten voisin ikinä luottaa siihen, että mies lopettaa silloin ajoissa?" Et voi luottaa, mies sanoo jo nyt hyvin selvästi että hän tietää paremmin mitä sinä haluat, eikä sinun haluillasi ole väliä. 

"Enkä todella ymmärrä, miten on kukaan muukaan nainen tuollaisen miehen kanssa, joka ei kerta kaikkiaan mitenkään viesti, että rajojen kunnioittaminen olisi hänelle tärkeää." Olethan sinäkin vielä.

Kysymys; Jos mies olisi treffiprofiilissaan tuonut nämä seikat ilmi, olisitko tavannut hänet ensimmäistäkään kertaa? Että hän vaatii heti rankkaa sadistista seksiä, jossa hänellä on kaikki valta eikä kumppanilla ole mitään sananvaltaa siihen mitä seksissä tapahtuu. Jos et. miksi vielä tapaat häntä? 

Veikkaan, että ei nää tyypit näitä senssi-ilmoissaan huutele. Ei tuollaiseen kukaan lähtisi. Paremmin toimii tuollainen "hitaasti keitettävä sammakko" -taktiikka, että uhri ei tajua, mihin on joutunut. Tämä tyyppi vain mokasi olemalla liian intensiivinen alusta pitäen. Toivottavasti ei paremmaksi opikaan.

Siis kukaan ei lähtisi pervon matkaan? Koska naisissa ei ole pervoja?

Vierailija
207/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä fantasioissa siis on ongelma? Se, että miehellä ylipäänsä on niitä, vai se että puhuu niistä avoimesti? Ap haluaa rakentaa luottamuksellista suhdetta, johon ei kuitenkaan kuulu fantasioista puhuminen? Miten voi olla avoin ja luottamuksellinen suhde jos samalla vaaditaan rankkaa sensuuria niihin omiin ajatuksiin?

Mies alkoi heti ensitreffeillä puhua fantasioistaan, jotka siinä vaiheessa olivat vielä mielestäni ihan hyväksyttäviä. Pidin erikoisena, että noin aikaisin ryhtyi niistä puhumaan, mutta toisaalta ajattelin avoimuuden olevan hyvä juttu. Hyvin pian fantasiat kävivät myös väkivaltaisiksi, minkä jälkeen aloin epäröidä. Hän käänsi ihan jokaisen keskustelun seksiin jotenkin, enkä lähtenyt siihen mukaan. Kun kieltäydyin, hän syytti minua manipuloinnista.

Ap

Mitä sinä itse sitten toivot mieheltä? Että avoimuus loppuu ja hän lakkaa kertomasta rivoja fantasioitaan? Vai että ne fantasiat loppuisi kokonaan, koska sitä en pidä realistisena vaatimuksena kenellekään. Ei parisuhteen tarkoitus ole varsinkaan tuossa vaiheessa muuttaa ihmistä ajatuksineen ja fantasioineen päivineen joksikin muuksi. Näetkö miehen ikäänkuin remontoitavana asuntona? Houkuttaa, koska sijainti on upea ja ikkunat isot, mutta keittiö on ruma ja olkkarin seinäkin väärässä kohtaa? Ei ihmissuhteet toimi niin, että voit poimia ihmisestä vain hyvät puolet ja pistää uusiksi ne kaikki huonot.

Minussa suhteessa toisen ihmisen viat voi laittaa kahteen laariin. Ne, jotka voit hyväksyä koska hyvät puolet kompensoi ne. Ja ne, joita et voi hyväksyä. Pitkässä suhteessa voi yrittää pariterapiassa puuttua niihin jälkimmäisiinkin, joskin ennuste on äärimmäisen huono ellei toisella ole aitoa tahtotilaa muuttua. Mutta kuukauden suhteessa ainoa oikea tapa reagoida niihin vikoihin on nostaa kytkintä ja mahdollistaa kummallekin sopivamman kumppanin löytyminen.

Kyllä mä olen parisuhteessa, jossa on luottamusta, valmis kokeilemaan uusia asioita kumppanin kanssa. Osa miehen fantasioista oli sellaisia, joita olisin voinut vakaassa suhteessa kokeilla. Mutta kun olisi pitänyt olla valmis yhden tapaamisen jälkeen. Ja kun se keskustelun kääntäminen seksiin oli sellaista, että minä suunnilleen puhun siivoamisesta, kun mies kääntää puheen johonkin sitomisjuttuunsa, josta ei ole aiemmin ollut mitään puhetta. Tässä pelkästään eilisen ja tämän päivän aikana on menty sänkyyn sitomisesta ja siihen jättämisestä tuntikausiksi "leikillään r*iskaamiseen". Mä en kannusta miestä tuohon mitenkään. En ole antanut ymmärtää, että haluan tuollaista, mutta miehen mukaan kuitenkin haluan. Ymmärrätkö, miksi se on ahdistavaa?

Tämä keskustelu ja miehen kanssa sattuneet asiat ovat saaneet minut nyt ymmärtämään, että ei tässä ole mitään järkeä.

Siis eikö sinulla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Miten pystyt kuuntelemaan noin pimeitä juttuja?

En tiedä. Olin aika ihastunut. Ja olen vieläkin. Mies sanoi jossain vaiheessa, että olen erikoinen nainen, kun en ole vielä blokannut häntä. Olisi varmaan tässä vaiheessa pitänyt jo tajuta.

Tämäkin on ihan oppikirjanarsismia. "Et ole kuin muut naiset". "Olet erikoinen" - ja kukapa ei haluaisi olla erikoinen? Tällä hän manipuloi sinua siihen että siedät näitä puheita. Koska jos blokkaisit hänet, sittenhän et ole enää mitenkään erikoinen...

Vierailija
208/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eikö tämä lopulta ole aika kesyä. Mies toi pervot fantasiansa esiin jo ensitreffeillä ja ilmeisesti mies ei ole minkäänlaista pakottamista tai väkivaltaa Ap:hen kohdistanut. Aika paljon pahempiakin kauhukuvia tulee mieleen.

Tämä alkumetreillä, mitä myöhemmin? Tulee mieleen lähinnä Tanskan sukellusvenemies.

Vierailija
209/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä ap on takakireä lumihiutale?

Vaikutat todella nihkeältä tyypiltä tekstin perusteella. Uskon että olet tosi kaunis kun mies edes jaksaa sun tylytystä. Jostain fantasiasta kertominen on aika arka aihe ja sä vaan mainitset "ettei JUURI nyt kiinnosta".

Alistava ja manipuloiva tekee tuollaista, ei ole normaalia olla noin töykeä ja suora.

Mitä seksiin tulee, itse en jatkaisia tapailua. Naisena hyppään sänkyyn viimeistään 3 kerralla. Jos mies ei halua, huomaan ettei libidomme oikein kohtaa...

Vierailija
210/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat todella nihkeältä tyypiltä tekstin perusteella. Uskon että olet tosi kaunis kun mies edes jaksaa sun tylytystä. Jostain fantasiasta kertominen on aika arka aihe ja sä vaan mainitset "ettei JUURI nyt kiinnosta".

Alistava ja manipuloiva tekee tuollaista, ei ole normaalia olla noin töykeä ja suora.

Mitä seksiin tulee, itse en jatkaisia tapailua. Naisena hyppään sänkyyn viimeistään 3 kerralla. Jos mies ei halua, huomaan ettei libidomme oikein kohtaa...

Eipä kyllä hirveen aralta aiheelta kuulosta, kun ekoilla treffeillä aloitetaan ja näköjään "leikillään r iskaaminen" on jo ekan kuukauden juttua. Mitähän vuoden päästä? Vähän silpomista tai snuff-hommia?

Vierailija
211/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kutsuisi mua kk-tapailun jälkeen ilkeäksi tai manipuloivaksi, se olisi sitten siinä. Siis, ei jatkoon!

Vierailija
212/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole naisen tekstiä. Ei varmasti ole.

Vierailija
213/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa.

Vierailija
214/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole naisen tekstiä. Ei varmasti ole.

Taitaa olla kyseisen miehen kirjoittamaa tekstiä.

Vierailija
215/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy, miksi yritän ymmärtää häntä, on se, että ymmärtääkseni hänellä on ollut hyvin vaikea lapsuus ja nuoruus, johon on liittynyt väkivaltaa. Hän käy terapiassa purkaakseen näitä traumojaan, mutta en tiedä, keskusteleeko hän terapiassa seksuaalisuudestaan vai ei. En ole itse mikään mielenterveyden ammattilainen, mutta jotenkin minusta tuntuu, että etenkin tuohon seksuaalisuuteen liittyvä pakkomielteisyys on jotain peruja noista lapsuuden kokemuksista. Saatan tietysti olla väärässäkin. Haluaisin häntä ymmärtää ja tukea, koska hän on ihan aidosti hellä ja huolehtivainen muissa asioissa. 

Voi olla tottunut rajojen ylittämiseen. Miksi olisit juntin kanssa?

Kuulostaa siltä että näet hänet terapiahankkeena. Aika yllättävää jos jos "ihan aidosti hellä ja huolehtivainen muissa asioissa". Meinaatko ettei potkisi mummoja tai eläimiä? Jotain pisteitä siitäkin.

Vierailija
216/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä takakireältä.

Vierailija
217/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö AP sian?

Vierailija
218/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu olevan tälle ap:n tapailukumppanille yhtään arka aihe, jos kerran jo ensi treffeillä alkaa kertoa sekoja väkivaltafantasioitaan!

Vierailija
219/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, mietin samaa. Ja jollain tapaa huomionhakuinen, kun ei kuitenkaan lopeta juttua vaan omalla tavallaan nauttii tästä uhrin leikkimisestä. Yää mies ehdottaa seksiä yää.

Vierailija
220/256 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, mietin samaa. Ja jollain tapaa huomionhakuinen, kun ei kuitenkaan lopeta juttua vaan omalla tavallaan nauttii tästä uhrin leikkimisestä. Yää mies ehdottaa seksiä yää.

No eikö se just tuossa edellisellä sivulla lopettanut.

Annatko sinä muuten råiskåusfantasioista haaveilevalle miehellä pylpyrää ihan muina naisina varauksetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi